4.BÖLÜM🐥

72 17 16
                                    

Merhabalar ben bu bölümü geçen hafta yazdım ama kaydetmeyi unutmuştum ve nasıl olduysa bölüm silindi tekrardan yazıp, bugün paylaştım kusuruma bakmayın.

Nasılsınız cimcimelerim?Ben iyiyim.

Kitlemiz büyüdükçe daha düzenli aralıklarla bölüm atmaya çalışacağım.
Büyümek umuduyla 🤍

                              🐥🐥🐥

Hoca bu konuşmayı yaptıktan sonra tam çıkacakken aklına bir şey gelmiş ki durdu "çocuklar arkadaşınızın evine bir gece kalmalısınız , tatil günlerinde gidin. Bunu söylemeyi unutmuşum kusuruma bakmayın."

Hoca gidince herkes fısıldamaya başlamıştı, biraz dikkat edince benim hakkımda konuştuklarını fark ettim. Benim Ayaz Efe ile eş olmamızı sindirememişlerdi.

Ayaz Efe ile Emir Ege aynı anda bize doğru döndü ve "bu gece sizdeyiz kızlar" dediler.

"Yalnız hoca tatil günlerinde gidin dedi" dedi Kayra

A öyle mi? Emir Ege dudak büzüp üzgün olmaya çalışan gözlerle baktı.
Bunu gören Kayra durur mu hiç, yapıştır lafı.

"Pek üzüldün sanırım, kıyamam, bende sana meraklı değilim Ege." Ege kısmını bastırarak söylemişti.

"Bana bir daha Ege deme demedim mi sana benim iki tane adım var Emir Ege, çaktın."

"Sende düzgün hareketler yap çaktın Ege."

"Bak hâl-" "off yeter ne çocuk gibi kavga ediyorsunuz." Dedi Ayaz Efe.

"Dedi benimle her dakika dalga geçen, kendisi."

"Sen sus küçük civciv." Civciv ne alaka benim civcivleri sevdiğimi nereden biliyor.

Profilinde bir sürü sarı civcivin olduğundan olabilir mi? Dedi Büyühan.

"Bana küçük civciv deme hem ben küçük değilim."

"Küçük civcivsin" dedi.

"Bak hâl-" "Yeter bir de bize diyorsunuz." Diye duruma el attı Kayra.

"Tamam konuyu değiştiriyorum diye söze başladım. Cumartesi günü, Ayaz Efe bize gelsin, Pazar günü, ben Ayaz Efe'nin evine gideyim." Dedim.

"Cumartesi günü Kayra Emir Ege'nin evine gitsin Pazar günü Emir Ege Kayra'nın evine gitsin."
"Tamam mı beyler?"

"Ben Göksel'in evine de gelmek istiyorum. Bu kendi görüşüm, eklemek zorunluluğu hissettim, birde bu gece bir yerde buluşalım ayrıca, grup kurmak istiyorum itiraz etmeyin numralarınızı sınıf grubundan alırım."

"Ne çok konuştun be" dedi Kayra.

"Tamam grup kur, buluşmak için benim evime gelebilirsiniz hem, buluşuruz hem de, evimi görürsün Emir Ege."

"Tamam anlaştık kral" "ne kralı be"
"Aynen ne kralı o küçük civciv." Dedi Ayaz Efe.

derin bir nefes verdim hiç bir şey söylemeden kitabı açıp okumaya başladım.

                       🐥🐥🐥

"Tamam mıyız çocuklar?" Hocanın çıkmasıyla derin bir nefes verdim.

"Bu hoca ne kadar konuşuyor ya utanmasa özel hayatını anlatacakta anlatamadığı bir şey kalmadı gibi."

"Aynen ya."diye bana katıldı Kayra.

"Harbi bu hoca neden bu kadar konuşuyor vala yarısında uyumuşum." Dedi Emir Ege.

"İyi ki uyudun bende zıbaracaktım hoca hep bana bakıyordu niye bakıyorsa."

G KOLEJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin