*20. Chapter*

33 3 5
                                    

Minho pov;

A hetedik óra után elköszöntem Hyunintól akit amúgy alig láttam ma hiszen minden idejét vagy az elsősökkel  vagy Felixel tölti. Eskuszom többet van Jisung osztályában mint én. Ryunjinnal az oldalamon kisasszéztam ebből a gusztustalan barna épületből.

-Na Ryunjin mesélj nekem valamit!

-Hát képzeld a lány aki elkérte a telo számom tudod, Yuqi. Na hát kicseszettül bejön. -A lány kicsit elpirult amin csak mosolyogni tudtam.

Jellemző. Ryunjin rögtön az első napján felszed valakit.

-Naaa az szuper. Te is nagyon be jössz Yuqinak!

-Na Minho most mi van Jisungal?

-Uhaaa ez nagyon bonyolult. Járunk de nem akarom veszélye sodorni, és képzeld Chan él és megfenyegetett hogyha nem hagyom el Sungiet akkor bántani fogyja.

-What? Túl sok info...... wait... Chan él? És bántani akarja Jisungot ha nem hagyod el?

Bólintottam.

-Baszki. Ez nagy szar.... -Bólogatott a lány is.

-Hát Ja. De szeretem. Nem akarom elhagyni. Ja és lefeküdtem egy fiúval amikor már komolyodtak a dolgok köztünk. Ez megcsalás? -néztem a lányra tanácstalanul.

-Fuuu Minho miért kell neked mindenkivel kavarni? Amúgy valamilyen szinten igen. Szerintem mond el neki, csak nem lehet baj. -Tanácsolta a lány az idióta valómnak.

-Köszi Ryunjin hogy meghallgatod a beteg storyamimat. - A lány csak legyintett.

-Ugyan semmit sem tesz. És ne hagyd el a fiut ha tényleg szereted. Védd meg!

-De...de tudod hogy legutóbb sem sikerült megvédenem akit szerettem.

-jajj Minho az ember tanul a hibáiból. Menni fog! De ha úgy érzed Chan áll győzelemre akkor mond el neki az igazat. Biztosan megértené.

Halálos hiba.

-Ryunjin nemtudom mihez kezdenék nélküled! -öleltem az a lányt.

-Hát Minho szerintem már rég halott lennél nélkülem.... -Erre a szar poénra mind a ketten el nevettünk magunkat majd még beszélgettünk egy kicsit.

Lassan közeledett az este kilenc így el köszöntem a lánytól majd le léptem. Gyorsan haza sétáltam majd bevetettem magam a gardrobba.

 Gyorsan haza sétáltam majd bevetettem magam a gardrobba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egy egyszerű fekete fejet kombó mellett döntöttem. Remélem tetszeni fog Jisungnak. Szándékosan a könnyen leszaggatható inget vettem fel. Ki tudja mi fog történni az este.... Minho ne kalandozz el! Szóltam magamra hiszen ha Jisung nem akarja akkor nem fogok semmit tenni akármennyire nem tudok már ellenállni neki. A kis mókus pofa megőrjít. A gyönyörű szemei a kis arcocskái a nyaka. A puha bőre a telt ajkai...... Tettem magamra egy kis sminket végül is az sosem árthat. Max leizzadom. Gyorsan összeszedtem magamat majd jöhetett a legnehezebb resz, ki kellett keresnem Mingi lakcímet a hosszú üzenet váltásunkból. Mingi csak engem hívott meg de én vagy háromnegyed óra kemény chat-eléssel elértem hogy Jisung is jöhessen. Vagy fél óráig pörgettem vissza a beszélgetést mire végre megtalaltam a lakcímet.

|  *MINE* Minsung; H.J; L.M  |Where stories live. Discover now