Keyifli okumalar dilerim.
Karan duyduğu sesle ayağa kalkıp babasına koşup sarıldı. Sessiz göz yaşları hıçkırıklara döndü.
"Baba" dedi hıçkırıklari arasında "oğlum kardeşin nerde?" Dedi korkuyla. "içeride baba bayıldı kucağıma çok korktum bişi olcak diye" ağlıyordu. "Ssstt bişi olmayacak gel oturalım" babası gitmedi oğlunun üstüne.
Batu bir kenarda olanları izliyordu. İki saatin sonunda ameliyat bitmişti. Doktor çıkınca üçü de doktorun başına toplandı. "Sakin olun lütfen kızınız iyi kanamayı durdurduk iç organları zedelenmesi sonucunda kanama başlamış yemesine bir suee dikkat etmeli. Şimdi normal odaya alacağız yanına girebilirsiniz narkozun etkisi bir kaç saat sürebilir geçmiş olsun" dedi ve doktor ayrıldı o sırada ameliyathanenin kapısı açıldı sedyeyle nevayı çıkardılar saçları dağılmıştı bukleleri sedyeye yayılmıştı yüzü beyazlamış çilleri dahada ortaya çıkmıştı üstünde hastane kıyafeti vardı.
Odaya aldıktan sonra babası ve abileri odaya girdi. "oğlum anlat artık neler oluyor" dedi sabırsızca. "anlatamam baba söz verdim neva uyanınca anlatır zaten ama ben anlatam ve baba uyanınca sinirli bakma korkuyor." Dediğinde kafa salladı.
Neva mırıldanmaya başladı. "yapma.... lütfen vurma.... acıyor çok acıyor... yapma baba... götürme beni oraya... ozur dilerim bir daha yapmicam... yapma baba lütfen... Abi gelme... noldu gelme... dokunma... yapma... uzak dur lütfen..." Birilerine yalvarıyordu ve bunu üçü de duyuyordu sadece karan anlıyordu.
Atakan bey kızının yanına oturdu dağılan saçlarını okşamaya başladı başta irkilsede uyanmadı. Öptü bir kaç kez kızının saçlarını..
Batu ise kapının yanındaki duvara yaşlanmış nevayı izliyordu. Bir kaç saatin sonunda neva uyanmaya başladı. Gözlerini açmadan su istedi karan suyu içirdikten sonra yavaşça gözlerini açtı neva. Neler olduğunu nerde olduğunu hatırlamaya çalıştı. Odaya bakındı Arakan beyi görünce korkuyla kalkmaya çalıştı karan kardeşini tutup geri yatırdı. "Neva kalkma dikişlerin acıyacak" dedi ve nevanın sedyesini biraz kaldırdı neva korkuyla bakıyordu odadakilere. Batuyu görmesiyle daha çok korktu.
Atakan bey elini uzattığında neva serumun olmadığı elini yüzüne siper etti. "özür dilerim vurmayın lütfen" dediğinde Atakan bey şaşırdı kızı ondan korkuyordu ve vuracağını sanmıştı. Karan nevanın diğer tarafına oturdu ve elini tutup indirdi. "Korkma neva kimse sana zarar vermeyecek. Bak ben burdayım babamız burda Batu abin burda" dediğinde korkuyla gözlerine baktı abisinin "vurmazlar mı? Ama çok öfkeliler efendim" dedi korkuyla. "Sana öfkeli değiller neva sakin ol ve babamıza bak" dediğinde neva abisinin dediğini yaptı ve korkuyla Atakan beye baktı.
Atakan bey kızını kendine çekip yavaşça sarıldı. "Korkma meleğim baban yanında. Sana kimse zarar veremez meleğim" dedi ve saçlarını okşamaya başladı. Bir süre sonra ayrıldılar. "Meleğim anlat hadi ne oldu?" Dediğinde neva karana baktı. "karan bey konuşabilir miyiz lütfen?" Dedi Atakan beyden ayrılıp.
Atakan bey korktuğunu anlayınca kalkıp kapıya adımladı batuyla beraber dışarıya çıktılar.
Neva konuşmaya başladı. "Onlara anlattınız mı efendim?" dediğinde karan kafasını hayır anlamında salladı. "Üç gün dediniz efendim şimdi anlatmayalım lütfen yardım edin" dediğinde karan kafasını salladı. Neva hâlâ Atakan Bey'in onu döveceğini sanıyordu. "Neva markozluyken birşeyler sayıkladın hatırlıyor musun?" Dediğinde korkusu artmıştı. "Hayır efendim özür dilerim saçmaladım kesin nolur kızmayın özür dilerim" dedi göz yaşları arasında. "Sakin ol Neva sorun yok saçmalamadın da ağlama hadi babamla konuşup gelicem tamam mı dinlen biraz merak etme kimse sana birşey yapamaz buradayız." Dediğinde kafasını salladı ve geri yerine yattı. Gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı.
Karan odadan çıkıp babasının yanına gitti. "Baba... İçeriye girince üstüne gitmeyin ve birşey sormayın sadece üç gün üç gün bekleyin." Dedi sakince "neler oluyor oğlum neden üç gün doğru düzgün anlat hadi." Batu devam etti babasının sözüne "evet abi neler oluyor kolundaki izleri gördüm ne izi onlar neler oluyor?" Dedi sabırsızca babası batuya baktı "ne izi?" Karan konuştu. "Baba ben nevayla konuştum hiç iyi şeyler yaşamamış ama kendisi anlatmalı söyledim üç gün istedi üç gün sonra gelip anlatacak herşeyi sadece şimdilik birşey demeyin ve korkutmayın onu geçin odaya ben de doktorla konuşayım." Dediğinde ikiside onaylayıp odaya girdi karan doktorun yanına gidip nevanın durumunu sordu.
"Neva çok güçlü bir kız yaralarına pansuman yaptık taburcu olabilir fakat yürümesin bir süre çok hareket etmesin ani hareketlerde yapmasın ve beslenmesi bir kaç gün sıvı şeyler yesin mide bulantısı için ilaçlar yazacağım yaraları içinde krem düzenli kullanmasına dikkat edin geçmiş olsun" dedi. Karan dikkatle doktoru dinliyordu.
Atakan bey odaya girdiğinde meleği gözlerini açtı. Neva gelenlerle korkusu geri gelmişti. Kalkmak istedi. Batu yanına gidip yardım etti ve oturttu. "Kalkma neva dikişlerin çok taze açılmasın" dediğinde korkuyla başını salladı.
Atakan bey kızının yanındaki sandalyeye oturdu neva ise sadece elleriyle oynuyordu. "Korkma meleğim bir sorun yok" dediğinde kafasıyla onayladı. Konuşmuyordu. Kızarlar diye çok korkuyordu. Ama beklediği gibi olmadı.
Bir süre sonra karan geldi. "Çıkabiliriz ama ayağa kalkmak ani hareket etmek yok tamam mı neva" dediğinde başını salladı. Atakan yanında getirdiği kıyafetleri nevaya verdi Batu damar yolunu çıkarıp bant yapıştırdı.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BİR HARF
Genç Kız Edebiyatı16 yıllık bir yaşamın hiçe dönüşü tek bir harf yüzünden mahfolan hayatlar. yeni bir hayatı beraber görelim... şimdiden keyifli okumalar...