Gökay'dan
"Ted-dy!"
"Aferin benim oğluma! Başka ne öğrendik, bebişim?"
"Yinşey baba! Yökay baba!"
"Aferin şeker bebeğim! Baba duştan çıktığında ona söyle tamam mı?"
"Hıhm."
Arin artık bir kaç kelimeyi daha çözmüştü. Öyle tatlı konuşuyordu ki her an yanaklarını ısırasım geliyordu.
"Yeyvizyon."
"Açalım, aşkım. Bak Teddy de çizgi filmdeki sihirbaz gibi giyinmiş."
Arin'in bu aralar çok sevdiği bir çizgi film vardı. Bir kurbağa sihirbazlık yapıyordu ve Arin izin versek bütün gün hiç sıkılmadan o çizgi filmi izleyebilirdi.
"Teddy, gey."
Eli ile 'gel gel' yapmasını büyülenmiş gibi izledikten sonra kendime gelerek arkadaşını vermiştim bebeğime.
Arin televizyonun biraz uzağında, salıncağının içinde otururken ben etfafı toparlamak için ayaklanmıştım. Dinçer ise dün gece bir şeyler yaşadığımız için duşa girmişti.
"Güzelim?"
Arkamdan gelen ses ile o tarafa dönmüştüm. Dinçer rahat kıyafetleri ve ıslak saçları ile karşımda dururken dayanamayarak yanına yaklaştım ve kollarımı boynuna dolayarak dudağından öptüm.
"Hatırlıyor musun, Arin büyüdüğünde onu bir çiftliğe götürmek istiyorduk?"
"Evet, ata da binecek benim bebeğim."
"Benim tanıdığım biri var, bugün gelecebileceğimizi söyledi. Ne dersin?"
"Çok güzel olur, hemen hazırlanalım o zaman. Çok mu uzak bir yerde?"
"45 dakikalık yol, Arin uyur arabada."
Bu cümleden sonra hazırlanmıştık ve her şeyi alarak evden çıkmıştık. Dinçer ise yine Teddy için uygun bir kıyafet bulabilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEDDY BEAR
Ficción General{TAMAMLANDI} ❁ Eşcinselliğin ve Ageplay'in normal karşılandığı bir evrende. ❁ Ageplay kitabıdır. ❁ BxBxb içerir. ❁ Babalar ve bebek arasında aşk yoktur! ❁ Cinsellik bulunmamaktadır. ❁ Homofobikler uzak dursun!