"Ne oldu Seungmin!? Ne gördün!?"
Endişe ile Seungmine sarılmış ve saçlarını okşamıştım.
"K-kırmızı gözler gördüm..."
"Tamam... Şimdi sakin ol tamam mı? Endişelenme..."
"Buradan g-gidelim Jisung lütfen..."
Gitmeyeceksiniz, burada kalacaksınız. Bir şekilde Felix ve Jeongin'i de buraya getir.
"Hayır... Şimdi gidersek kalacak yerimiz olmayacak tamam mı? En azından video çekip gidelim, hem Felix ve Jeonginde sakinleştiyse onlarıda alalım kalabalık olursak korkmazsın. Hm?"
"T-tamam... Onları almaya gidelim..."
--- *Yaklaşık Bir Saat Sonra*
İkiside sakinleştikten sonra tekrardan aynı yere gitmiştik, bu sefer iki katlı olan bir eve girmeyi tercih etmiştik.
Kapıya tekme atarak kırmıştım, kısa bir gıcırtıdan sonra yavaşca içeri adımladım.
İçeri girerek etrafa bakıyordum daha sonra Seungmin yanıma gelerek koluma girdi.
"Eee, devam etsene hikayeyi anlatmaya?"
"Nerde kaldım ki en son?"
Seungmin enseme vurduğunda yalandan üzülmüş gibi davrandım, hemen yanağımı öpmüştü.
"Acıttım mı ya..?"
"Hemde nasıl... Öyle bir vurdun ki, ölücem sandım."
"Utanmasalar önümüzde sevişcekler!"
"Biraz daha abartsana Beomgyu."
"Abartıyım Jis, hmm senin kesin sadist fantezilerin falan vardır sonra fantezilerini uygularken ölürse varya hapishanede ismin çıkar sevişirken yanlışlıkla katil oldu diye."
Elimle alnıma vurarak ofladım, şu ciddi ortamda bile güldürmeye çalışıyordu... VE BAŞARIYORDUDA!
"Ayh düşünsenize sonra bir bakıyoruz Jisung bir polisle ilişkiye giriyor ve polis ona sadist fantezilerini uyguluyor."
"Düşünen kişiye cat boy fantezisi uygularım bak!"
Hepimiz gülüşürken bizi izleyen 6 çift gözlerin bizi izlediğini fark edememiştik...
"Şimdi Yeonjun gibi kayboluruz varya... Orospular, bilseydim papatça çayı getirirdim."
"Salak bu Beomgyu ya... Kaybolan yada ölen adamın arkasından espiri yapıyor."
"Ama şimdi ne bileyim Felix ya, hiç etik değil. Ayrıca niye salaklık yapıp tek başına gitsin ki?"
"Amk konuyu ciddileştirmeyin bak gülerken hiç korkmuyoruz, olmuyor böyle."
Diyerek konuyu dağıtmaya çalıştım.
"Sen en son hikayenin devamını anlatacaktın?"
"Kamera arkasından konuşup hatırlatma pezevenk! Nerde kaldığımı unuttum, ayrıca Beomgyu bu yeri kesmezsen editte sikerim seni."
"Cat boy fantezisi mi? yoksa Bdsm mi? yada sadist yerini mi keseyim?"
"Aga ben diyorum bu çocuk saf, bdsm ve sadist benzer şeyler."
"Hee öyle desene Seung, bdsm ne ki ayrıca?"
"Anlatma Seungmin, telif falan yeriz bu sefer bunun için hastane vlog çekeriz falan çok üşendim."
"Burdan bir kurtulalım cat boy fantazisi uygulamana izin vericem."
"Cidden öyle salak saçma fantezilerimin olduğunu falan mı düşünüyorsun Beomgyu?"
"Evime kargo gönderirken iyiydi."
"Lan o şakaydı salak! Gerçi sen onları kullanmışsındırda."
"Yoo evde duruyor."
"Aha! Bak ben demiştim bu çocuk hem saf hemde sapık diye!"
Dememiştim ama olsun yani bi zahmet.
"Kesin fantezileri var he!"
"Aga biz korku videosu mu çekiyoruz yoksa fantezi sohbeti videosu mu çekiyoruz?"
Soobin'in sorusu ile hemen Seungmin atladı.
"Yok olm ya... Şimdi biz o videoyuda çeksek Jeongin 'Yok çok masraflı olur.' diyerek bizi ikna eder."
"Keşke büyük, orta, küçük videosu çekseydik... Daha az masraflı olurdu..."
"Bak yine yaptı yapacağını!"
"Biraz daha burada sizin sohbetinizi dinlersem gizemli köyde olduğumuzu unutucam."
Kai'nin hatırlatması ile en son nerede kaldığımı hatırlayıp boğazımı temizledim ve Soobin'in dikkatini çektim.
"İşte bu çocuk nasıl bilmediğimiz bir şekilde kaçmayı başarıyor ve köye gidiyor, ondan sonra ise sadece 'Kırmızı gözler' diye bağırıyor, köyün ortasında olduğu içinde çoğu kişi duyuyor."
Biraz duraksayarak Seungmin'e döndüm, o da bana bakıyordu. Sonra kendime gelerek kameraya döndüm.
"Çocuk ağlıyor korkusundan titriyor falan sonra bu çocuk psikolojik destek alıyor 2019 yılına kadar, ondan sonra kendine yediremeyip intihar ediyor."
"Oha... Çok kötü..."
Jeongin üzgünce konuştuktan sonra etrafıma bakarak birşey varmı diye baktım.
"Diğer eve gidelim orada anlatmaya devam edeceğim."
Dediğimde hepsi onaylamış ve evi biraz gezmeye başlamıştık, burada çok oyalanmıştık.
Üst kata tek başıma çıktığım için gopromu açarak etrafı çekmeye başladım.
Bir odaya girerek etrafa baktım, bomboş olsada camın önüne ilerleyip dışarıya bakmıştım.
Bir anda ensemde hissettiğim nefesler ile donup kalmıştım. Gopro elimden düşsede kayıt almaya devam ediyordu.
Camın yansımasından baktığımda tek gördüğüm, kırmızı gözlerdi...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Köy [Minsung]
FanfictionJisung arkadaşları ile birlikte ofiste toplanarak video fikri düşünürken Felix ise eski olaylara dayalı bir video fikri bularak arkadaşlarına danışmıştı, arkadaşları ise kabul edince birlikte 'Gizemli köy' adında bir köye giderek aksiyon dolu yeni b...