*17. Chapter*

41 5 44
                                    

Jisung pov;

Minho elment. Egyedül ültem az ágyon csak egy boxerben sírva, még arra sem vettem a fáradságot hogy bezárjam az ajtót a távozó fiú mögött. A könnyeim lassan kiapadtak és helyet hagytak a kínzó gondolataimnak. Mi a baj azzal hogy 15 vagyok? Azt hittem tudja. Úgy volt hogy tudja én is tudom hogy o 18. Nem volt meglepetés. Ezek szerint ot annyit a me érdeklem hogy még a koromat sem tudja. A zokogás gyorsan enyhült miután rájöttem hogy akárki bejöhet a házba így elfutottam és bezártam az ajtót. Felfelé tartottam amikor szédülés fogott el, a hasam görcsösen kezdett fájni. A fájdalom hullámokban vette at az irányítást a testem felett. Lerogytam a lépcsőre, a térdem pont neki ütközött az egyik lépcsőfok sarkának így egy pillanatra nem éreztem a hasamban szúró fájdalmat. A kezeimet rá szorítottam a fájó részemre és mely levegőt vettem. A tüdőm mintha nem tudott volna teljesen megítélni oxigénnel, mintha nem tudtam volna rendesen lélegezni. A pánik elöntötte az ereimet és mintha már a halalomon lettem volna. Nem tudtam rendesen levegőt venni. Az egyik kezemet belevettem a falba hogy akar csal egy pillanatra eltűnjön a szorító fájdalom a hasamból. Ez működött hirtelen elmúlt a fájdalom és én ott maradtam a lépcsőn zokogva, egyik kezemen ver csorgott le. Másik kezemmel görcsösen markoltam a pólómat a hasamnál. Pánik roham. Volt már ilyen. A szívem hirtelen visszatért a normális ritmusába. A lélegzetem is megnyugodott és végre fel tudtam állni fájó és remegő lábakkal. Könnyezve masztam vissza az ágyamba. A hasam már nem fajt csak éppen szúrt egy picit. Rá írok Minhora..... nem.... Nem akar rólam hallani semmit. Nem is szeret. Esélyem sincs csak hazudott hogy ne érezzem magam rosszul. Feloldottam a telomat és mégis rá írtam a fiúra.

Sungie

Szia!

Minho

Hhhello!.'

Oké lehet hogy csak el írta.

Sungie

Megvagy?

Minho

Mekgf

Sungie

Holnap tudunk beszélni?

Minho

Ihejgen., hholnappnd

Részeg. Biztos hogy részeg. Ezer százalék.

Sungie

Minho! Minho! Jól vagy?

Seen*

Minho
Minho
Minho!
Minho!
Válaszolj!
Részeg vagy?
Minho!

A gyomrom ismét görcsbe állt. A fiú nem válaszolt. Szerencsére a pöpec kis IPhone-nak van olyan funkciója hogy még tudom nézni a helyzetét ha megosztja. Kérlek istenem legyen megosztva Minho helyzete! Remegő kézzel nyitottam még a lokátort.

Igen! Be van kapcsolva.

A fiú helyzetet jelző ikon ott virított a legközelebbi ivó fölött. Holnap suli és ő tényleg iszik? Minho mi a baj? Valami nincs rendben érzem. Hiper gyorsasággal szedtem össze magamat. Felkaptam a ruháimat majd le futottam a garázsba. Apának van ott egy motorja. Amikor tízen négy éves voltam megtanított de azóta nem utaztam vele.

|  *MINE* Minsung; H.J; L.M  |Where stories live. Discover now