*21.Chapter 16+ ;)*

57 4 108
                                    

Jisung kuncogott egyet majd lassan végig simított a mellkasomon.

Jisung pov;

-Gyere csak baba! -Húzott magához Minho miközben kibújt a pólójából.

Amikor megláttam a fiú testét hirtelen elfelejtettem hogyan is kell lélegezni. Minho egyszerűen tökéletes volt. Egy milligramm fölösleg sem volt rajta. Lassan rá simítottam a mellkasára mire Minho egyet morogva magához rántott így szinte nekiestem a fiú meztelen felsőtestének. A fiú magán hagyta a nyak kendőjét ami miatt egy rossz románc jelenet jutott eszembe. A kezem Minho szíve fölött volt. Éreztem hogy a fiú szíve is ugyanolyan hevesen dobog mint az enyém. Nyeltem egyet majd megcsókoltam a pontot ahol az előbb még a kezem nyugodott. Minho betette a kezeit a fölsőm alá és úgy simogatta a hátamat. Kicsit kidugtam a nyelvemet és azzal simítottam végig egy csíkban a fiú test részen. Minho kicsit megemelt a fenekemnél fogva majd rá döntött az ágyra. Semmi sietős nem volt a mozdulataiban, mintha akar egész életben itt ragadt volna ebben a pillanatban. Mintha százszor vissza játszotta volna minden pillanatunkat. Hátra dőltem az ágyon és hagytam hogy Minho fölém másszon. Amikor a fiú teljesen fölém került megragadtam a nyakkendőjét és úgy húztam magamhoz. Minho nem ellenkezett amikor a szánk hevesen egymásba forrt egy szenvedélyes csókban. A fiú megnyalta az alsó ajkamat mire én kinyitottam a számat, Minho erre gyorsan at is tette a nyelvét. Az új inger miatt kicsit megrándult a testem és a szívem még hevesebbem vert. Minho nyelve tette a dolgát miközben a fiú kezeivel könnyedén lesegítette rólam a top-ot. Amikor a felsőtestem ruha nélkül marad, Minho kicsit elhajolt tőlem majd végig nézett rajtam. Nem volt semmi más a szemében csak tiszta szeretet. Nála jobb fiút soha sem találhat rám volna. A fiú végig simított az oldalamon, én egy kicsit még remegtem a fiú kezének hideg érintésére.

-Jisung gyönyörű vagy. -Nézett a szemembe a szerelmem.

-Te is az vagy Minho. -Válaszoltam teljesen komolyan.

Minho visszahajolt hozzám és kaptam egy gyorsa csókot a számra. Oda nyúltam Minho ágyékához és kicsatoltam a fiú övét. Minho ezután egy kis segítségiemmel sikeresen levette a nadrágot. Amint nem választott el minket a szövet rögtön a fiú puha bőrét kezdtem simogatni a belső combján. Minho felsóhajtott majd hevesen a számára tapasztotta az ajkait. Bele sóhajtottam a csókba mivel a fiú kezei fokozatosan felfedezték a testemet. Minho kezei a szoknyám alatt kalandoztak. Ő is a combomat simogatta mire nekem ki kellett valami újat találnom, belemarkoltam a fiú fenekébe ami láthatóan igen csak meglepte. Minho kezei megdermedtem majd egy gyors mozdulattal le tépte rólam az amúgy is alig valamit takaró szoknyát. A fiú hevesen szuszogott majd egy morgás kíséretében rám vetette magát. A nyakamra tapasztotta a száját miközben én szorgalmasan sóhajtoztam alatta a haját simogatva. Lassan lejjebb haladt a csókokkal a mellkasomon. A mellbimbómnál megállt es a nyelvével kezdte ingerelni azt. Baszd meg Minho siess már vagy ettől elmegyek! Minho viszont sehova sem sietett. Én erősen belemarkoltam a hajába mire ő csak a bőrömre mosolygott.

-Minho csináld! -Kérleltem szinte önkívületi állapotban.

Minho elhajolt tőlem es levette a boxerét. Rám nézett majd gyorsan odahajolt a táskájához amit lecsapott az agy végébe amikor bejöttünk. Kivett belőle egy óvszert es egy tubusnyi síkosítót. Nyeltem egyet majd kicsit elfordultam amíg a fiú intézkedett. Nemsokára egy kezet éreztem a hasamon. Minho visszajött es nyers szenvedéjjel a szemében rám nézett.

-Biztos akarod Jisung? Nagyon fiatal vagy, es bőven van még időnk. -Suttogta a fiú miközben lassan köröket kezdett rajzolni a hasamra.

|  *MINE* Minsung; H.J; L.M  |Where stories live. Discover now