-Akkor egy óra múlva ugyanitt ugye drága?
-Igen! Vigyázz magadra Minho. -Köszöntem el majd elindultam vissza a termembe.
Minho pov;
Atyaég. Jisung kurva jo volt. Sokan szóltál már le de ő...... A fellegekben jártam majd betrappoltam az osztálytermembe. Az Ofő már rég benn volt.
-Minho megint késtél! Ezt már tényleg be fogom írni! - Fenyegetőzött a nyanya.
-Elnézést. -Mondtam miközben meg hajoltam.
Lecsaptam magam Yuqi mellé akinek fel sem tűnt a jelenlétem.
-Hello? -Köszöntem keddi hangsúllyal.
-Ohh szia Minho! -Kiáltott a lány amikor végre észre vett. -Bocs csak elvoltam foglalva azzal hogy az új lányt nézzem.
Körbe pillantottam és ekkor esett csak le hogy miről beszél Yuqi. Egy új lany csücsült a leghátsó padban. Bár számomra nem volt új. Ryunjin mindig is a legjobb barátom egyike volt. Egy angol tanfolyamon ismertem meg tíz éves koromban és azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Egyik bulin kicsit eldurvultak köztünk a dolgok de utólag megbeszéltük hogy inkább maradunk a barát zónában, mivel a lány leszbikus én pedig bi. Mindig vele beszélgettem a szerelmi bánataimról és olyan jó lett volna a Jisung dologt is lemondani neki, ezért kurvara megorultem amikor megláttam. Egy ideje nem találkoztunk (3eve) mivel én elmentem a suliból a Chan incidens után, de most végre itt van. Hatra fordultam és integettem neki mire Ryunjin dobott egy puszit. Yuqi féltékenyen pillantott rám.
-Minho te ismered a dögös új lányt?
-Ryunjin és csak barátok vagyunk. Miért?
A lány éppen vett egy nagy levegőt hogy bele kezdjen de félbe szakítottam.-Leszbikus.
Yuqi szeme kosárlabda méretűre nőtt.
-Azta kurva akkor van esélyem! - boxolt a levegőbe.
Csak fel nevettem majd rögtön el is hallgattam mivel a tanár egy velős pillantással bámult minket. Előkaptam a telomat és rá írtam Ryunjinra.
Lino
Heloo! Miért nem szóltál hogy ide jössz? Kurvára hianyoztal.🥸🥸🤧
Jinnie
Heloo baba! Meg akartalak lepni de úgy látom sikerült 👹 ;)))
Lino
Idiota... 😂😂 amúgy bejossz a melettem ülő csajnak.
Jinnie
Nem rossz, nem rossz...Hogy hívják?
Lino
Yuqi és homokos. 🥲🥲
Jinnie
Még van a telo száma?
Lino
Persze egy pill küldöm....
YOU ARE READING
| *MINE* Minsung; H.J; L.M |
Fanfiction"Megijedtél Jisung?" Minho "Kedves" kis story amiben Minho egy agyhalott idiota Jisung pedig egy tini kurva.... Kb+nincs eletem i mean valószínűleg gyorsan fogom a részeket írni...or idk... remélem élvezni fogjatok bár egy kaotikus szar az egész ;)...