Merhaba nasılsınız cimcimelerim bölüm atmayı özlemişim ve sizi. Sizi bölümle baş başa bırakıyorum🤍
🐥🐥🐥
Sabah uyandığımda, evde sesler duyduğum için korkmuştum fakat Gökçe'nin eve geldiğini anlayınca rahatladım. Hemen okul için hazırlanmaya başladım, Gökçe'yi öptükten sonra bisikletimi alıp, okula doğru sürmeye başladım.
Okulun kantinine su almak için girdiğimde, Ayaz Efe ve Emir Ege'yi gördüm.Masada oturmuş konuşuyorlardı ve Ayaz Efe'nin yanında bir kız vardı bu Eylem değildi başkasıydı ve çok yakınlardı, rahatsız hissettim ama bananeydi, beni çağırdıkları zaman ise hiç oralı olmadım hem zaten sınıfa Kayra'nın yanına gidecektim,evet evet. Sınıfa girdiğimde ,Kayram her zamanki gibi ışıl ışıldı.
"Ooo, bu ne güzellik hanımefendi" diye giriş yaptım .
"Ben her zaman güzelim" dedi Kayram
"Kendini de beğenirmişş"diyerek göz kırptım "tabii, beğenirim kendimi seviyorum" deyince hemen bir kahkaha attım ve yanına gidip sarıldım alemdi bu kız. Biraz konuştuktan sonra, sınıfa Ayaz Efe ve Emir Ege geldi hiç Ayaz Efe'ye bakmadım, hemen telefonumla uğraştım Ayaz Efe'nin gözlerinin üzerimde olduğunu biliyordum, bilerek ona hiç bakmadım, niye bakmadığımı ben bile bilmiyordum Ayaz Efe başını telefonumun üzerine getirirerek, bana bakmaya başladı ve bu hareketi nedense içimi ısıttı.
"Eee sarı civciv niye trip atıyorsun?" Dedi halâ başı telefonumun üzerindeyken.
'Trip atmıyorum bı kere niye atim ki?"dedim gerçekten biz şuan ne yaşıyorduk ama her ne yaşıyorsak güzeldi.
"Ben biliyorum da, neyse" diyip göz kırptı. Göz kırpması yok mu ölünür.
*Oyy kız sen birinin göz kırmasına mı öldün ve bu bir erkek* dedi Büyühan
*Evet ölüyormuş*dedi Afacan"Hadi zil çaldı, gidelim de bir şeyler yiyelim" dedi Emir Ege hemen onayladık .
Emir Ege ile Kayra önde yürürken, ben ve Ayaz Efe arkada yürüyorduk Ayaz Efe; "Bu nereye kadar gidecek neden konuşmuyorsun benimle Göksel" dedi. çünkü, ders boyunca onunla konuşmamıştım ve o da her seferinde konuşuyordu.
Cevap olarak sadece sustum Ayaz Efe önüme diz çöktüğünde, ayakkabılarımın bağcıklarının açıldığını gördüm. Ayaz Efe eğilmiş bir şekilde, bağlıyordu ve tabii bir yandan da homurdanıyordu "bağcıklarının açıldığını neden fark etmiyorsun ya düşersen bir şey olursa bir yerine haa" başımı eğerek "ben ayakkabı bağcığımı bağlamayı bilmiyorum" dedim. O ise "Biliyorum ben bağcıkların her açıldığında, hep bağlarım." Çok iyi hissettiriyordu Ayaz Efe'nin cümleleri.Kantine geldiğimizde Kayra ve Emir Ege masaya oturmuş, sohbet ediyorlardı bizde yanlarına gidip oturduk bir şeyler istedikten sonra, birlikte sohbet etmeye başladık her şey çok güzeldi, taki sabah Ayaz'ın yanında gördüğüm kız gelene kadar, izin iztemeden sandalyeye oturup Ayaz Efe'ye sırnaştı.
Hemen konuşmaya başladım, çünkü hepimiz rahatsız olmuştuk"Öncelikle izinsiz buraya oturma haddini kim sana veriyor ve Ayaz Efe'ye az daha yapışırsan yere düşeceksin" dedikten sonra, kızın gitmesini bekledim, fakat gurursuzca kahkaha atıp, ''Bak sen bu kıza yeni gelmiştin demi, sen devlet okulundan buraya hangi parayla geldin? "Diye sordu. Ben şimdi bu kızı yolmazmıydım. Masaya yumruğumu geçirdim ve "Öncelikle ister devlet okulunda ister özel okulda okurum bu benim keyfinin kahyasına bağlı, zengin olup olmamam kimseyi ilgilendirmez. En azından paramla övünecek birisi değilim, ya senin gibi olsaydım" kız bu dediklerimden sonra bile, ne cevap veriyor ne de gidiyordu sadece Ayaz'a sırnaşıyordu.
Emir Ege "seni medenice kovdu (Kayra ise ne demezsin diye araya girdi )neyinden anlamıyorsun git." Dedikten sonra kız yine yüzsüzlük yapıp gitmedi ve üstüne bu cümleyi kurdu "Ayazcığım sen gitmemi istemiyorsun, ben onun için gitmiyorum dedi Ayaz Efe'nin ifadesi o kadar komikti ki gülebilirdim, ama şuan aşırı derece sinirliydim. Ayaz Efe ise cevap verdi "Öncelikle adım Ayaz Efe, gitmeni istiyorum ve bir daha kız arkadaşımla böyle konuşma!" Dedikten sonra kız bana göz devirip gitti.
Ayaz Efe özellikle kız arkadaşım kısmını bastırarak söylemişti, utanmıştım. Tekrar konuşmaya başladım "Bu kız kim ve niye senin yanına kadar sokuluyor" bunu Ayaz Efe'ye bakarak söylemiştim ve bakışlarım hiç iyi değildi, bildiğin çocuktan hesap soruyordum, bana bir şeyler oluyor ama ne?
Hesap sormam Ayaz Efe'nin hoşuna gitmişti ve hemen cevapladı, "Kızın adı Cansu babamla onun babası ortak bu yüzden neden sokulduğunu bilmiyorum" derken bir yandan saf ayağına giriyordu, gerçekten sinirim bozulmuştu. "Ayaz Efe bir daha bu kızla birlikte olduğunu görmeyeceğim."
"Emir kipi mi kullanıyorsun sen?"
"Neden Emir kipi kullanmam hoşuna gitmedi mi?""Emir veren sensen hoşuma gider tabii " dedi aha ben yine utandım kalbim baya şiddetli atıyordu ve çok güzel bir cümleydi gülümsediğimi fark etmemiştim bile. Şimdi ben buna nasıl kızıyım ki çok tatlı bakıyordu.
"Siz ne ara bu kadar yakınlaştınız lan" dedi
Emir Ege. Ne alaka sadece arkdaşız."Gerçekten ne ara diyerek katıldı" Kayra
"Ağzım açık izliyorum hadi hayırlısı."diye devam etti Emir Ege
"Bende" diye katıldı Kayra
Ayaz Efe ile aynı anda "Kesin!" Diyince Emir Ege yine yaptı yapacağını
"Aynı anda söylediniz kalp kalbe karşıdır, olmuşsunuz siz" diyip kaçtı ama bu haksızlık, ben bugün çok utandım utandığımı gören Kayra, kahkaha attı Ayaz Efe ise, bana çok güzel bakıyordu hep öyle baksın istiyordum daha fazla utanmamak için, göz temasından kaçtım. Kayra ile birlikte işimizin olduğunu söyleyerek, kantinden çıktık.
'Şştt Bal peteği bana bak, aranızda bir şey mi var sizin?"
"Bilmiyorum ,çok tuhafım bugün gereksiz tripler ve emirler"
''Sen hoşlanıyorsun, Ayaz Efe'den""Nereden biliyorsun ki?"
"Ben bilirim bal peteğim, çen hoşlanıyon mu çen?"
Yine utanmıştım bence bu hoşlantı değildi bugün bende bir şey vardı ama bilmiyorum işte.
Sınıfa girdikten sonra hoca geldi ve ardından yeni öğrenci kahretsin bu benden hoşlanan çocuk değil mi burada da peşimi bırakmıyor off gerçekten sanki bugün her şey yolunda gidiyor bir de bunu düşüneceğim.
Çocuğun ismi Tolga'ydı ve hep bana bakıyordu bu bakışları beni rahatsız ettiği için, başımı eğdim. Ayaz Efe çenemi tutarak ona bakmamı sağladı ve "sakin ol o kim ve hangi cesaretle sana bu kadar rahatsız edici bir şekilde bakıyor sen söyle güzelim, ben hallederim." bana güzelim demişti ve aramızda hiç bir şey olmamıştı, yoksa bu etkinlikte ben bir şey mi söyledim bilmiyorum ki ama hoşuma gitmişti ve tekrar utanmıştım, Tolga konusuna gelecek olursak ne söylesem Ayaz Efe'yi engelleyemezdim, çünkü o da bana olan bakışlarında ki arsızlığı gördü o yüzden doğru bir şekilde anlatmaya başladım "Şimdi bu çocuk benden hoşlanıyor ve ne zaman okul değiştirirsem oda iki üç hafta içerisinde benim bulunduğum okula hatta sınıfta oluyordu yani bıktım diyebilirim."
"Adı ne?" Diye sordu.
"Tolga" diye cevapladım
"Bir daha görmeyeceksin Tolga denen piçi"
Teşekkür ederim dedim bende çünkü gerçekten hiç bir şey anlamıyordu birgün bana bir şey yapar bile demiştim çünkü takıntının teki.
Ayaz Efe bana gülümseyerek önüne dönmüştü.🩵🐥
Arkadaşlar Wattpad açılmayınca VPN ile girmeye başladım ve hemen bölüm atmak istedim biraz düzenledikten sonra attım ve Wattpad açılsın istiyorum.Kitabım 489 kişi tarafından okunmuş gerçekten G KOLEJİNİ yazmaya başlayınca çok mutluydum çünkü kitap yazacaktım bazen çok acemice yazdım bazen işte bu çok iyi dedim yani bilemiyorum bu kitap bana çok özel hissettiriyor kitapla aramda bağ var ve bu hiç kopmayacak gibii ben çok seviyorum kitabı okuyucularımı karakterlerimi ve takipçilerimi 🐥
Kitabıma daha fazla şans verebilir misiniz çünkü bir yorumdan bir oydan bile vçok mutlu oluyorum gerçekten çok güzel hissettiriyor o günüm berbat mi geçmiş bu kitabı okuyup yorumlarını okuyorum tekrar tekrar yani benim için Çok Değerli lütfen Oy Ve bol bol Yorum.
Sizden ricam 16 Kasım'a kadar kitabımı okumanız yorum yazmanız ve oylamanız 16 Kasım doğum günüm ve en güzel hediye olur okuyucularimin artması ve yorumlar oylarrr Çok Konuştum Demi . Öpüldünüz 😘
Sizi Çok Özledim Ve Sizi Çok Seviyorum 🩵