Başlama tarihi...
Bölümler kısa olacak bilginize...
Keyifli okumalarSabah gözlerimi gene aynı tavana açmıştım. Yataktan kalkıp banyoya girip aynadan kendime baktım. Ha bu arada ben Neva hiç kimsenin sevmediği Neva... Ama Asem öyle değildi o sevilirdi Asem babası ve abilerin prensesi annesinin biricik kızıydı. Ben neva yıllarca aşağılanan dövülen bir çöp gibi davranılan Neva... 16 yaşındayım kızıl uzun ve kıvırcık saçlarım mavi gözlerim saçımla uyumlu kızıl çillerim. Yaşımdan küçük gösteriyordum.
Banyoda işlerimi halledip saçımı topuz yaptım odama geri döndüm aşağıya inemezdim onlar izin vermedikçe ve işe gitmediğim zamanlarda odamdan çıkmam yasaktı. Okula göndermişlerdi.
Bir süre sonra kapım açıldı giren babamla korkuyla geriledim. "in aşağıya masaya otur" dediğinde başımla onaylayıp hızla aşağıya indim. Masada abilerim ve annem oturmuştu abimlerin aralarındaki sandalye boştu hizmetli çayları katıyordu. Babamda arkamdan gelip yerine oturdu. Bende hızla boş olan yere oturdum korkuyordum.
Babam başlayınca bizde yemeğe başladık tekme yemekten midem almıyordu. Zar zor tabağımı bitirmiştim. Yemeğin sonunda Doruk abim kalkıp benim kolumdan tutup kaldırdı. Korkuyla ona baktım sinirli gözlerine sadece iki saniye bakabilmıştım.
Neden hepsi nefret ediyordu benden?
O kadarı mı çirkinim?
O kadar mı kötü biriydim?Bir şey demeden beni kolumdan sürüklemeye başladı odama girip beni yere itti kapıyı kapatıp kitledi. Yanıma yaklaşıyordu geriye gitmeye çalıştım en son duvara çarptı sırtım.
Niye bu kadar sinirliydi ki ben bişi yapmamıştım. Tam önümde durdu duvarla arasında kalmıştım kaçamıyordum. Gözlerim dolmuştu.
"Gene ağlayacak mısın ezik?" Dediğinde cevap vermedim başımı eydim. Bir eli duvara yaslıydı diğeri ise vücudumda gezdiriyordu yerimde kıpırdandım. "Şşştttt uslu dur küçüğüm" dediğinde gözümden yaş aktı. "Y-yapma" denemle yüzen inen tokat bir oldu. Yere düşmüştüm saçıma yapışıp ayağa kaldırdı. "Sen bana karşı mı geliyorsun lan" diye kükredi. Kafamı hayır anlamda sallasamda fayda etmedi ikinci bir tokatla tekrar yere düştüm ard arda gelen tekmelerle yerde iki büklüm olmuştum bir süre sonra odadan çıkıp gitti.
Zorla yerden kalkıp banyoya girdim. Yüzümdeki kanları temizleyip odama geri döndüm. Yatağıma yatıp cenin pozisyonu aldım. Karnım ağrıyordu. Odamın dört köşesinde kamera vardı. Bir tek banyoda yoktu. Yorganı başıma kadar çektim ve ağrının geçmesini bekledim. Acıyla uykuya daldım.
....
Saçımın acısıyla uyandım Ahmet abim saçımı çekiyordu ve bağırıyordu "kalk lan" dedi ve hızla yataktan çıkardı. Ardından da odadan aşağıya götürüyordu ne olduğunu anlamıştım. Salona girip beni yere atmıştı. Tüm aile üyeleri oturuyordu. Babam yerinden kalkıp yanıma geldi önüme eğildi ve sırıttı "bugün annen ne derse onu yapacaksın eğer tek bir şikayet ederse ne olacağını biliyorsun değil mi?" Dedi ve saçlarıma bakarak devam etti "şu saçlarını da topla birdaha dağınık görmeyeyim keserim kökünden" dedi ve ayağa kalktı abilerde kalkıp babamın peşinden gittiler.
Onlar evden çıktıktan sonra annem keyifle konuşmaya başladı " kalk ilk önce bana bir kahve yap sonra mutfağı temizleyip yemek yap" dediğinde yerimden kalkıp mutfağa girdim her yer her yerdeydi. Hizmetliler bugün izinliydi. İlk saçımı topladım sonra anneme kahvesini yapıp verdim. Mutfağı toplayıp yemekleri yaptım dört saatimi almıştı hem vücudum sızlıyordu hemde çok yorulmuştum annemin yanına gittim "bitti" dediğimde kalkıp mutfağa gitti bakındı bakındı sonra "iyi git çamaşırları hallet sonra yerlerin tozunu al" dediğinden başımı onayladım ve yukarıya çıktım. Maddi durumumuz yeterince iyiydi iki katlı güzel bir evdi. Annemin dediği her şeyi tek tek yaptım.
Akşam olmuştu sonunda yorulmuştum. Annem son olarak sofrayı hazırlamamı söyledi sofrayı hazırlamam bitmek üzereyken kapı çaldı hızla gidip kapıyı açtım babamgili görünce hızla geri çekildim onlar içeri girince kapıyı kapatıp hızlı yemek masasına ilerledim son kalan işlerimi bitirince hepsi gelmişti herkes yerlerine oturdu ben hâlâ ayaktaydım otur dememişlerdi sonuçta. Babam sinirliydi. "neva çık odana" dediğinde hızla odama çıktım.
Odama girip yatağıma oturdum pencereden dışarıya bakmak istiyordum ama bakamadım pencereden bakmam yasaktı. Perdenin Arkasında hiç bir şey gözükmüyordu. Kalktım perdeyi açmak istedim elimi kaldırdığım anda odama biri daldı. Babamdı hızla geri adım attım. Sinirden kıpkırmızı olmuştu. Korkuyordum hızla yanıma gelip tokat attı "lan ben sana demedim mi pencereye yaklaşmak yasak diye" diye kükredi. Korkuyla geri adım attım saçıma yapışıp sürüklemeye başladı Bodrum'a götürüp yere attı.
Küf kokusu burnuma doldu kapkaranlık yerde tek aydınlatan tavanda asılı olan lambaydı. Kemerini çıkarıp dövmeye başladı ne kadar bağırsam o kadar vuruyordu. En son yorulmuş olacak ki bir kaç tekme attı ve çıkıp kapıyı kilitledi. Yerde iki büklüm kanlar içinde yatıyordum bir süre sonra gözlerimi yumdum.
...
Bilincim açıldığında vücudumda gezen eli hissettim nerde olduğumu anlayamadım hızla gözlerimi açıp kalkmaya çalıştım ama o koca eller izin vermedi. Doruk abimdi ve hâlâ bodrumdaydım. "şşştt uslu dur küçüğüm" dedi ve beni kucağına aldı. Ayağa kalkıp oradan çıkardı ve yukarıya kendi odasına götürdü. Odasına girince kapıyı kilitledi. Beni yatağa bıraktı ve banyoya gidip ilk yardım çantasıyla geri geldi korku dolu gözlerle ona bakıyordum.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BİR HARF
ChickLit16 yıllık bir yaşamın hiçe dönüşü tek bir harf yüzünden mahfolan hayatlar. yeni bir hayatı beraber görelim... şimdiden keyifli okumalar...