Keyifli okumalar dilerim
"babanız değil efendim eski evdeki babamdan bahsettim yanlış anladınız" dediğinde çınar başını salladı.
"Hadi gel seni odana götüreyim dinlen biraz. Ben abimle konuşurum" dediğinde neva karşı çıktı. "gerek yok efendim abinizle kavga etmeyin ben kendim giderim teşekkür ederim." Dediğinde çınar dinlemeden nevayı kucağına aldı. Ordan çıkıp yukarıya götürdü. Odaya girince nevayı yatağa yatırdı.
"Dinlen biraz neva akşam yemekte görüşürüz." Dedi ve odadan çıktı sinirle batunun odasına girdi. Gidip yakasına yapıştı. "Lan sen nasıl yaparsın nasıl yakarsın onun canını" dedi sinirle Batu olayı anlamamıştı. Kardeşinin kollarından kurtuldu. "Sen ne diyorsun be doğru konuş" dediğinde sinirle odada dönmeye başladı. "Nevanin kolunu nasıl sıkarsın lan parmak izin çıkmış hiç mi acımadın lan." Dediğinde Batu anladı ve kardeşini tuttu. "Bı sakin ol düne kadar kötü davranan sendin ne oldu da şimdi kıymete bindi." Çınar abisinin sözleriyle durdu.
"Eski ailesi onu dövüyormuş" dedi çınar. Batu anlamıştı ama konduramamıştı. "Daha yeni Bodrum'a geldi. Onu dövüp dövmeyeceðimi sordu içim acıdı abi kolunu gösterdi parmak izlerin çıkmış resmen çok korkuyor" dediğinde Batu kardeşine baktı. "neden öyle birşey sordu sana?" Dedi çınar nevanın dediklerini anlattı iki kardeş dertleþti.
Neva, çınar çıkınca yatağına uzandı. Yapacak hiç birşeyi yoktu. Aram ve baturla konuşmamıştı bi ilk adımı o atmak istedi.
Odadan çıkıp çaprazındaki odaya baktı yaklaşıp kapıyı çaldı gel sesiyle kapıyı açtı. İçeride Aram ve Baturu görmesiyle rahatladı.
Batur ile aram ayağa kalktı "Neva gel bir şey mi oldu? iyi misin? niye kalktın ayağa?" diye endişeyle sıraladı soruları kardeşine Batur. Aram devam etti "ayakta durma neva gel otur." dediğinde neva abilerini dinleyerek içeriye girdi. "endişelenmeyin efendim iyiyim ben sadece odada yapacak bir şey bulamadım sizle tanışmak istedim rahatsız ettiysem özür dilerim. eğer istemezseniz anlarım." dedi başını önüne eğip.
iki kardeş ilk birbirlerine baktı. Batur boğazını temizleyip konuştu. "hoş geldin neva biz de kardeşimizi tanımak isteriz." dedi ve geri yerlerine oturdular.
Uzun bir sessizliğin ardından Aram konuştu. "Ee neva anlat hadi" dediğinde neva çekingence abisine baktı. "ne anlatayım efendim" dediğinde Aram yüzünü buruşturup konuştu. "Efendim ne kız biz senin abiniz abi diyecen de bakayım a-bi" bebeğe öğretir gibi konuştuğunda neva kıkırdadı.
"Peki abi derim" dediğinde aram gülümsedi. "Hah şöyle beee. Derslerin nasıl neva" dediğinde nevanın gülümsemesi soldu. "Ben okumuyorum" dediğinde ikiside kaşlarını çattı. "neden?" Dedi Batur. "Beni okula göndermezlerdi. Ya evdeydim ya işte" dediğinde Batur sormaya devam etti. "ne işi neva?" "Bir kafede çalışıyordum. Tatillerde evden çıkmam yasaktı. Sadece iin başlamasına on dakika kala çıkar iş bitiminden on dakika sonra evde olurdum."
"Okula gitmek ister misin neva?" Diye sordu aram. "Ben sadece ortaokula kadar gittim abi başka hiç gitmedim ama gitmek isterdim" dediğinde ikiside buruk bir gülümseme vardı.
"Ben sana yardım ederim ilk önce eksik olduğun konuların hepsini tamamlarsın sonra liseye başlarsın." Dediğinde neva gülümsedi "teşekkür ederim abi siz bahsedin kendinizden" dediğinde Batur konuştu.
"Psikoloğum kendi hastanemizde çalışıyorum sevgilim yok müzik dinlemeyi severim" dediğinde Batura baktı kumral mavi gözlüydü. Aram ise siyah saçlı mavi gözlüydü yakından bakınca yanaklarında çilleri vardı.
"Edebiyat öğretmenliği okuyorum üniversite ikideyim. Şiirlere bayılırım" dedi aramda kendini tanıtarak. Biraz sohbet ettikten sonra neva odasına gitti. Yatağına yattı ve düşünmeye başladı.
Babası sert biriydi ama ameliyattan sonra ona çok yakın davranmıştı korkuyordu hâlâ babasından neva. Annesini sevmişti sıcakkanlıydı. Neva annesine benziyordu. Saçları gözleri tıpatıp aynıydı. Karan abisi babasının kopyasıydı onun gibi siyah saçları mavi gözleri vardı. Sert çehresi babasını andırıyordu.
İkizler Batu ve baur abileri ikiside zıt karakterlerdi biri bir o kadar sert diğeri bir o kadar yumuşaktı. Batudan korkuyordu neva sonuçta bir kere canını yakmıştı bir daha yapmayacağı ne malum? Siyah saçlı kahve gözlüydü Batu kardeşi ise kumral saçlı mavi gözlü. Bu ailede bir tek batunun gözleri farklıydı.
Aram abisini sevmişti sıcak kanlıydı. Melih ise hala düzgünce konuşmamıştı ama ondan da korkuyordu ilk geldiğinde ona önyargılı yaklaşmıştı. Neva ailesinde annesinden sonra melihe benziyordu. Onunda kızıl saçlı ve mavi gözleri vardı. Gözleri kısılınca yüzünde oluşan göz gamzeleri vardı aynısı nevada da vardı. Çınardan da korkuyordu neva onun boksör olduğunu öğrenmişti. Aşağıda ne kadar ılımlı yaklaşsada hâlâ korkuyordu sinirlenirse kontrolünü kaybedebilirdi.
Ve kara asil ikizi onunlada benziyordu. Melih abisi kadar olmasada bezerlikleri saçları ve gözleriydi. Bu hayatta ilk ikiziyle uyumuştu neva. Onun yanında güvende hissetmişti.
O düşünürken birden kapısı açıldı. Gelen ise Batu ile Melihti. Neva kapı birden açılınca korkuyla ayağa kalktı. İki abisine baktığında sinirli olduklarını gördü. Korktu neva tekrar şiddet görmekten azarlanmaktan korktu. Batu içeri girip nevaya yaklaştı.
Melihte içeri girince kapıyı kapattı. Neva korkuyla geri adım attı. "korkma neva birşey yok otur hadi" dedi Batu sakince. Bu ses nevanın korkusunu yok etmeye etmemişti. Ama denileni yaptı ve oturdu. Batu nevanın yanına oturdu melihte tam karşılarına.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın dikkat edin loww.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BİR HARF
ChickLit16 yıllık bir yaşamın hiçe dönüşü tek bir harf yüzünden mahfolan hayatlar. yeni bir hayatı beraber görelim... şimdiden keyifli okumalar...