A történet 2 fiatalról szól, akik még nem ismerik egymást, de szemmel láthatóan különböznek. Stella Robins introvertált, gyönyörű, céltudatos lány, még Jack extrovertált, dögös, sportoló és amolyan "éljünk a mának" típus. Viszont lehet, hogy Jacknek ez tetszik meg Stallában. Vajon meddig feszegetik a határokat és meddig tudnak ellenállni egymásnak?
~Stella~
•17 éves
•szeret olvasni
•kedves, megbízható
•tud bulizni is
•nagy szíve van- Stalla szülei elválltak és ma már, csak az apukája él aki magasról tesz arra Stella, hogy van. Stella nagyon maximalista, csak úgy csinál valamit, ha abban tökéletes lehet. Sokszor hiszi, hogy nem elég jó. Voltak párkapcsolatai, de nem voltak hossztávúak. Egy legjobb barátja van Liv. Már 3 éves koruk óta legjobb barátok és mindent megbeszélnek. Stella a kedves, okos, vicces fiúkra bukik....vagy....talán mégsem?....
~Jack~
•19 éves
•van motorja
•nőcsábász
•dögös
•flörtölős- Jacknek a szülei nem igazán a legjobbak. Mindig is alábecsülték Jacket, aki egyébként okos, csak mivel a szülei nem foglalkoztak vele elkezdett magasról tenni a tanulásra. Nagyon vonzó pasi, nincs olyan lány, aki nem fordulna utána az utcán. A barátai akire számíthat már gimi első napjától együtt lógnak (James, Aaron). Jack egyébként nagyon vicces, csak általában az izmos teste alatt nem látják meg az igazi énjét. Persze számtalan a rossz dolgot tett, és majdnem minden nap az igazgatóiban kezd attól még nagyon jó sportoló. Boxol és a suliban benne van a focilabda csapatban is. A barátaival motor versenyekre is jár - spoiler mindig ő nyer.
~Olvasónak~
Remélem nagyon fog tetszeni nektek. Próbálok egy izgalmas ellenségekből szerelmesek storyt írni. A karaktereknek olyan tulajdonságokat adtam amik rám is illenek, mint például Stella. A történetben néha szorongással küzdő tinédzsert is találunk. Lesznek spicy részek is benne. Ha nem tetszik a tartalom, nem kell elolvasni, de építőjellegű kritikát nagyon szívesen fogadok. Jó olvasást kívánok!🤍