12

106 15 0
                                    

"Daha zor derken nasıl yani? Benden daha zor dönüşüm geçirmesinin imkanı yok."

"Var, seninle aynı şeyleri yaşayacak sen kan içmedin diye dönüşümün 5 gün sürmüştü. Onunki ise şuan bir hafta sürecek ve kan içme gibi bir durumu olamayacak. Yani dönüşümü 10 gün sürebilir."

"Chan hyung, onu bunu boşver. Asıl düşünmemiz gereken şey Jisungu nasıl ikna edeceğimiz."

Chan, Yeonjundan sonra bana döndüğünde ürkmüştüm. Bakışları korkutucuydu.

"İlk 5 gün bir şekilde Jisungların evinde kal ve ona yardım et, sonradan artık canı kan çekecektir. Dönüşümü tamamlanacağı sıra ona olanları anlatacağız."

Yutkunarak dediklerini onaylamıştım, Chan bizim gibi sonradan vampir olan biri değildi. O direkt vampir olarak doğmuştu bu yüzden bizdende üstündü.

Biz 10 kat kokuları daha alabiliyorsak o 20 kat daha iyi alıyordu.

Flashback *Yazardan*

Vampir oğlan babasının yanında ilerliyor ve onun aradığı çiçeği babasıyla birlikte arıyordu.

İnsan olan küçük üvey kardeşi annesi ile aynı hastalığa sahipti bu yüzden babası annesini nasıl kurtardıysa kardeşinide aynı şekilde kurtaracaktı.

Annesi hastayken hamileydi, babası ise ona bir ilaç yapmış ve içirmişti.

O ilacı içtikten sonra artık tamamen sağlıklıydı ama... Bu sefer ölmemesi için kan içmesi gerekiyordu.

Chan ilerlerken kırmızı çiçeklerı görmesi ile o tarafa doğru gidip çiçeklerden bir tane koparıp kokusunu içine çekmişti.

Arkasında hissettiği koku ile babasının yanına geldiğini anlamıştı.

"Chan... Çiçeği bulmuşsun!"

Babası mutlulukla Chan'a sarılırken Chanda kardeşinin onun gibi olacağından ve hastalığından kurtulacağı için mutlu olmuştu.

İkili eve döndüklerinde bir ağlama sesleri duymuşlardı, oraya gittiklerinde ise Chan kardeşini yere çökmüş annesinin cansız bedeninin yanında ağlarken bulunca elindeki çiçekler düşmüştü.

Anneleri 6-7 gündür kan içmiyordu, bu yüzden vücudunda dolaşan tüm zehiri kusmuş ve kansızlıktan ölmüştü.

---

Babaları ilacı hazırlarken Chan kardeşini neşelendirmeye çalışıyordu ama bir türlü başaramıyordu.

Bir süre sonra iki kardeş babalarının sesini duyunca oraya gitmişlerdi.

"Minho, ilacı hazırladım. İçtikten sonra abin sana kan getirecek biraz sabret olur mu?"

Minho her ne kadar onaylasada o ilacı içtikten saatler sonra dayanamayıp babasına saldırmış ve onu oracıkta öldürmüştü.

Chan ise tepki vermemişti, çünkü babası yüzünden annesi ölmüştü.

Annesinin kan içmeme sebebi depresyona girmesiydi, günler önce eşiyle kavga etmiş bir daha konuşmamışlardı.

Chan ise sürekli aklından 'Minho yapmasaydı ben yapacaktım.' diye geçiriyordu.

Minho'nun böyle birşey yapmasını istediği için saatlerce dışarıda dolanmış ve kan depolamıştı.

Bilerek o gece eve dönmemişti, sabah döndüğünde ise kardeşini kendisini odaya kilitlemiş bir şekilde görmüştü.

Kapıyı kırarak yanına gitmiş ve kardeşine kan içirmişti.

Tek sorun ise kardeşinin sağ gözünün alt göz kapağından başlayan ve yanağına doğru ilerleyen siyah izdi.

Onların sırlarını bilen 3 kişi yani Hyunjin,Changbin ve Taehyun ile köyden kaçarak ormana gelmişlerdi.

Sadece gece köye gidiyor ve açlıklarını giderdikten sonra geri dönüyorlardı.

Flashback End

Han Jisungdan...

Kendimi değişik hissediyordum, niyeyse daha cesaretlenmiş gibiydim.

Cesareti geç tenim niyeyse beyazlamaya başlamıştı, minho ise 3 gündür bizde kalıyordu.

Sürekli kan kusuyor ve aynalara bakamıyordum, rüyamda ise kendimi kırmızı gözlü birisi gibi görüyordum.

Bu beni korkutuyordu...

Yanımda sürekli olarak Minho kalıyordu, o gizemli Köy videosunu yayınladıktan sonra başka video çekmemiştik çünkü...

Bana çok linç gelmişti.

Videonun yorumlarında sürekli şöyle mesajlar görüyordum.

Kendisi gidelim dedi kendisi zarar gördü, bence bunu hak etti. Diğerlerinide arkasında sürükledi bide!

Jisung bence ilgi çekmeye çalışıyor, kapı arkasında kendisine birşey yapmış olmalı.

Jeongin'in şoka girmesini ve Felix'in ağlamasını umursamayarak onları zorla arkasından sürüklemesi...

Sırf adamların emekleri boşa gitmesin bahanesi ile diğerlerini susturup kendisi zarar görüyor, tam bir aptal.

Ofistekilere acıyorum, Jisung gibi birileri yanlarındayken nasıl hastanelik olmamışlar. Ah doğru ya! Kanalda zaten Jeongin adına hastane vlog vardı.

Jisung cidden acımasız.

Ve daha fazlası...

Sürekli beni suçluyorlardı, hâlbuki ben birşey bile yapmamıştım.

Kimse geçmiş olsun yorumu atmamıştı, yorumların %60'ı linçdi. Bu yüzden artık video çekmeye hevesim yoktu.

İki gün önce diğerleri böyle birşey olmadığını ve sözde,kendilerinin oraya gitmek istediklerini söylemişlerdi.

Açıklama videosu gibi birşey yani.

Açıklama yaparkende Felix kendi fikrinin olduğunu hatta beni zorladıklarını söylemişlerdi.

Çoğu kişi inansada bazıları hâlâ inanmamıştı.

Normalde 2 günde bir video atardık ama bugün 4. Gün oluyordu.

Hasta olduğumdan ve hiç hevesim olmadığından video çekesim yoktu.

Tekrar bir kusma hissi gelince hızlı adımlarla banyoya gidip küvetin içine kan kusmaya başlamıştım.

"Yine mi..?"

Bir süre telefonumla ilgilendikten sonra elimden bırakmış ve yatağımda uyumaya çalışan Minho'ya bakmıştım.

Bende onun yanına uzanmıştım, Minho abisi Chan ile küçük çaplı bir kavga yaşamış ve evi terk etmiş.

En yakın kişi olarak beni gördüğü için bizde kalmaya başlamıştı.

Minho'nun yanına kıvrılarak gözlerimi kapatmıştım...

Devam edecek...

Gizemli Köy [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin