Új történet!!!

94 6 0
                                    


Sziasztok!!!
Itt vagyok az új történelemmel. Remélem elolvassátok a bevezetőt, és megjön hozzá a kedvetek. Nagyon köszönöm a sok támogatást<333
Az oldalamon megtekinthetitek, és olvashatjátok.
Nemsokára majd jön az első rész!
Köszönök nektek

                         ÚJ TÖRTÉNET!!!

~Gracie~
(Grace)
•20 éves
•szőke hajú
•könyvmoly
•író

~Gracie a gimnáziumos éveit éli, ám még mindig nem vett bátorságot, és ment oda régi szerelméhez. Mindig távolról figyelte, ám sosem, mert beszélgetést folytatni, hiszen ő nem tartozott a "híres" lányokhoz, jobban szeretett visszahúzódni.
~Legjobb barátnője Rosie segített neki, viszont ő sem tudott elég bátorságot tenni a lányba.

~Aaron~
•21 éves
•egyéjszakás kalandok hívője
•dögös, izmos
•sötétbarna hajú
•barna szemű

~Aaron mindig ágyról ágyra járt a lányok közt, sosem próbált tartós kapcsolatban maradni ezelőtt.
~ Legjobb barátja Alex viszont tartós kapcsolatokat szeretne. Alex és Aaron egyáltalán nem hasonlítanak, de mégis őszinte barátok.

•olvasóknak•

A történet két főszereplője ekkor még nem ismeri egymást. Gracie mindig is szerelmes volt Alexbe, már első óta, viszont ezt nem merte neki bevallani, hiszen nagyon félt az elutasítástól. Gracie ismerte Aaront, hiszen a mellettük lévő lakásban élt, de sosem beszéltek. Egy szót sem. Grace mindig tanult, kedves volt, szoknyát hordott, és minden vágya, hogy megfeleljen minden elvárásnak.Míg Aaron mindig csak feketében volt, motorozott, és sosem törődött mások véleményével. Aaront mindenki ismerte az iskolában, míg Gracet nem igazán. Mindketten végzősek. Nem szóltak egy szót sem egymáshoz, mígnem Aaron a szokásos cigi szünete közben meg nem hall egy olyan beszélgetést, amit talán nem kellett volna...

Végre elkezdem írni az új történetemet!
Már nagyon várom, hogy megosszam veletek. Remélem mindenkinek nagyon fog tetszeni. A részeket megpróbálom mindig ugyanakkor feltenni, de megeshet, hogy egy kicsit később érkezik rész, ez miatt előre is bocsánatot kérek. Addig is mindenkinek csodás napot, hamarosan jön az első rész!<33

Téged akarlak!...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang