-Naprawdę chcesz wiedzieć, dlaczego uważam że nie masz szans u Y/N?- Przewrócił oczami. Chciałem wiedzieć, ale jednocześnie nie chciałem, zwykle nie obchodziło mnie, co moi przyjaciele mówią o moich związkach z dziewczyną, ale to był Y/N. To jest inne.-Dobrze. Co o tym myślisz?- Usiadłem naprzeciw dwóch starszych chłopców, którzy patrzyli na mnie z niedowierzaniem.
– Jest o wiele głupszy, niż twierdziłeś.- Yoongi powiedział do Jina, a ja uderzyłem go w ramię. Yoongi patrzył na mnie gniewnie, gdy Jin myślał, starając się starannie ułożyć słowa, mając nadzieję, że tak, aby mnie nie urazić.
-Jak to powiedzieć...- Zamyślił się, wykrzywiając usta. – Jesteś męską dziwką.- Krzyknął i w duchu skrzywiłam się. Dlaczego myślałam, że mogę poprosić Jina o radę i oczekiwać, że nie powie czegoś takiego. Każdy, kto pytał Jina o radę, wiedział, że mówił wprost. Yoongi też, żaden z nich nie lubił słodzić, kiedy nam pomagali.
– On ma racje.-Yoongi wskazał głową na Jina i uśmiechnął się. Odpowiedziałbym coś w odpowiedzi, ale to prawda.
-Mówię poważnie. Jeśli przestaniesz próbować przespać się z każdą dziewczyną, która zaczyna oddychać przed tobą, możesz mieć większe szanse na zdobycie dziewczyny- Wzruszył ramionami, a ja odchyliłam się z powrotem na krześle. -Miałem już dziewczynę, pamiętasz? Myślę, że wszyscy wiemy, jak dobrze to się skończyło-
-Mamy na myśli dziewczynę, którą naprawdę lubisz. Poza tym Jin wspierałby ten związek- Yoongi mrugnął, a Jin zachichotał.
– Czy możemy przestać o tym rozmawiać- Sprawdziłem godzinę na telefonie. 10:38.
- I tak robi się późno, myślę, że pójdę do domu.-Powiedział Jin i wstał. Yoongi skinął głową i również wstał.
Pożegnałam się z nimi i poszłam na górę do swojego pokoju. Otworzyłem drzwi i rozejrzałem się. Położyłem się w łóżku i rozmyślałem o ostatnich kilku latach. Tak wiele wydarzyło się w tym pokoju. Jednak nie wszystko sprowadzało się do podrywania dziewczyn. Pomyślałem o bliskich rozmowach, które odbyłem z przyjaciółmi w tym pokoju, Y/N i ja nie spaliśmy, oglądając filmy, dopóki nie zemdlała na moim łóżku, to były główne wspomnienia, jakie miałem z tego pokoju. Przypadkowe połączenia były rzeczami, którymi nie przejmowałem się, zdarzało się to tak często, że nie zwracałem już na to zbytniej uwagi. Jak powiedziałem, nie było to coś, z czego byłem szczególnie dumny, ale teraz stało się to moim nawykiem.
Jednak tylko Jin i Yoongi wiedzieli, że znowu to robię. Najprawdopodobniej Jimin też. Yoongi ledwo potrafi utrzymać cholerny sekret przed tym chłopcem.
Zanim odłożyłem słuchawkę, sprawdziłem SMS-y. Położyłem głowę na poduszce i zamknąłem oczy, myśląc o wszystkich moich wspomnieniach. Nigdy się do tego nie przyznałem, ale nie miałem pojęcia, jak bym wyglądał bez moich 7 idiotów. Ostatnią rzeczą, jaką zapamiętałem, zanim zasnąłem, było to, że Y/N i ja oglądaliśmy jej ulubiony dramat. Miała ciężki dzień w szkole i przyszła. W końcu zasnęła z głową opartą na moim ramieniu. To był dzień, w którym zdałem sobie sprawę, jak bardzo mi na niej zależało. Nadal nie miałem pojęcia, kiedy zakochałem się w Y/N, prawdopodobnie też nigdy tego sobie nie przypomnę.
CZYTASZ
BE MINE || Jeon Jungkook ✔️
FanficTy i Jungkook przyjaźnicie się od dzieciństwa. Jest tylko jeden problem.... Nie zdawałaś sobie sprawy że chłopak jest w tobie zakochany. _______ 🥇1st- ff - 12.06.2024r 🥇1st- btsfanfiction- 22.07.2024r 🥇1st- parkjimin - 29.07.2024r 🥇1st- jeonjung...