*12.Chapter*

36 5 7
                                    

Minho pov;

Jisung lathatóan zavarban volt amikor rám nyitott. Olyan kis aranyos amikor elpirul. A csókot viszont nagyon megbántam. Nem akartam hiú reményekkel táplálni a fiut. Hiszen semmis sem lehet köztünk. Nem akarom elbaszni az életet. Távol akarom tartani a szenvedésről. Nem akartam hogy ugyanúgy szenvedjen mint....... Nem akartam hogy azért haljon meg amiért érez irántam valamit. Pedig teljesen beleszerettem a fiúba. Igen mostmár biztos hogy szerelmes vagyok Han Jisungba. Jisung....Olyan csodálatos az a fiú. Minden szempontból tökéletes.

-

Amint végeztem az öltözéssel rögtön kimentem a ház elé. Ott akartam megvárni Jisungot. Elővettem a telefonom és csekkoltam ez az Emily-t, Jisung exét. A lány tényleg hihetetlenül aranyos volt, de minden második képen más fiú ölében pózolt. Le pörgettem a lány bejegyzésének az aljára, amíg nem találtam egy fotót amin Jisungal van.

#love#Jisung#BF#🩷🩷

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

#love#Jisung#BF#🩷🩷

A fiú itt it tökéletes nézett ki, de Emily is. Ez van ha valaki biszexuális....borzasztó vagy Minho hiszen a lány Jisung exe. Letettem a telefont mert meghallottam az ajtó csapódását. Azt hittem hogy Jisung az így mosolyogva fordultam arra felé, de Jisung helyett Felixel találtam szembe magam.

-Hello Felix!

A fiú rám mosolygott és közelebb araszolt.

-Szió Oppa!

Felix rá tette az egyik tenyerét a mellkasomra és még közelebb lépett. Már hajolt oda hozzám amikor megfogtam és gyengéden arrébb löktem.

-Ne érts félre Felix nagyon helyes vagy, de erre nem állok készen.

Felix feje teljesen elvörösödött.

-Nem vagyok elég jó? De azzal a kis kurvával pedig gátlások nélkül lefekszel!

Jesszus Felix csak azt mondtam nem jössz be, nem azt hogy lefeküdtem Jisungal. De bárcsak.

-Felix ne akadt ki kérlek!

Felix rögtön lenyugodott hiszen miközben ezt mondtam gyengéden megfogtam a kezét. A fiú rám mosolygott és illegette magát előttem.

-Sajnálom Oppa!

Én próbáltam fintorgás nélkül megkérni a fiut.

-Kérlek ne hívj így!

-Miért?

-Mert eddig csak az exem hívott így.

Exem....Le sutottem a szemem miért Felix megint közelebb merészkedett.

-Semmi baj Minho-ssi.

Felix kihasználta az instabil lelki állapotomat és erre rájátszva még közelebb jött. Nem volt erőm ellökni őt. A fiú rá tapadt az ajkaimra. Én lesokkolva álltam miközben Felix egyre jobban bele élte magát a csókba. Csók. Az ígéretem.
Ez volt az utolsó csepp a pohárban. El löktem magamatol a fiút.

|  *MINE* Minsung; H.J; L.M  |Where stories live. Discover now