"Ne fikri? Hemen anlat!"
Felix'i omuzlarından tutup biraz silkelemiştim.
"Sakin ol Jisung, beni bırakta anlatayım."
Hemen yerime oturmuştum, Jeongin ve Seungminde oturmuşlardı. Felix'in her bulduğu video fikrini beğenip çektiğimiz için hepimiz onu dinliyorduk.
"1 yıl önce ölen Choi Yeonjun'u hatırlıyor musunuz? Hani gizemli bir köye gidip birdaha geri dönmeyen youtuber."
Başımızla onaylamıştık, Soobin Yeonjun'un ismini duyunca biraz üzülmüştü çünkü eskiden onun kameramanlığını yapıyordu. Baya yakınlardı hatta soobin bir aralar ona platonikdi.
Önceden bizim bile önceden Yeonjun ile çektiğimiz bir kaç videomuz vardı.
Kaybolup birdaha geri dönmediği için herkes onu ölü olarak adlandırıyordu.
"Ben video fikri ararken aklıma o geldi ve en son attığı videoya bir göz attım, biliyorsunuz ki o köye tek başına gizli bir şekilde gidip video çekiyor ve 1 saat kayıt alıyor ondan sonrası karanlık ve video niyeyse youtubeye yayınlanıyor."
Sıkıntıyla iç çekerek saçlarımı geriye attım.
"O videoyu resmen bütün kore izlemişti, hatta dediğin gibi videonun son bir dakikası karanlıktı. Tahminlerime göre orada birşeyler oluyor ve Yeonjun da korktuğu için kaydı kapatmaya çalışıp başarılı olunca belki yardıma gelirler diye düşünüp youtubeye atıyor."
Jeongin direkt beni onayladı.
"Aynen bencede öyle oluyor hatta son saniyelerde tek Yeonjun'un nefes sesi değil başka bir nefes seside vardı."
Hepimiz Jeongin'i onaylayınca Felix'e döndüm.
"Eee, bunun video fikrimiz ile ne alakası var?"
"Yeonjun'un videosunu baştan sonuna kadar izleyip gittiği o gizemli köye gidip bizde video çekeceğiz. Ama sadece biz olmayacağız, Kai adında bir polis arkadaşımda bizimle olacak ondan şimdiden izin aldım. Birde köyün girişinde bir kaç sağlık ekibi olacak. Sonrasında bizim ekibimiz olacak."
"Tek başımıza asla gitmem zaten."
Diyerek telefonumu cebimden çıkardım.
"Bize yardım edecek bir sağlık ekibi tanıyorum."
Diyerek Niki'yi aradım, açtığında ise bu konu hakkında görüşüp onayı aldıktan sonra telefonu kapatıp bizimkilerine döndüm.
"O zaman yarına kadar hazırlanalım, yarın herkes burada saat 13:00da olsun. Soobin sen bizim ekibe haber ver. Beomgyu'danda izin al."
Dediğim şeyi onayladığında odadan çıkmıştı, bende bizimkilere döndüm.
"Hadi eve gidelim, yarın baya yorucu ve korkutucu olacak."
Diyince hepsi ayağa kalkmıştı, bende ayağa kalkarak odadan çıkmış ve ofistekilere veda ettikten sonra arabaya binmiştik.
"Felix dediğin köy buraya yakın değil mi?"
"Eh işte, küçük bir matematik hesaplaması yaptım. Haritalarda 5 saat olarak gözüküyor. Bütün ekip saat 1de ofis odasında olursak yarım saate hazırlanırız falan derken saat bir buçuk olur. Ondan sonra yolda biraz dinlenirsek falan 7de orada oluruz kameralar ve ekipde küçük bir hazırlık yaptıktan 1 saat sonra kayda geçeriz merak etme."
"3-4 saat sürerse bu video biz nerede kalacağız?"
"Arabada uyuruz Seung, hem Kai'nin ekibini azda olsa biliyorum. Nöbet tutmaya baya alışıklar o yüzden arabaları gece onlar sürer hadi olmadı arabada uyuruz."
"Felix haklı, sonuçta bir video çekip geleceğiz. Birşey bulamazsak arka planda ses çıkartırsınız bizde korkmuş gibi yaparız."
"Ama Yeonjun hyung geri dönmedi Jisung hyung."
"Onu bunu boşverinde... Belki Yeonjun'u bulabiliriz orada?"
Seungminin dediği şey mantıklı geldiği için başımla onayladım, eve geldiğimizde arabayı park edip inmiştim.
Ardından diğerleride inince arabayı kilitleyip evin kapısını açtım.
Hepimiz odalarımıza kapanmış ve hazırlanmıştık, geç kalmamak için akşamdan kombin ve yarınki kullanacağımız şeyleri hazırlardık.
Suyu hazırlayarak kıyafetlerimi çıkarıp suyun altına girdim, kısa bir duştan sonra ise hemen pijamalarımı giyerek odadan çıkmıştım.
Burnuma gelen güzel kokular ile hemen mutfağa gitmiştim, Seungmin annemiz yine yemek hazırlamıştı.
"Bugün yemekte ne var annecim?"
"Bibimbap yaptım canım oğlum."
Esneyerek kendim için bir tabak çıkardım.
"Ben hemen yiyip odama gideceğim çok uykum var..."
Başıyla onaylayarak tabağıma bibimbap koymuş ardından bana uzatmıştı.
Hemen elinden alıp sandalyeye oturmuş ve yemeğimi hızla yemeye başlamıştım.
"Yavaş ye sincapcık, boğulacaksın."
Başımla onaylasamda yinede hızlıca yemeğimi yiyip suyumuda içtikten sonra Seungminin yanağını öperek saçlarını karıştırdım.
"Ellerine sağlık köpüş, ben uyumaya gidiyorum. İyi geceler!"
"Afiyet olsun, sanada iyi geceler sincabım!"
Hızlı adımlarla odama giderek kendimi yatağa attım, telefonumdan alarmı kurduktan sonra telefonu komidinin üzerine bırakıp yorganın altına girdim.
Kısa süre sonra ise kendimi uykunun kollarına bırakmıştım...
---
"Uzun zaman olmuştu..."
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Köy [Minsung]
Fiksi PenggemarJisung arkadaşları ile birlikte ofiste toplanarak video fikri düşünürken Felix ise eski olaylara dayalı bir video fikri bularak arkadaşlarına danışmıştı, arkadaşları ise kabul edince birlikte 'Gizemli köy' adında bir köye giderek aksiyon dolu yeni b...