Felix, Seungmin ve Jeongin'i çağırmış video fikri düşünüyorduk. Ciddili bir şekilde aklımıza hiç birşey gelmiyordu.
Felix ise birşeyler bulurum umudu ile telefonunda video fikri arıyordu, ben ise Seungmin ile birlikte saçma fikirlerimizi Jeongine sunuyorduk.
"Aslında 100 kat videolarımı çeksek?"
"Hayır tabiki Jisung hyung, o şeylerin hazırlanması çok uzun sürüyor. Birde video çok uzun olursa izleyiciler sıkılır."
"1,10,100 videosu çekebiliriz?"
"Yemeyeceğimiz şeylerin ziyan olmasına ne gerek var Seungmin hyung? Ayrıca ondan bir kez çekmiştik ve bütün yemekler ziyan olmuştu."
"O zaman büyük, orta ve küçük yarışması yapalım."
"Jisung hyung mal mısın acaba? İkiside benzer videolar zaten! Hem paramız boşa gidiyor."
"Oyun videosu çeksek daha iyi ya..."
"Sıkıcı olur, yada olabilir seungmin hyung. Sıkıcı bir oyun olmazsa olabilir, veya korku oyunuda olabilir."
"En son korku oyunu oynadığımızda senin ettiğin küfürler yüzünden telif yiyip 1 hafta video atamama cezası gibi birşey almıştık."
"Of hatırlatma Jisung hyung, çok kötüydü. Yediğim dayağın acısını hâlâ hatırlıyordum."
"Tabiki hatırlayacaksın! Biz söz vermiştik o videodan 2 gün sonra video atmaya."
"Neyseki ondan sonra hastane vlog çekmiştik, baya bir izlenme almıştı en azından bi boka yaramıştın."
Seungminin dediği şey ile gülerek omzuna vurmuştum.
"Omzum çöktü hayvan!"
"Havlama seungmin, havlama."
Küçük bir ölüm sessizliğinden sonra Felix'e döndüm.
"Sen ne yapıyorsun? Birşeyler bulabildin mi bari?"
"Şimdilik bulamadım, merak etmeyin birazdan bulurum."
Başımla onaylayarak Jeongin'e dönmüştüm.
"Acaba kışkırtma videosu mu çeksek?"
"Gerizekalı hyungum, aklında öyle birşey varsa niye bize söylüyorsun? Kışkırtmalar habersiz yapılır."
"Yemin et, tüh! Ben bilmiyordum ya... Salak! Ben diyorumki; 'Bizim arka plandaki ekibe kışkırtma yapalım.' mesela... Kameraman Soobin!"
"Yok, Soobin yemez."
"Örnek veriyorum, salak köpüş."
Jeongin bizim bu hallerimize oflamış daha sonra konuşmaya başlamıştı.
"Arka plandaki herhangi bir ekip üyesi veya çalışan, farketmez. Neyse onlardan birisine kışkırtma yaparsak önceden yüzünü paylaşabilir miyiz diye izin almalıyız, izin verirse yada vermezse fark etmez. Yinede nedenini sorar bizde yalan söyleyemeyiz."
"Bizde kışkırtmayı yaptıktan sonra izin isteriz."
"Salak mısın Jisung? Bak bu sefer hyung diye hitap etmiyorum. Cidden mal mısın?"
"Niyeki?"
"Birde soruyor musun? Adı üstünde 'kırkırtma' videosu çekicez ondan sonra izin alırsak izin verirler mi sizce? Sinirlenip tabiki izin vermezler. Ayrıca o kışkırtmayı yapmak için çok fazla para harcamamız gerekir."
"Cimri misin Jeongin?"
"Değilim, sadece paramızı bom boş harcamak istemiyorum."
"Ben bunu 'cimrisin' diye adlandırdım."
"Seungmin hyung sana şurdan bir çarparım varya, cimriyi görürsün."
"Zaten görüyorum ya, tam karşımdasın işte."
Seungminin esprisi ile sessizce(?) gülmüş ve onları izlemeye başlamıştım.
Jeongin Seungminin üzerine atıldığında Seungmin hızla ayağa kalkıp koşmaya başlamıştı.
Jeongin ise arkasından koşuyordu, iki salakta koltukların etrafında koşuştururken Felix göz devirip oflamıştı.
O sırada Soobin odanın kapısını açıp içeri girmişti, yanımıza gelip benim yanıma oturarak salakları aynı benim gibi izliyordu.
"Bunlar niye koşuşturmaya başladı yine?"
"Boşver, her zamanki gibi 'cimrisin.' 'hayır, cimri değilim.' kavgası yapıyorlar. Eee, sen niye geldin?"
"Editörümüz beomgyu bir gün sonra yayınlanacak olan videoyu editlerken benimde canım sıkıldı. Sizde buradayken geleyim dedim, siz ne yapıyordunuz ki?"
"Video fikri düşünüyorduk ama aklımıza hiç birşey geldiği falanda yok."
"Eğer bir video fikri bulursanız banada danışın, ekibi hemen hazırlarım biliyorsunuz."
"Zaten danışıyoruz ama neyse."
"Ben cimri değilim Seungmin!"
"Hayır öylesin Jeongin!"
Hâlâ koşuşturan ikiliye bakıp iç çektim, sonra aklıma gelen fikir ile soobin'e döndüm.
"Acaba ekipteki herhangi birisinin evine gizlice girip korkutsak mı?"
Jeongin konuşuğumda hemen seungmini kovalamayı bırakıp bana döndü.
"Daha biraz önce kışkırtma videosu fikri ile ne dediysem aynısını şimdide söylüyorum. Hepimiz duyduk ve arka plandaki ekipteki birilerine yapılsa onlar ise sinirlenip izin vermese emeklerimiz yada emeklerin boşa gider hyung. Yani benzer şeyler, azıcık beynini kullan."
"Aynen, Jeongin haklı. Sonuçtaki arka plandaki ekibin yüzünü kimse bilmiyor, sadece benimkini ve Beomgyu'nunkini biliyorlar ama bende birşey demiyorum."
"Ya boşverin onu bunuda Jeongin harbi cimrilik yapıyor Soobin, kışkırtma videolarında genellikle oda dağıtıp kişinin özel eşyalarına yada pahalı eşyalarına zarar verildiği için masraf yapacağımızı düşünüyor."
"Doğru düşünüyor bence, çünkü eninde sonunda kişiden özür dilemek için alacaksınız."
Felix Soobin'in konuşmasını bitirmesini bekliyormuş gibi hemen atıldı.
"Çocuklar,"
Hepimiz ona dönmüştük.
"Mükemmel ve aksiyon dolu bir video fikri buldum!"
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Köy [Minsung]
FanficJisung arkadaşları ile birlikte ofiste toplanarak video fikri düşünürken Felix ise eski olaylara dayalı bir video fikri bularak arkadaşlarına danışmıştı, arkadaşları ise kabul edince birlikte 'Gizemli köy' adında bir köye giderek aksiyon dolu yeni b...