Jisung pov;
Reggel az első dolog ami eszembe jutott az Minho volt, és az hogy a fiú egész este teljesen ruha nélkül feküdt mellettem. Csak egy torozkozo takarta ami valszinuleg már nincsen helyén. Nem mertem megfordulni. A fiú a kezemet fogta de éreztem a jelenlétet. Itt feküdt tőlem alig fel méterre a takaró alatt. Kellett neked egy takaróval aludni. Ha ide hozod a sajátod még az este akkor nem kellene ezen stresszelned. Kinyitottam a szemem és úgy döntöttem hogy megfordulok. Egyszer élünk! Minho is éppen ezekben a percekben kelhetett fel mert ott telefonhoz ott mellettem. A fiú sokkal jobban volt mint tegnap, szegény eléggé kivolt az este.
-Jó reggelt Minho!
Köszöntem rá hogy fel keltsem a figyelmét. A fiú rám mosolygott, és közelebb hajolt hogy adjon egy puszit az arcomra. Szerencsre a fiut még mindig takarta a törölköző. Felix még mindig kiütve aludt. Lehet hogy szívott egy kicsit a Yuqi által beszerzett megkérdőjelezhető fűből, vagy ki tudja mit szerzett még a lány. Yuqi egy igazi díler.
-Jis ugye tudod hogy fel kéne öltöznöm.
Bólogattam majd felületen az ágyunkban.
-Hozok neked ruhát!
-Azt mondtad hogy Felix előtt ne vetkozzek le, akkor kísérj el a mosdóba. Nem kell bent lenned csak állj az ajtó előtt!
-Jó oké oké. De akkor én is viszem a ruhámat!
Minho elmosolyodott majd felállt, a derekára szorította a törölközőt és gyorsan elfutott a fürdő felé. Gondolom nem akarta hogy bárki más meglássa így rajtam kívül. Össze szedtem a saját cuccaimat majd kiválasztottam egy szettet Minhonak is. Amikor a táskájában turkáltam találtam egy pár olyan dolgot amit soha a büdös életben nem akartam volna látni. Egy elromlott elektromos cigit, némi füvet, egy tonna óvszert és egy kis doboz síkosítót. Mit tervezett Minho amikor ezeket pakolta be? A legnagyobb meglepetés mégis az volt amikor a farmerek között keresgélve a kezem beleütközött valami keménybe. Nem tudtam mi az ezért rá fogtam és ki húztam. Amint megláttam a kezemben tartott tárgyat rögtön vissza ejtettem a táskába, sikerült elfojtanom a rémült kiáltásomat így Felix szerencsére nem kelt fel. Egy pisztoly volt a kezemben az előbb.
Pontosan ugyanaz a darab ami az insta képen is szerepelt. Ugyanaz. A szívem meg állt, nem gondoltam volna hogy Minho ennyire benne van ebben az egész alvilágban. Azt hittem hogy ezért mert egy hétig nem tett semmi nagyon szabályelleneset ezért majd hirtelen kilép a bandájából és jó fiú lesz. Kurva nagyot tévedtem. Kiszedtem egy fekete farmert a fekete polo mellé és elfutottam a furdoig.-Minho itt vagyok!
Bekopogtam nehogy megszakítsak valami "fontosat" nem tudtam Minho miben sántikál így ésszerűnek tűnt figyelmeztetni a fiut az érkezésemre. Minho kinyitotta az ajtót majd megragadta a kezem, egy erős mozdulattal behúzott a fürdőbe.
-Héééé Minho azt mondtad hogy várjalak meg kint.
-Nem gondoltam komolyan. Csak vicc volt. Éppen annyira volt komoly mint amennyire mi barátok vagyunk.A fiú magához húzott és megcsókolt.
-Na Minho oltozz mert fel óra múlva el kell hagyni a szállást!
A fiú morogva engedett el majd "véletlen" elejtette a törölközőt. Esküszöm nem akartam oda nézni. Esküszöm, de Minho látványa miatt tátva maradt a szám. A fiú nem volt híján a méreteknek és a kocka hasa még mindig minden egyes alkalommal elkápráztat.
-Ha ki bámészkodtad magad akkor fel öltöznék!
Utalt a fiú a még mindig a kezemben tartott ruháira, amiket rohadt erősen szorítottam a stressz miatt. Minho mosolyogva oda sétált és gyengéden elvette a ruhákat a kezemből.
YOU ARE READING
| *MINE* Minsung; H.J; L.M |
Fanfiction"Megijedtél Jisung?" Minho "Kedves" kis story amiben Minho egy agyhalott idiota Jisung pedig egy tini kurva.... Kb+nincs eletem i mean valószínűleg gyorsan fogom a részeket írni...or idk... remélem élvezni fogjatok bár egy kaotikus szar az egész ;)...