Keyifli okumalar dilerim
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
Yorumlarınızı benden eksik etmeyin.
Beni buradan ve Instagramdan takip ederseniz sevinirim.
Bu bölüm sakin geçti, ama diğer bölüm için beklemede kalın.
🔥Bazen bazı şeyler pekte planladığımız gibi gitmez, sizin çizdiğiniz yol hayatın size çizdiğiyle uyuşmaz...
"Buyrun?"
"Ben Eflin Güclef asistanlık için gelmiştim"
1 Hafta önce;
"Uraz Akıncı..." Diye mırıldandım kendi kendime, görüntüdeki adamın yüzüne bakarken.
"Ne?"
Kafamı kaldırıp yasemin'e döndüm.
"Ülkedeki tüm hastanelere o gece bıçak kesiği için giden tüm hastaların raporunubisremiştim?"
Durdu, düşündü. Aklına gelmiş olacakki televizyon komdininine doğru ilerledi. Çekmeceyi açtı ve oradan bir dosya alıp yanıma geldi. Yaseminin bana uzattığı dosyayı aldım. Dosyanın kapağını açtım ve içindeki kağıdı çıkardım.
Ülkede o gece hastaneye giden tüm hastaların isimleri vardı. Ayrıyetten neden gittikleri de yanlarında yazıyordu.
Gözlerim isimler arasında gezinirken onun adında durdu. İşte burada, bu dosyada onun adı vardı, Uraz Akıncı.
Ve adının yanında hastaneye gelme nedeni olarak ise, bıçak kesiği yazıyordu. Cahit Sıtkı'nın katili Uraz Akıncıydı. Bu adamın evsiz biriyle ne gibi bir derdi vardı. Benim asıl merak ettiğim buydu. Katilin o çıkması çok da önemli değildi benim için, çünkü herkes katil olabilirdi, ben de dahil."Kim bu Uraz Akıncı?" Diye soran yasemin'e çevirdim bakışlarımı.
"O gece, motor yarışı yaptığım adam..."
"Ee ne olmuş o adama?" Dedi yasemin.
"Cahit Sıtkının katili o, o görüntülerdeki de o" dedim.
Yasemin bilgisiyara dönüp yakınlaştırdığı adamın yüzüne dikkatle baktı.
"Gerçekten de o" dedi, Şok olmuş bir sesle.
Kafamı salladım sadece.
"Ne yapacaksın, bu görüntü ve rapor yeterli bir delil elde etmez bizim için"
Bunu bende düiünmüştüm, bir görüntü ve bir kağıt parçası işe yaramazdı.
"Bıçağı almış yasemin, o bıçağı bulmalıyım."
Bana döndü yasemin ve masanın üzerine oturdu.
"İyi de nasıl?"
"Onun yakınında olmalıyım, ensesinde" dedim.
"En iyi bildiğim şeyi yapıcam, onunla oynuyucam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRLANGIÇ-Dedektif- (Düzenleniyor)
Teen FictionSolmuş çiçekler, Ölmüş umutlar, Çalınmış hayatlar Hapis edilmiş ruhlar... Kin, nefret ve intikam. Bir kadın vardı varlığı bu üç duygudan oluşan ve bir kadın vardı, varlığı çektiği acılardan ibaret olan.