ikizler ve psikologlar

1.3K 61 3
                                    

Keyifli okumalar dilerim

Annesi nevayı öpüp tepsiyle beraber dışarıya çıktı. "Sen dinlen birşey olursa seslen tamam mı?" Dediğinde neva başıyla onayladı"teşekkür ederim efendim" deyince karan gülümsedi ve odadan çıktı. Neva yorgunlukla yattı yatağına ve gözlerini yumdu.

Karan aşağıya inip sofraya oturdu. "Oğlum anlat hadi nasıl oldu niye haber vermediniz bize?" Dedi mehtap hanım endişeyle.

"Sakin ol anneciğim birşey yok gece olunca telaşlanın istemedik nevanın üstüne gitmeyin biraz dinlenip kendini toparlasın hadi yeyin yemeğinizi." Dedi karan kestirip atarken annesi zorlamadı ve herkes yemeğe başladı.

Yemekten sonra herkes bir yerlere dağılmıştı. Asil ikizini merak etmişti. Nevanın odasına girdi ikizi uyuyordu yanına yaklaştı. Uzun uzun izledi ikizini. Karnına bakmak istedi elini uzattığında neva gözlerini açtı korkuyla geriledi. "Korkma ikiz benim" dediğinde neva oturur vaziyete geçti. "Bir şey mi oldu efendim?" Dediğinde asil kaşlarını çattı. "Birşey yokta sen bana niye efendim diyon kız" dediğinde "özür dilerim rahatsız olduysanız." Dedi başını eğip. "Evet rahatsız oldum ikizim bana efendim diyor. Kız biz ikiziz ya adımı söyle yada canım ikizim de" dediğinde neva başını salladı. "Peki ef-asil" dedi utanarak.

"Nasıl hissediyorsun ağrın varmı veya istediğin birşey?" Dedi gözleriyle nevayı süzerken. "Karnım ağrıyor biraz, yok teşekkür ederim" dediğinde kara yanına oturdu. "benden kormana ve utanmana gerek yok Asem biz ikiziz aynı anda doğduk aynı evde büyümedik ama dokuz ay beraberdik" dediğinde neva ikizine vakti. "adım neva... Asem değil" dedi asemi kullanmazdi onu çok küçükken terk etmişti ve neva olmuştu. "Tamam ikiz karnına bakabilir miyim" dediğinde neva hızla kafasını hayır anlamında salladı.

Asil zorlamadı. "Hadi tanışalım ben ikizimi daha yakından tanımak istiyorum?" Dediğinde neva başını salladı. "Tamam siz sorun ben cevaplayayım " dedi neva ikiziyle anlaşmak istiyordu.

A: Hobin var mı?
N: yok senin
A: müzik dinlemek
N: güzelmiş
A: en sevdiğin müzik ne
N: ben hiç müzik dinlemedim ki
A: neden?
N: yasaktı
A: ne yasağı neva
N: o evde çoğu şey yasaktı buda onlardan biri
A: ne gibi yasaklar vardı neva
N: pencereden bakmak, odamdan çıkmam konuşmam saçlarımın salık olması yemek yemem yasaktı. Sadece onlar istediği zaman odamdan çıkabilir yemek yiyebilirdim.

Asil duyduklarına şaşırmıştı.

A: o zaman bu evde senle herşeyi yapabiliriz ilk önce iyileş sonra herşeyi yaparız.

N: kızmazlar mı?

A: kızmazlar neva burda kimse sana kızmaz.

Neva kafasını salladı. Asil sordu "sıkıldın mı?" Diye neva kafasını hayır anlamında salladı "o evde günlerce odamdan çıkamazdım alışığım" dediğinde asil kafasını salladı. "Beraber yatalım mi istersen" dedi çekinerek asil. Neva başta şaşırsa da reddetmedi. Yana kaydı asilde hızla yanına yattı.

Asil nevaya göre daha uzundu. Asil kollarını açtı. Neva tereddüt etsede ikizine sarıldı ve göğsüne yattı. Asil ikizini araçlarındaki tokayı çıkardı neva irkilsede bir şey demedi. "saçların çok güzel neva" dedi ve saçlarıyla oynamaya başladı. Bu ise nevanın uykusunu getiriyordu. Bir süre sonra neva uykuya daldı asil ise kardeşinin saçlarıyla oynayıp öptü. Bir süre sorna oda ikizi gibi uykuya daldı.

Aram odasındaydı düşünüyordu. Nevayı ilk görenlerden biri aramdı. Ama bir kere bile konuşmamıştı nevayla. Dün ameliyat olmuştu ve sabah korkusundan çınara karşı gelememişti. Daha fazla odada duramadi çıkıp Batur abisinin odasına gitti. "Bir seans istiyorum lütfen" dedi abisine bakarak."gel küçük kardeşim." Dedi Batur kardeşine bakarak ikiside odadaki puflar oturdu.

"Dökül bakalım kardeşim" dedi Batur kardeşini gözlemleyerek. "Konu neva abi" dediğinde kaşlarını çattı Batur. "Noldu nevaya aram" dedi endişeyle. "yok birşeyde bilmiyorum abi bir yanım ona yaklaş diyo diğer yanım bekle diyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Görmedin mi yürümemesini bildiği halde çınarın korkusuna indi aşağıya çok korkuyor bizden karan abimde bir şey anlatmıyor. Çıkmazda gibi hissediyorum"

"Normal kardeşim zamana bırakmalısın ama bu onunla konuşmayacağın anlamına gelmiyor kendin diyorsun korkuyor ilk önce bizi tanıyıp alışması gerekiyor neler yaşadığını bilmiyoruz. Biraz ılımlı yaklaşacağız onu anlamaya çalışalım biraz zamana bırak kardeşim ben hep burdayım" dediğinde aram kalkıp abisine sarıldı. "Teşekkür ederim abi ama bu üçlüyü napacaz onlar pek ılımlı davranacaklarını düşünmüyorum ya daha çok korkuturlarsa."
"Biz engel olacağız kardeşim" dedi onlar biraz daha sohbet ettiler.

Batu odasındaydı dün çık endişelenmişti. Nevanın canını yakmıştı bu bahaneyle kardeşine bakmak istedi. Odasından çıkıp karşısındaki odaya girdi ikizleri uyurken görünce gülümsedi yanına gidip asili uyandırdı. "Hadi odana git neva biraz dinlensin sonra tekrar gelip yatarsın dikişleri her an açılabilir çok hassaz bir tene sahip" dedi nevanın uyanmamasi için kısık konuşuyordu. Asil ne kadar gitmek istemesede abisi haklıydı yavasta yataktan kalktı nevayı yatirip sessizce odadan çıktılar. Abi kardeş batunun odasına gittiler. "Anlat abi ikizime dün ne oldu bana anlat bari lütfen kafayı yicem" dediğinde Batu peş etmiş şekilde kardeşine olanlari anlattı. Herşeyi tek tek anlattı...

Melih odasında ders çalışıyordu kafasını dağıtmak için kendini dersle vermişti ama olmuyordu aklı nevadaydı neler demişti nevaya daha fazla odasında duramadı. 

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww....

TEK BİR HARFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin