5. BÖLÜM 🐥

64 12 12
                                    


Sabah uyandığımda Ayaz Efe ile Emir Ege'nin kaldığı odanın kapısının açık ve içinin boş olduğunu gördüm endişelendim ve telefonuma baktım Ayaz Efe özelden bana mesaj atmıştı.

Domuz Suratlı A. : Sabah bir sorun çıktığı için çıktık sizin uyuduğunuzu görünce uyandırmadan gittik. Endişelenme.
Hemen mesaj yazmaya başladım.

Sorun neydi ki?
  
Domuz Suratlı A. : Önemli bir sorun değil hallettik. Bu arada kahvaltı yapmayı unutma.
Kahvaltı yapmadığımı nereden biliyorsun.

Domuz Suratlı A. : O da bizde kalsın. Kendine iyi bak.

Sende kendine iyi bak.

Kayra'nın ise sabah erkenden işi olduğu için hazırlanıp gitmişti. Ben ise yine kahvaltı yapmadan hazırlandım kimse bana  kahvaltı etmeyi sevdirmeyecek kahvaltı hep mutsuz  başlar ve mutsuz biterdi beni için her neyse. Okul saatine göre erken gidecektim, yürüyerek gitmek istiyordum. Yolda kulaklığımı takmış müzik dinliyordum, ki arkamda birinin beni takip etmesini anlayana kadar, genelde hep böyle olurdu ama ben korkmazdım çünkü, kendimi korurdum bunları kimin benim üzerime saldığı da belli olduğu için, gönül rahatlığıyla dövüyordum.

"Hey kız sana B'den selam var."

"Git selamını köpeklere ilet onun."
"Ayıp ediyorsun."

"Hiç mi sıkılmadınız? Kendisi çıksın gelsin." Ben neden bu kadar cesaretliyim. Onu gördüğüm gibi bayılacağımı biliyorum.

"Ha, bu kadar istiyorsun." Sence, istemiyordum tabii, ama yine de ifademden ödün vermedim.

"Onun bir yerleri yemez, gelemez yani."

Deyip hızla oradan uzaklaştım. Kâbuslar anında gözümün önüne geldi, "hayır olamaz hayır! Göksel yapma, üzme kendini ,güçlü ol, kimse senin zayıf noktanı görmesin Göksel, onları güldürme, başta aileni." Bunu kaç kere tekrarladım bilmiyorum, ama okula geldiğimi görünce hemen lavaboya gittim. Lavaboda kimse olmadığını görünce, hemen kapının önüne tadilat var diye bir tabela koydum, kapıyı da kilitledim.

İşte ,Göksel ağlayabilirsin. Yani sebep ne, beni üzdüklerinde ellerine bir şey mi geçiyor, zevk mi alıyorlar, neden yapıyorlar bunu bana, ben doğum günüme lanetler yağdıran bir kızım, onlar yüzünden, neden ha neden? Yaklaşık 1 saat lavaboda ağlamaktan başka bir şey yapmadım, saatte baktım ve bizimkilerin şimdi derste olduğunu fark ettim Kayra şimdi merak etmiştir.
Hemen çöktüğüm yerden kalktım, yüzümü yıkadım, göz altlarım şişmişti onun için kapatıcı sürdüm rimel falan yaptıktan sonra, kapının kilidini açtım tadilat var ,tabelasını tekrar yerine koydum, sınıfa doğru yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimde Kayra rahtlamış bir ifade kuşandı sınıfatkiler ise uyuşuk tembel gibi laflar konuşuyordu takmadım ve yerime oturdum Emir Ege hemen arkasını döndü işaret parmağını kaldırdı ve;

Biz seni ne kadar çok merak ettik haberin var mı? Neden bize mesaj atmadın.

İşaret parmağını indir bana karşı işaret parmağın kalkmasın bir daha.

Konu bu mu şimdi Göksel dedi Kayra biz seni çok merak ettik.

Dipnot geçmek zorunluluğu hissettim Ayaz Efe hepimizden fazla merak etti. Yani bir şeyler mi oldu bilmiyorum bu da kendi görüşüm.

Ayaz Efe inatla arkasını dönmüyordu onun merak ettiğini hiç sanmıyordum demek merak etmiş. Öğretmenin uyamasıyla,Emir Ege önüne döndü ve bende dersi dinlemeye çalışıyordum.

Ders bittikten sonra;

Ayaz Efe bana bir bakar mısın? Dedim

"Ne bakacağım ben sana insan haber verir hem neredeydin sen okula tek başına gelmeyebilirdin beni arayabilirdin. Merak ettik mesaj atıyoruz bakmıyorsunda." Bu şimdi bana trip mi atıyor?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

G KOLEJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin