Reggel;
A legnagyobb felxem szerintem valaha;
Ma időben felkeltem....
7:35-kor már a tükör előtt parádéztam az aznapi pulcsim kiválasztásával. Már vagy a hatodikat próbáltam föl, és bár nem vagyok egy divat királynő mégsem akartam úgy kinézni mintha megtépáztak volna....Quita előtt a lehető legjobb arcomat kell mutatnom!Felkaptam egy sima fekete fekete pulcsit a mintás polomra. Ez nemileg jobb volt mint a tegnapi ezen a következő felirat volt olvasható;
"143 i love you!"
Szinte az égiek üzentek nekem ezzel... Quita-nak csak is neki!
Felkaptam a cipomet és a táskával a hátamon elindultam az iskola fele.-
Nem sétálgattam sokat mivel úgy döntöttem busszal megyek. Kemeny ot percig várakoztam a csöpögő esőben amikor megérkezett a busz. Felpattantam rá és rögtön kértem egy jegyet a suliig. Leültem egy ablak melletti székre és elővettem a reggelimet. Pont befejeztem a kenyér majszolását amikor a busz nagy robajjal megállt. A buszmegálló közvetlen a sulival volt szemben egy kisbolt mellett. Az órámra nézve büszkén konstantaltam hogy van még 10 percem a találkozó előtt. Pontosan 7:50 volt, így úgy döntöttem hogy benézek a kisboltba egy csokiért. Kinyitottam az ajtót majd hangosan ra köszöntem az eladó lányára.
-Jó reggelt!
A lány csak bólintott és visszafordult a képernyő felé. Körülbelül a nővéreknek lehetett egyidős így természetesen rögtön Yia jutott eszembe akinek foglald sincs az egyhetes kirándulásról. Gyorsan bekapcsoltam a mobilokat és ra írtam a nővéremre.
Sungie
Szia Yi! Ma kezdődik egy egyhetes kirándulás bocsánat elfelejtettem írni. Nyugodtan maradj Chanie hyung-nál tovább. Rendben leszek. A tanárok vigyáznak rám!
Yi
Hello a J! Örülök neki hogy jól vagy. Bocsánat nem láttam hogy tegnap előtt írtál. Már vagy ot napja a következő ZH-ra tanulok🫣🫣 akkor maradok meg Chan-nél! Jó kirándulást majd meg írj!
Puszi!🩷🩷Sungie
Szia! Vigyázz magadra és jó tanulást!
*Seen
Miután meggyőződtem arról hogy a nővérem el minden szuper, gyorsan választottam egy csokit. Semmi extra nem volt egy kis csokiszelet rózsaszín csomagolásban.
Felkaptam az édességet és odamentem a kasszához.-Szia.
Köszönt rám kedvetlenül az eladó lány.
YOU ARE READING
| *MINE* Minsung; H.J; L.M |
Fanfiction"Megijedtél Jisung?" Minho "Kedves" kis story amiben Minho egy agyhalott idiota Jisung pedig egy tini kurva.... Kb+nincs eletem i mean valószínűleg gyorsan fogom a részeket írni...or idk... remélem élvezni fogjatok bár egy kaotikus szar az egész ;)...