Keyifli okumalar dilerim
"Babanız inmemi istedi mi efendim?" dedi çekingence acaba çok mu konuştum diye düşündü "bak Neva bu ev o ev gibi değil bu evde herkes istediğini yapabilir bize haber verirsen her seyi yapabilirsin ve babam sofrada herkesi görmek ister tek kural o yemekler hep beraber yenir. " Dediğinde kafasını salladı.
Neva hızla kalkıp saçlarını topuz yaptı. "Neden saçlarını açık bırakmıyorsun?" Dedi abisi Nevanın saçlarına bakarak. "Babanız kızar efendim hem çok kötü gözüküyorlar böyle batmaz gözlerine..." dedi çekinerek. Zorlamadı nevayı. Karan önde neva arkasında aşağıya indiler.
Herkes sofradaydı. Onlarda oturunca tamamlanmıştı. Atakan bey afiyet olsun demesiyle hepsi yemeğe başladı. Neva çok yiyemiyordu midesi bulanıyor ve kasılıyordu.
Atakan bey başta onun sağında mehtap hanım aram asil sol tarafında karan Batur Batu neva ve çınar oturuyordu.
Neva korkuyordu iki yanında da ona öfkeyle bakan abileri vardı. Asil sordu ikizine hitaben "beğenmedin mi yemeği" dediğinde herkes nevaya baktı neva utanarak başını eğdi tüm gözler onun üstündeydi ve korkuyordu kafasını hayır anlamında salladı.
Zorla "yok beğendim" dedi ama sesi resmen yoktu. Çınar konustu "o zaman bitir o tabağı" dediğinde neva korkuyla başını salladı ve yiyemeyecegini bildiği halde tabağını bitirmeye başladı.
Zorla zor yedikten sonra odaya çıkmak için izin aldı. Atakan bey izin verince hızla odasına çıktı banyoya girip kusmaya başladı yedikleriyle beraber kanda kusuyordu Neva.
Korktu bir an kan kustuğu için. İşi bitince elini yüzünü yıkayıp odasına geçti. Karanın yanına gitmek istiyordu ama odadan korkusuna çıkarmıyordu. Hem karanın hangi odada kaldığını bile bilmiyordu. Yatağıma yatıp cenin pozisyonu aldı karın ağrısının geçmesini bekledi.
Diğerleri ise aşağıda salonda oturuyordu tüm kardeşler karana bakıyordu. Sürekli dalıyor ve üzgündü kardeşleri meraklanmıştı. Bir süre sonra mehtap hanım konuştu. "Çocuklar biliyorum sizin içinde zor ama lütfen biraz sıcak davranın nevaya eski ailesini araştırdık. Ve pek iyi insanlar diyemeyiz. Nevanın neler yaşadığını bilmiyoruz ve sizde fark ettiniz çok korkuyor herkesten. Biraz daha ılımlı yaklaşmanızı istiyorum." Dediğinde Melih konuştu.
"Annecim nasıl iyi insanlar değilmiş hem bu kızında onlar gibi olmadığını nerden biliyorsunuz sonuçta onlarla yaşadı. Lütfen anne biz elimizden geleni yapıyoruz hem üstümüze gelmeyin" dedi annesini kırmamaya çalışarak. Çınar konuşmaya başladı "hem abim onla konuştu anlatsana abi neler söyledi sana neler anlattı da sen bu kadar üzgünsün" dedi çınar karan abisine bakarak.
Karan kardeşine söz vermisti söylemeyecekti üç gün sonra herkes öğrenecekti zaten. "Birşey anlatmadı sadece korkuyor bizden kızın üstüne gitmeyin sizde. Ben yatacam iyi geceler" dedi ve odasına çıktı karan.
Atakan bey konuştu sonra "bakın çocuklar neva daha bugün geldi ailemize ve biz size nasıl davranmanız gerektiğini öğrettik diye düşünüyorum biz size hep doğru olanı göstermeye çalıştık konuşarak anlaşmayı ön yargılı olmamayı aşıladık size lütfen bizi kıracak bir harekette bulunmayın bize layık birer evlat olun hadi herkes odalarına yatın dinlenin yarın daha iyi düşünürsünüz zaman verin birbirinize iyi geceler" dedi ve ayaklandı.
Mehtap hanımda iyi geceler dedi ve çocuklarını öpüp eşinin peşinden odalarına çıktı. Altı kardeş kalmıştı. Batu konuşmaya başladı. "Ben güvenmiyorum bu kıza altından birşey çıkacak ben önlemi mi alacağım ona yakın davranmayacagım" dediğinde Batur tam tersini demişti. "Güvenmeye bilirsin ikizim ama babam ne dedi ön yargılı yaklaşma bence kıza ne kadar yaklaşırsak o kadar çok şey anlatır bize" dedi düşüncelerin arasında Melih ve çınar batuya katılırken aram ve asil batura katıldı. Ve herkes odalarına dağıldı.
Ev sessizliğe büründü neva ise sessizce ağlıyordu karnı çok ağrıyordu ve sürekli kasılıyordu. Dayanamadı daha fazla yataktan kalkıp banyoya girdi elini yüzünü yıkadı midesi daha çok bulandı ve kan kusmaya başladı. Bir süre sonra bitince yere oturdu. Abisine gidecek ve yardım isteyecekti belki kızardı belkide onu hastaneye götürürdü. Sevmişti abisini. Ona ön yargılı yaklaşmamış onunla konuşmuştu.
Yerden kalkıp elini yüzünü tekrar yıkadı. Dağılan saçlarını toplayıp kapıya ilerledi. Korkuyla açtı kapıyı. Kimse yoktu. Biri çıkıp dövecek diye korkuyordu Neva. Kararsızca karşısındaki kapıyı ilerledi korkuyla çaldı kapıyı gel sesiyle kapıyı açtı hafifçe kafasını korkuyla uzattı oda batuya aitti. Korkuyla geriledi Neva.
Batu nevayı görünce oturduğu koltuktan kalkıp yanına gitti. Neva batunun geldiğini görünce dahada geriledi. "Ne istiyorsun" dedi sert sesiyle Batu "özür dilerim rahatsız ettim efendim acaba Karan Bey'in odası hangisi?" Diye sordu bitkin ve korku dolu sesiyle. "Ne yapacaksın abimin odasını ha" dedi ve nevanın kolunu sıktı. "iftira mı atacaksın abime?" dedi sinirle Neva korkuyla yere eğdi kafasını kolu acıyordu batunun sıktığı yerde yaralar vardı. "lütfen bırakın kolumu efendim ben özür dilerim bir şey isteyecektim sadece lütfen bırakın." dedi titreyen acı dolu sesiyle. Bir yandan karnı bir yandan kolu dayanmaya çalışıyordu.
Batu sinirliydi. Elinde hissettiği ıslaklıkla eline baktı. Nevanın kolunu sıktığı eli kan olmuştu. Korku ve endişeyle hızla elini çekti. Korkarak baktı nevanın koluna "kanıyor neden aç kolunu?" dedi Batu şaşkınca neva kanayan koluna baktı.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BİR HARF
ChickLit16 yıllık bir yaşamın hiçe dönüşü tek bir harf yüzünden mahfolan hayatlar. yeni bir hayatı beraber görelim... şimdiden keyifli okumalar...