bayılmalar ve ameliyatlar

1.6K 70 0
                                    

Keyifli okumalar dilerim.

"Önemli değil efendim sıktığınız için oradaki yaralar kanadı ben özür dilerim"  dedi ve arkasını döndü tam odasına girecekken Batu durdurdu önüne geçti. "Aç koluna bakayım" dediginde neva başını eğdi. "bakmasanız efendim lütfen" desede Batu dinlemedi ve bluzun kolunu sıvamaya başladı. Sıktığı yere kadar açtı. Kolu morluklarla doluydu ve bir kaç kesik vardı sıktığı yerdeki kesikler kanamıştı. "Bu izler ne kim yaptı bunları" dedi Batu öfkeyle.

Daha çok korktu neva "özür dilerim efendim kızmayın lütfen" dedi ve hızla kolunu kapatıp arkasına sakladı. Batuya bakmıyordu. Batu elini uzattığı sırada neva korkuyla diğer kolunu kendine siper etti "yapmayın efendim lütfen vurmayın özür dilerim" dediğinde dondu Batu.

"Vurmayacağım aç yüzünü koluna pansuman yapalım gel hadi." Dediğinde neva "zahmet etmeyin Batu bey ben hallederim. Sadece karan beyin odasını söyleseniz olmaz mı?" Dedi çekinerek. Midesi kasılıyor ve nevanın nefesini kesiyordu. Dayanacak gücü kalmamıştı. "Lütfen efendim bana abinizin odasını gösterin." Dedi sırtından sıcak terler akıyordu. Batu anladı bayılacaktı neva zorlamadı ve abisinin odasını gösterdi. Hemen gardını indiremezdi Batu belki kendisi yapmıştı bilmiyordu. Geri dönüp odasına girdi.

Neva da hızla batunun gösterdiği odaya adımladı.  Kapının önünde durdu ve hızla kapıyı çaldı. Dua etti içinden uyanık olması için. İçerden cevap gelmedi tekrar çaldı. "karan bey" diye seslendi. O anda kapı açıldı neva korkuyla geriye gitti. "Neva bişi mi oldu?" Dedi kardeşini süzerek.

"İçeriye geçsek efendim" dediğinde karan hızla içeriye geçti nevada girip kapıyı kapattı. Karana baktı "şey efendim..." Nasıl diyeceğini bilemedi Neva. "Noldu neva bir şey mi isteyeceksin" dediğinde neva başını eğdi. "Karan bey ben... Ben kan kusuyorum lütfen beni hastaneye götürün." Dedi Neva başını daha çok eğerek. Karan korkuyla baktı. "ne demek kan kusuyorum neva neden ne zamandan beri?" Diye sordu karan kardeşine endişeyle bakarak.

"Bugün başladı efendim karnım çok kasılıyor lütfen yardım edin lütfen" dedi son gücüyle. "Hadi gidelim" dedi karan telefonunu alıp nevanın yanına gitti. Adım atmalarıyla nevanın düşmesi bir oldu karan refleksle kardeşini tuttu. Kucağına aldı "gözlerim kararıyor" dedi neva zorla. Karan hızla odadan sonra evden çıktı hızla kendi hastanelerine sürdü eve yakındı.

Hastaneye varınca hızla kardeşini kucağına alıp hastaneye girdi. "doktor" diye bağırdı karan. Hızla acildeki doktorlar karanın başına toplandı nevayı sedyeye koydular. "Ne oldu karan bey" diye sordu kırıklarında olan doktor. "kan kustuğunu söyledi ve bayıldı bilmiyorum." Dedi korkuyla karan. Doktor nevayı muayene edip ameliyathaneye hazırlamalarını söyledi tomografisi çekilip ameliyata aldılar.

Karan doktoru durdurdu. "Neyi var kardeşimin doktor" dediğinde doktor aceleyle konuştu "mide kanaması var büyük ihtimalle karnına hiç darbe aldı mı?" Diye sordu. Karan kardesinin karnındaki izleri düşündü kafasıyla onayladı sadece doktor ailesine haber vermesini söyleyip ameliyata girdi.

Karan ameliyathanenin önündeki duvara çöktü. Kardeşi içeride savaşıyordu o ise hiç bir şey yapamıyordu. Haber vermedi kimseye ameliyatın bitmesini bekledi.

Bir süre sonra Batu aradı abisini...

B: abi

K: efendim aslanım

B: nerdesiniz abi neva senin odana gelecekti
ses seda çıkmadı.

K: geldi aslanım.  (sesini sabit tutmaya çalışarak)

B: ne istiyormuş?

K: Batu birşey dicem ama bağırma tamam mı?

B:tamam abi söyle

K: aslanım biz hastanedeyiz...

Batu cevap vermedi bir süre kalakaldı neden hastaneye gitmişlerdi ki. Sırf kolu kanıyor diye hastaneye mi götürmüştü.

B: niye abi ne oldu?

K: neva...

B: ne oldu abi nevaya söylesene

K: neva mide kanaması geçiriyor ameliyata aldılar babamı uyandırıp buraya getir sakın anneme belli etmeyin çabuk Batu çabuk gelin.

B: tamam abi sakin ol geliyoruz hemen.

Arama kapanınca karan ağlamaya başladı korkuyordu kardeşini kaybetmekten çok korkuyordu...

Batu duyduğu şeyle şok olmustu daha yeni karşısında duran kız şuan ameliyattaydı. Hızla üstünü giyinip odadan çıktı babasının odasına gelince yavaşça kapıyı açtı annesi uyuyor babası telefonuyla ilgileniyordu. Kapı açılınca Arakan bey kapıya baktı Batu sus işareti yaparak babasının yanına geldi kulağına eğilip.

"Baba gelmen gerek acil sessiz ol annem uyanmasın." Dediğinde Atakan bey ilk karısına baktı sonra yataktan kalkıp kapıya çıktılar.

"Noldu oğlum bu saatte?" Diye sordu telaşla Atakan bey oğluna.

"İlk önce sakin ol baba hastaneye gitmemiz gerekiyor lütfen soru sorma yolda anlatıcam giyin ve gel lütfen anneme bir şey çaktırma nolur." Dedi bir çırpıda babası zorlamadı odaya dönüp üstünü giyindi ve sessizce odadan çıktı batuyla evden çıkıp arabaya bindiler. "Anlat noldu" dedi sabırsızca babası Batu arabayı kullanıyordu. "Baba nevayı ameliyata almışlar mide kanaması geciriyormuş karan abim başında." Dedi tek solukta.

Atakan bey duyduklarında durdu "ne diyorsun oğlum sen neva evde odasında" dedi inanmayarak yeni bulmuştu kızını kaybetmek istemiyordu daha onla konuşmamıştı bile.

"Baba hastaneye gidelim karan abim anlatır" dediginde arabada sessizlik oldu. Hastaneye varınca hızla ameliyathanenin olduğu yere gittiler gören Atakan beye selam veriyordu ama o sadece kızını görmek istiyordu. Karani görünce hızla yanına gitti "oğlum" diye bağırdı Atakan bey.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww.

TEK BİR HARFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin