3. İLK YENİLGİ

1.1K 76 9
                                    

Oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayın lütfen

İki hafta boyunca bölüm gelmeyecek, diğer kurgum olan sırtımdaki hançer'e bölüm yazıp yayınlamam gerekiyor.

Keyifli okumalar dilerim 🦋💫🪐

(Oy vermeyi unutmayın)

Şarkı; Ateşle Barut- Sertab Erener

🦋

Kader ağlarını bir kere ördüyse eğer, istediğin kadar çekiştir, yinede o ağı koparamazsın..

🪐

Yenilgi, biraz sonra karşımda alayla dikilen şu ukala adamın yaşayacağı işte tam olarak buydu. Onu yenecektim, ki kendini fazla birşey sanmasın.

Kaskın kilit kısmınıda hallettikten sonra bakışlarımı ona çevirdim.

"Hangisi benim" dedim, yarış yapacağım motoru kastederek.

Eliyle yarış çizgisinin oradaki siyah ama kanat kısımlarında mavi alev desenleri olan motoru gösterdi. Kafamı sallayarak bana gösterdiği motora ilerledim, motora bindim fakat ben buna daha önce hiç binmemiştim.

Ayrıca nasıl kullanılıyor onu da bilmiyorum. Şimdi o kadar laf ettikten sonra kalkıpta ben kullanmayı bilmiyordu diyemezdim. O yüzden el mecbur, kullanmaya çalışacaktım.

Kafamı yanıma çevirdiğimde, o küstah adamın hemen yan tarafımda olduğunu, kafasına kaskını taktığını gördüm. Önünde durduğu motoruna baktım. Motoru siyahtı aynı bendeki gibi ama motoru tam bir ejderhayı andırıyordu. Fazlasıyla iyi duran bu motor karşısında büyülenmiş gibiydim. Turuncu ve kırmızı tonlarında renk karışımına sahip olan motor, farlarıyla bir gözü andırıyordu. Fazla sert ve fazla karizmatik duran şu motor karşısında neden bu hale geldim bilmiyorum.

Benim motorum neden bu kadar sıradan, onun arkasındaki diğer iki adamın motorlarına baktım, birininki gece mavisiydi, diğerininki ise düz siyahtı, aralarda sarılıkları da vardı ama.

Şu üçta bekleyen adam dudağına elinde tutuğu düdüğü götürünce anladım ki yarış başkayacak. Motora bindim ve iki kolu sıkıca tutum, ayağımı gaza attım ve düdüğün çalmasını bekledim.

"Bir!"

"İki!"

"Ve, üç!" Ardından çalan düdük ile yanımdaki adam ve onun ardındaki iki diğer kişi anında gaza basıp çizgiyi geçmişlerdi. Hala ardlarında çizginin üzerinde duran ben onların bu hızına arkadan bakıyordum.

Kalabalığın içinden yükselen, "Nefes kesen!" Tezahüratlarını duyunca bakışlarım onlara döndü, Yasemin ve Selim'in şoke olmuş bakışları benim üzerimdeyken, etraflarında bağırıp zıplayan insanlar onları sıkıştırıyordu.

Şoku atlatan Yasemin bana eliyle hadi diyordu. Fazla beklediğimi farkedince gaza bastığım gibi motoru çalıştırmaya başladım.

Şimdi ben bunu sürüyorum iyi hoşta bu normal hızda gidiyor.

Ama adamlar beni çoktan geçmişti. Böyle olmayacağını idrak edince gazı daha çok kökledim. Nihayet onlar kadar bir hıza ulaşabilmiştim. O ukala adamın yavaşladığını gördüm, hatta benimle aynı hizaya geldi. Motorlarımız yan yana gelince dönüp ona baktım, bu anı fırsat bilen ben daha çok gaza basıp onu geçmiştim.

KIRLANGIÇ-Dedektif- (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin