Csak bolintottam és követtem a kis szőkét. A fiú becsapta utánunk az ajtót és nem tétovázott; megragadta a pólómat és magához húzott, szenvedélyes csókot kezdeményezve, viszont én inkább elhajoltam így csak egy puszit kaptam a szám mellé. Türelmetlenül elkezdte ledobálni a ruháimat és én pedig egy pillanatra sem hagytam abba a fiú kényeztetését. Levette pólómat és pici csókokkal halmozta el a mellkasomat. Én megragadtam a fiú vékony derekát és magamhoz húztam. Minho lehet hogy ezt mégsem kéne, elég részeg vagy! A gondolatomat elnyomva ismét a tündéri fiúnak szenteltem minden figyelmemet aki éppen a saját pólóját szaggatta le. Miután megszabadult a ruhadarabtol rögtön behuppant az ágyba engem maga után húzva. Szerencsére nem estem rá a kisebb fiúra de nem sokon múlott.
- Felül vagy alul szeretnél lenni?
Kérdeztem a fiut, aki elkezdte kikapcsolni az övemet.
-Nem tudom. Leszek alul.
Jelentette ki, amire és rögtön rámosolyogtam.
-Akkor feküdj csak szépen le! Apuci vigyáz rád!
Kezeimet a fiú válla fölé tamasztottam és rahajoltam a nyakára. Chan megtanította hogyan kell a fiukat lázba hozni. Kis csokokkal halmoztam el a fiú nyakát aki erre hangosan nyögdécselt alattam. A kezeit a nyakam köré fonta és a hajamat simogatta, miközben lassan mozgatta az ölét. Felix gyorsan megszabadított a nadrágomtól majd én is letéptem az övét. Mingi és Yuqi ebben a szent pillanatban törték ránk az ajtót. Yuqin éppen nem volt polo amit később Mingi kezében vettem észre.
-Ohh bocs fiúk. Akkor keresünk egy másik szobát.
Mondat Yuqi rekedtes hangon miután elszakította a száját Mingiétől.
-Felix nem akarsz inkább velem jönni még egy menetet?
Nézett rám féltékenyen Mingi akit meg sem lepett a helyzet hogy a barátja éppen alattam fekve vergődott. Felix ki hajolt a vállam mögül és a barátjára nézett.
-Mi lenne ha négyeseznénk?
Vetette fol a hülye ötletét Felix, aminek hallatára rögtön kitört belőlem a heves tiltakozás.
-Nem nem inkább folytasd Mingival nem fogok megsértődni végül is o a barátod vagy nem?
Felix rögtön bólogatni kezdett mire egyedül Yuqi akadt ki.
-De most akkor kivel fogok lefeküdni?!....Minho van kedved?
A ruháim felvétele közben válaszoltam a teljesen becsiccsent barátnőmnek.
-Bocsi Yuqi de totál részeg vagyok talán majd holnap. Az jó?
A lány meg forgatta a szemet és elsétált. Én is ki futottam a szobából mielőtt túl sokat láttam volna mivel Mingi és Felix elég jól elvoltak miközben én a lánnyal beszélgettem.
-
Egy pár órát még eltöltöttem a házban. Főleg csak ittam mert nem volt kedvem a Felix incidens után mással ossze bújni. Még vagy öt- hat uvegnyi sojut fogyasztottam el némi minőségi orosz vodkával egyetemben. Valami részeg csávó baristának állította be magát és random módon kezdett minden alkoholos italt összekeverni. Na itt az ideje lelépni. Már ha eljutok a házig...
YOU ARE READING
| *MINE* Minsung; H.J; L.M |
Fanfiction"Megijedtél Jisung?" Minho "Kedves" kis story amiben Minho egy agyhalott idiota Jisung pedig egy tini kurva.... Kb+nincs eletem i mean valószínűleg gyorsan fogom a részeket írni...or idk... remélem élvezni fogjatok bár egy kaotikus szar az egész ;)...