restoranlar ve lunaparklar

831 52 10
                                    

Keyifli okumalar dilerim

Neva kendini toparladı babasını görünce. Kızacak diye korkmuştu. "Kızım güzel eğlendin mi" diye sordu babası. Başını salladı sadece. Kızar diye korkuyordu sonuçta ona söylemeden çıkmıştı dışarı ama annesi vardı yanında.

Atakan bey kızının yanına gidip yanına oturdu. "neler yaptınız bakalım?" Dediğinde neva gerilmişti. Atakan bey bunu anlayınca kızını kendine çekip sarıldı ve kulağına fısıldadı. "Korkma bebeğim ben sana zarar vermem rahatla hadi" dedi ve saçından öpüp geri çekildi. Neva duyduklarıyla birazda olsa rahatladı. "Alışveriş yaptık sinemaya gittik yemek yedik" dedi. Babası kızını kendine çekti tekrar. "Bunları birde beraber yapalım baba kız olur mu?" Dediğinde kafasını salladı neva babasıyla beraber bir gün geçirecek olması onu heyecanlandırmıştı. Babası ayağa kalkıp konuştu "hadi kalkın hazırlanın bu akşam dışarıda yemek yiyelim ailecek" dediğinde neva ilk babasına baktı sonra karan abisine...

Herkes ayaklanıp kapiya ilerlediler eşyalarını alıp evden çıktılar. Neva ilk defa ailesiyle dışarıda yemek yiyecekti. İki araba gidiyorlardı. Bir arabada Atakan bey, Mehtap hanım, Batur, Batu, aram diğer arabada ise karan, Melih çınar, asil ve neva binmişti. Yol boyu iki arabada da müzik sesi hariç ses çıkmıyordu. Güzel bir restoranda gelmişlerdi.

...

Yemek Faslı bitmiş çaylar gelmişti. Neva tek tek ailesine baktı. İlk babasına baktı. Sert duruşu nevayı korkutsada ailesine karşı yumuşak birisi olması nevaya güven veriyordu. Sonra annesine baktı. Çocuklarına bakarken gözündeki ışığı kocasına bakarken gözlerindeki aşkı ve bana bakarken gözlerindeki özlemi... İlk defa annesiyle vakit geçirmişti ve bu çok güzel bir histi. Sonra karan abisine baktı bir baba edasıyla ona bakıyordu nevaya birşey olacak diye tetikte bekliyordu. Bu ailede ilk yakın olduğu kişiydi karan onun yeri her zaman ayrı olacaktı neva için. Batu ve Batur ne kadar zıt karakterler diye düşündü neva biri sinirli biri sakin batu abisinden korkuyordu neva ama Batur abisi ona çok ılımlı yaklaşmıştı belkide böyle tamamlıyorlardı birbirlerini...

Aram abisini sadece Batur abisinin odasindayken görmüş konuşmuştu başka bişi yapmamışlardı... Melih abisi ise kaçamak bakışlarla nevaya bakıyordu hızla çekti gözlerini neva batudan korktuğu kadar melihten de korkuyordu onunda sert bakışları vardı ve sözleri çok korkutuyordu nevayı. Onunla tek diyologu odasına geldiğinde olmuştu. Çınar abisine baktı bu sefer başta çok korkmuştu ama o kadar yumuşakti ki nevaya güven veriyordu. Çınar ona bakınca neva gülümsedi.

Kafasını çevirip son olarak ikizinde baktı. Bu ailede ilk ikiziyle uyumuştu. Çok sevmişti ikizini ama onu tanimiyordu. Neva belkide en çok ikiziyle tanışmak istedi. Bu gece zor geçecekti çünkü eve gidince tüm hayatını anlatacaktı. Bir yanı onlara herşeyi anlatmak istiyordu ama diğer yanı istemiyordu onların üzülmesini istemiyordu yada gidip başlarına bela almalarını. Yapacaklari hiç bir şey bu yaraları iyileştirmeyecekti sonuçta.  Herkesle ayrı ayrı vakit geçirmek istiyordu ama iki kişiden korkuyordu Batu ve Melih onlarla bırak birşeyler yapmayı aynı yerde durmak bile korkutuyordu.

Herşey bitmiş hesap ödenmiş ve arabalara bilmişti. Ama gittikleri yer ev degildi. Lunaparka gitmişlerdi tüm aile. Ve tahmin edim kimin ilk gidişiydi tabikide nevanın. Lunaparkarkin kapısında durmuşlardı. Neva hayran gözlerle etrafını inceliyordu. "Hadi eğlenmeye marş marş" dedi Atakan bey kızını kolunun altına alıp yürümeye başladı.

...

Tüm gece eğlenmişlerdi. Bir oyuncaktan diğerine geçmişlerdi nevayi biri çekiyor bir oyuncağa bindiriyor diğeri çekiyor başka bir oyuncağa bindiriyordu. Öyle böyle tüm oyuncaklara binmişlerdi. Neva hiç bu kadar eğlendiğini hatırlamıyordu. Gitmeye yakın karan abisinin yanına gitti. Abisi kollarının arasına aldı kardeşini. Neva konuşmaya başladı. "Abi bugün söylemeyelim baksana herkes çok mutlu yarın anlatsak olmaz mı?" Dediğinde karan kardeşine baktı. "Olur güzelim olur yarın anlatırız" dedi ve sarılmaya devam etti. Bir süre sonra neva ikizinin yanına gitti. "Asil" dedi çekingence asil hızla ikizine döndü. "Birşey mi oldu neva" dediğinde "bugün beraber uyuyalım mı?" Dediğinde asil ikizine sarıldı "seninle her gün uyurum ben sen iste yeter" dediğinde nevada ikizine sarıldı.

Binecek oyuncak kalmayınca herkes arabalara binmiş ve eve doğru yol almışlardı. Eve vardıklarında herkes  içeri geçip kendisini koltuklara atmışlardı. "Hadi herkes odalarına çok yoruldunuz yarın okulunuz var" dedi mehtap hanım yorgunca. Neva iyi geceler dediğinde herkes iyi geceler demişti ikizinin yanına gitti. Asil kalkıp nevanın omzuna kolunu attı oda iyi geceler diyerek asil'in odasina çıktılar. "Ben üstümü değiştirip gelirim" dedi ayaklanırken. "Gerek yok neva ben veririm sana" dedi ve şortlu bir takım çıkardı. Nevaya verdi. Bacaklarında yaralar vardı şort gitmezdi ama ikizinide kırmak istemiyordu. Banyoya gidip üstünü deyistirdi. Kollarındaki ve bacaklarındaki yara izleri gözler önündeydi. İlk aynadan kendisine baktı sonra kapıya adımladı. İçeri girdiğinde asıl ikizine baktı kolları ve bacaklarındaki yaraları görünce hızla ikizinin yanına geldi "neva bu izler ne?" Dediğinde başını eğdi.

"Asil şimdi değil lütfen yarın herkese anlatacağım." Dediğinde asil ne kadar sormak istesede sadece başını salladı ve ikizine sarıldı.

"Tamam sen nasıl istersen öyle olsun hadi yatalım yarın anlatırsın" dediğinde neva gülümsedi ve yatağa yattılar. İkizler o gece ikinci defa tamamlanmıştı...

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww

TEK BİR HARFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin