4. DÖVMELİ ADAM

845 66 7
                                    

Keyifli okumalar dilerim.

Oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayın lütfen

Yorumlarınızı bekliyorum.

🦋

Hayatta hiçbir şeyin tesadüfe dayalı olmadığını biliyordum. Tesadüf yoktur, planlanmış şeyler vardır. Kadere de inanmazdım, ama kendisi benimle oynamayı severdi. İşte yine kader benimle oynamaya çalışıyordu ama ben onun oyunlarına kanmayı bırakalı uzun zaman olmuştu. Şimdi yeni bir oyun çiziyordu ve o oyuna uymamı bekliyordu. Düzene ittat etmemi istiyordu ama ben ona değil o bana ittat etmeliydi.

ılık rüzgar yüzüme vuruyor ve omuzumdaki saçlarımı arkaya doğru hafifçe uçuruyordu. Nereden gelipte karşıma çıkmıştı bilmiyorum ama o geceden beri peşimi bırakmadığını zaten tahmin etmiştim ama gittiğim her yere geleceğini düşünmemiştim. Bu geceden sonra daha peşimden gelmezdi ama benim her ihtimale karşı tedbirli olmam gerekiyordu. Kaldırımın köşesine park ettiğim arabama ilerledim. Anahtarı cebimden çıkartıp arabayı açtım ve içine bindim.

Arabayı çalıştırıp yola koyuldum. Saat geç olmuştu. Bahçe kapısının önüne gelince kapı açılınca arabayı bahçeden içeri doğru sürdüm. Her zaman park ettiğim yere arabayı yine par ettikten sonra arabayı kilitleyip evin kapısına doğru ilerledim. Anahtarı cebimden çıkartıp kapının kilidini taktım ve kapıyı açıp evden içeri girdim. Adımlarımı merdivene doğru attım, yukarı çıkmaya başlamıştım. Üst kata vardığımda koridorun sonundaki çalışma odama doğru yürüdüm ve odanın kapısını açıp içeri girdim.

Masanın üzerindeki diz üstü bilgisayara ulaşmak için masaya vardım. Deri koltuğu geriye doğru çekip oturdum ve bilgisayarı açtım. Google arama kısmına girdim ve onun adını arattım Uraz Akıncı. Hakkında çıkan sonuçlardan en başta olana tıklayıp yazanları okumaya başladım.

Uraz Akıncı, 1997 yılında Trabzonda doğmuştur, aslen Trabzonlu olan Uraz Akıncı 11 yaşından sonra İstanbul'a taşınmıştır. Akıncı holdinginin baş kurucusu olan Akıncı, sektöre atıldığı yıldan beri büyük başarılar elde etmiştir kendisi artık ünlü bir CEO'dur. Tanınan, sayılan ve sevilen bir kişidir. Aynı zamanda Akıncı geceleri motor yarışları yapan bir motor yarışçısıdır da. Ailesi hakkında pek bir bilgi yoktur, kardeşi Polat Akıncı sanayi işleriye meşguldür. Annesi Esra Akıncı hakkında pek bir bilgi yoktur. Kendisinin evden çıktığı anlar çok nadir olarak tesbit edilmiştir. Yalnızca önemli davetlerde göze çarpan bayan Akıncının eşi hakkında bir bilgi yoktur. Bilinene göre bay Akıncı ailenin kurucusudur ve iki oğulunun başarısına ardınd kendisinin büyük bir imzası vardır.

Alttaki fotoğraflardan Uraz Akıncının kim olduğunu görebilirsiniz.

Sayfayı aşağı doğru kaydırarak fotograflara baktım. Bir fotoğraf karesinde bir kadın ve iki erkek vardı, yaşı neredeyse 60'larında gibi görünen kadın üzerinedi sade siyah ama ışıltılı elbisesiyle oldukça şık görünüyordu. Sağ tarafındaki adam Uraz Akıncıydı. Ve anladığım kadarıyla solundaki ise kardeşi Polat Akıncıydı. Kadın ikisinin ortasındaydı ve fotografta üçüde oldukça mutlu gözüküyorlardı. Bir alta daha kaydırdığımda iki kardeşin birlikte çekilmiş fotoğrafı vardı. Uraz Akıncı siyah saçlı beyaz tenliyken kardeşi esmer bir gençti. Aralarında fazla bir boy farkı yoktu faka Uraz kardeşinden bir tık daha uzun duruyordu fotoğrafta.

Biraz daha aşağı kaydordığımda bu sefer ise fotograf karesinde yalnızca Uraz Akıncı vardı. Üzerine siyah polo yaka bir tişört vardı altında ise mavi kot bir pantalon vardı, saçları dağınıktı. Sol kolunda baştan sona bir dövme vardı. Dövme tüm kolunu neredeyse kaplamıştı. Yalnızca eli ve parmakları bu dövmenin dışında kalmıştı. Ne dövmesiydi bilmiyorum. Fotograf uzaktan çekilmiş olduğu için belli olmuyordu.

KIRLANGIÇ-Dedektif- (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin