Jisung pov;
Baszdmeg Felix neked mindig ilyenkor kell bejonnod! Kurva jó. Az időzítésnél jobban már csak a csávók megfektetéséhez ért a gyermek. Minho rögtön szabadkozni kezdett miközben gyengéden letett engem a kanapéra.
-Ez nem az aminek látszik Felix.
De! De! Minho hiszen én kedvelnek! Vagy szeretlek! Nem tudom, teljesen összezavarsz.
Imádom a csókjaidat, imadom ahogyan hozzám érsz, imádom az illatod, imádom az éritésed, imádom a gyengédséged. Szükségem van rád! Minho kérlek ne hagyj el! Ne tedd ezt! Nekem igen is számított az ami itt történt. Igenis kedvellek! Nagyon! Nagyon! Vagy inkább szeretlek?Nem tudtam visszatartani a konnyeimet felpattantam a kanapéról és átöleltem Minhot aki időközben felöltözött miközben Felixel üvöltött. A könnyeim eleredtek és én minden erőmmel Minho polojaba kapaszkodtam.
- Ne. Ne veszekedjetek!
Felix elnémult majd rám pillantott.
-Jisung te kurva!
Minho rögtön megvédett engem és vissza üvöltött Felixre.
-Jisung nem kurva te fekszel le mindenkivel!
Felix elmosolyodott majd elmondta az igazat arról az estéről amikor Minho majdnem megcsókolt.
-Csak azért vagy kiakadva mert majdnem lefeküdtem veled de Mingi bejött.
Megállt a szívem. Minho majdnem lefeküdt Felixel aztán még velem kezdett ki. Minho nem szólalt meg de a kezét olyan erővel szorította ökölbe össze hogy az összes vér kiment belőle.
-Minho elég jól néz ki ruha nélkül. Ugye Jisung? Hiszen biztosan te is tudod.
Újra sírva fakadtam és Minho mellkasába fúrtam a fejem.
-Felix kuss.
Mondta Minho látszólag teljesen nyugodtan de a szőke nem maradt csöndben.
-Mi az hogy kuss? Én csak egy tárgy vagyok akit néha napján jó megdugni? Minho te kis álszent. Ne játszd meg magad, láttalak titeket amikor bejöttem!
-Nem történt semmi! Jisung nem csinált semmi rosszat miért vagy kiakadva?
-Nem vagyok kiakadva de Jisung akkor is rád mászott.
-Nem. Én kezdtem az egészet.
Minho? Hiszen tegnap azt mondtad hogy rád másztam most akkor? Mi a kurva élet van?
-Minho sajnálom.
Suttogtam hogy csak a fiú hallja. Minho rám nézett és megsimogatta az arcom.
-Semmi sem a te hibád.
Lehajolt és szelíden megpuszilta a számat. Felix erre el kussolt, de nem sokáig élvezhettuk a csöndet mert a szőke ciklon megint üvölteni kezdett.
-Baszdmeg Minho hogy nem szégyelled magad? Előttem kavarsz a kis barátodal pedig tegnap meg engem akartál meg döngetni.
-Felix nem értelek, te most csak féltékeny vagy vagy hülye? Jisung nem a barátom és ezzel kezdtem volna ha hagysz szóhoz jutni. Semmi nincs köztünk és semmi nem történt bár kurvára nem tartozik rád de le lehet kopni.
Felix szótlanul meredt Minhora aki még mindig engem ölelt. Semmi sincs köztünk ugye Minho? Semmi. Hiszem te sosem szeretnél viszont és csak egy új játék vagyok. Sosem tudnál engem szeretni.
-Minho és én még kedveltelek is.
-Mi a fasz? Felix neked tetszik Minho?
Kérdeztem most én mert a fiú kurvára felbaszta az agyamat.
YOU ARE READING
| *MINE* Minsung; H.J; L.M |
Fanfiction"Megijedtél Jisung?" Minho "Kedves" kis story amiben Minho egy agyhalott idiota Jisung pedig egy tini kurva.... Kb+nincs eletem i mean valószínűleg gyorsan fogom a részeket írni...or idk... remélem élvezni fogjatok bár egy kaotikus szar az egész ;)...