*13. Chapter*

49 5 16
                                    

Minho pov;

Felix temérdek alkalommal próbált rám mászni. Egyszer szándékosan nekem esett, egy másik alkalommal pedig majdnem a szájában kötöttem ki. Minden alkalommal leráztam de éreztem hogy nem sokáig fog ez így menni. Nem arra célzok hogy bejön Felix de van benne valami ami szüntelenül vonz, de persze ott van Jisung. De ugyebár volt egy másik nagy problémám, Chan aki mindezek szerint nagyon közeli viszonyban van Jisungal. Az akadály versenynek gyorsan vége lett amit végül Jisung és Hyunjin nyert. Nagyon büszke voltam a kicsi fiúra aki boldogan állt a dobogón kézen fogva Hyunjinnal. Igen megfogta a kezét ami igencsak aggasztott de meglepetésemre Felix is irigykedve nézett rájuk. Szinte sütött a fiúról hogy mennyire tetszik neki Hyunjin, ezt eddig észre sem vettem hiszem csak egy alkalommal láttam őket együtt. Felix hivatalosan is nagyon féltékeny volt. A keze is ökölbe szorult és szinte láttam hogy legszívesebben rá ordítana Jisungra, aki csak mosolygott. Gyorsan le jöttek az emelvényről mivel Hyunjin láthatóan kezdett szorongani, mire Jisung végig simított a karján. Jeongin és Seungmin páros maris ott termett mellettük és gratuláltak nem sokára Yuqi is felbukkant kicsit ittas állapotban. Mindannyian meg ölelték a nyertes csapatot majd Jisung be is mutatta Hyunjint mindenkinek. Láthatóan könnyen befogadták és jót beszélgettek miközben én Félixet hallgattam, aki éppen arról panaszkodott hogy milyen szar az élete.

-Jolvan Felix de most mennünk kéne vissza a házba!

Jelentettem ki mert a tanárnő az előbb vágott le egy hosszú és velős beszédet arról hogy egy óra múlva "takarodo" ami azt jelenti hogy egy órám van össze kapni magamat mivel tervezek elmenni a ma este megrendezett bulira. És igen Yuqi szervezi. Lesz pia és némi drog is én pedig viszem a cigimet, végül is mi mehet félre?

-Jó oké menjünk.

Egyezett bele a fiú majd egy utolsó pillantást vetve Hyunjinra elhagytuk a teret. Gyorsan haza értünk, én rögtön birtokba vettem a fürdőt miközben  Felix éppen az outfitének az össze állításán dolgozott. Én le zuhanyoztam majd valami vállalható formába csaptam a hajam és kimentem már a bulira össze készített ruháimban. El kellett ismernem hogy Felix nagyon dögösen nézett ki. A fiún bőven térd fölé érő fehér -rózsaszín kockás szoknya volt felül pedig mindössze egy csipkés fehér toppot viselt, ami igen sok bőrt mutatott a fiúból. Az arcára egy kis korrektor és pirosító volt kenve ami kiemelte a fiú világos bőrszínét és fekete haját. A szám is tárva maradt amikor megláttam, Felix ezt gyorsan észrevette és pillanatokon belül  vonult oda hozzám.

-Mit szólsz Minho-ssi?

Ezzel a lendülettel végig simított a mellkasomon is. Nyeltem egyet és próbáltam le csillapítani a hormonjaimat. Chill Minho Jisung majd elkényeztet!

-Szuper.

Felix kicsit kinyitotta a száját majd mélyen a szememre nézett.

-Szuper?

A fiú csak suttogott szinte már kéjjel teli hangon. Faszom! Ha nem fejezi be mindjárt le teperem.

-Gyönyörű vagy Felix.

-Nah ezt akartam hallani!

A fiú lejjebb merészkedett a kezeivel amikor megláttam hogy valaki éppen minket figyel a nappaliból.

-Khm zavarok?

Kérdezte Jeongin (a fiú most szerencsre egyedül volt) Felix rögtön elrebbent tőlem mire én kifújtam a már régóta visszatartott levegőmet.

-Dehogy gyere csak öltözni.

A fiú mosolyogva bólintott majd elsétált előttem. Én nem akartam semmit Felixel összehozni ma ezért inkább rögtön átmentem Yuqihoz, és segítettem neki kipakolni a piákat a közös asztalra.

|  *MINE* Minsung; H.J; L.M  |Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ