3.BÖLÜM 🐥

44 14 7
                                    

Kusura bakmayın sınav haftası olduğundan dolayı bölümü geç attım sınavlar bitti ve bende bölüm yazdım

Peki sizin sınavlar nasıl geçti.

Şimdi sizi bölüm ile baş başa bırakıyorum.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sabah karın ağrısı ile kalktım, yüzümü buruşturarak lavaboya girdim.Duş almak için hazırlandım, lanet olsun bugün regl olmuştum lanetler yağdırarak duştan çıktım rutin işlerimi yaptıktan sonra, odama girip kıyafetlerimi giydim.

Telefonuma baktım ve sınıf grubundan bir sürü bildirim gelmişti, tıkladım ve okumaya başladım, biz yeni öğrenci olduğumuz için, ders programını atan arkadaşlar vardı ve çok samimi mesajlar vardı.Neden dün bana karşı bu kadar soğuktular diye düşünmeden edemedim mesajların bazılarında sanki yıllardır arkadaşız gibi samimiydiler. Demek ki dün gerçek kişilikleri değil dedim.

Daha okulda ilk günündü nasıl samimi olsunlar sana karşı dedi Afacan.

Neden o zaman sınıf grubunda bu kadar samimiler okulun dedikodusunu yapmışlar dedi Büyühan.

Aklımdaki düşüncelerden sıyrılıp çantamı hazırladım. Evde kimse yoktu, kendime kahvaltı hazırladım yedim ve evden çıktım.

                          🐥🐥🐥

Okulun bahçesine giriş yapmış bulunuyorduk dersin başlamasına daha 20 dakika vardı. Ben etrafı incelerken Kayra telefonu ile uğraşıyordu.

Kayra ile birlikte bir bankta oturup sohbet ettik dersin başlamasına 10 dakika kala yerimizden kalktık, yürürken birdenbire sendelendim  daha ben ne olduğunu anlamadan, yere çarptım dudaklarımdan bir inilti çıktı Kayra ise bu durumu gülerek karşılıyordu.

Ne iyi dostlar edinmişiz değil mi?!Ulan hayat bir tek beni mi buldun.

Başımı yerden kaldırmıyordum yerden kalkmayı da düşünmüyordum bence , böyle daha iyi dedim ve ne başımı yerden kaldırdım ne de kendim kalktım.

Bu karardan 2 dakika bile geçmeden başımı yerden kaldırdım.

Benim kararlılık seviyem dedi Büyühan.

Başımı kaldırdığım gibi şoka uğramam bir oldu. Ayaz Efe üsten üsten bana, hem ekşimiş yüzle hem de sırıtarak bakıyordu. Kayra ise, yoktu ah Kayra!

"Oradan kalkmayı düşünüyor musun?" Dedi.

"Yok ben beton sağlam mı ona bakmak için deniyordum" ne saçmalıyorum ben yaa.

"Sağlam mıymış?"

"Ne?"

"Beton"

"He idare eder" dediğim gibi güldü, demek gülebiliyomuş.

"Deney sonucunu aldığına göre kalkabilirsin" dedi. Yine sırıtarak bakıyordu.

"E iyi madem kalkayım"
Bir zahmet dedi Büyühan.

Onun el uzatması ile yerden kalktım ve sorunun bağcıklarımda olduğunu, fark ettim.Tüh ben ayak bağcıklarımı bağlamayı bilmiyorum ki!

Bağcıklığımı bağlamadan yürüdüm, Ayaz Efe'nin durduğunu görünce ben de durdum.

"Bağcıklarını bağla yoksa tekrar düşersin." Bu kibar mıydı? Peki, bağcıklarımı bağlamayı bilmediğimi nasıl söylerim ki.

"Şey ben bağcıklarımı bağlamayı bilmiyorum, sınıfa gidince Kayra bağlar."

G KOLEJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin