XXI.

248 10 0
                                    

~Stella~

Úgy jöttem el erre a kirándulásra, hogy nyitott leszek Jack felé. Adok neki esélyt, ha úgy adódik. Viszont még mindig nem tudom, hogy bízhatnék meg benne 100%-osan. A bizalom fontos, ha egyszer elveszi egy ember, akkor többet nem érdemli. Viszont Jack megváltozott. Miattam vagy nem, de megváltozott. Az első találkozásunknál megismert Jacket nem lehet a mostanival összehasonlítani. Egyáltalán. Úgy voltam vele, majd úgyis fogom tudni, hogy mit kell tennem, ha el jön a pillanat.

Barcelona gyönyörű volt. Igaz, csak a reptér ablakaiból láthattam, de így is felülmúlta elképzeléseimet. Sosem voltam családi kiruccanásokon, és éppen ezért jelentett nekem ez olyan sokat. Ám bármennyire is szerettem volna a tájra figyelni mindvégig éreztem Jack tekintetét rajtam. Engem nézett. Mintha a megszállottam lenne, és bármilyen furán is hangzik nem volt rossz érzés. Ahogyan az sem, amikor nekidőltem a repülőn. Karjait körém fonta, és minden megszűnt létezni körülöttem...
Fel kellett ezzel az ábrándozással hagynom komolyan. Mintha 10 éves lennék. Jesszus.

-Nos, mint láthatjátok megérkeztünk. Remélem semmi gond nem történt a repülőn, és mindenki élvezte az utazást.- rápillantottam Jackre, de ő már engem nézett.- Mint tudjátok taxival megyünk tovább a hotelbe, több autó jön, mindenki abba fog ülni, ahol hely lesz. További információkat, majd ott megbeszéljük. Köszönöm.

Az igazgató ki sem mondta ezt a mondatot mindenki elkezdett azon izgulni ki kivel fog menni. Mintha általános sulisok lennénk, és nem lenne mindegy kivel ülsz a fél órás úton. Nekem őszintén mindegy volt kivel megyek, csak azt reméltem, hogy a lányok is ott lesznek.
Miután mindennel készen voltunk elindultunk az autók felé. Öt jármű állt ott, mindenki gyors mozdulattal szállt fel. A tolakodásnak köszönhetően Jack és én egyedül álltunk a már majdnem teli autókkal szemben. Őt autóból négynek már becsukódtak az ajtajai így elindultunk a szabad autó felé. Mint megtudtam nem ismerősök ültek a kocsiban, sőt, azt sem tudtam, hogy egy suliba járunk velük, de valószínűleg azért, mert nem igazán tartoztam a "híres" lányok közé. A szívem zakatolt miközben az autóhoz közeledtünk. Az most biztos, hogy egy járművel fogunk utazni. Miért érzem, hogy el fogok ájulni?
Amint odaértünk vettük észre, hogy csak egy hely van...
Nem! Nem! Nem! Ilyen komolyan csak velem történhet. Most vagy itt maradok a reptéren vagy....

-Szálljatok már be!- szólt a sofőr mire Jack gyors mozdulattal bepattant, ezáltal engemet is magával húzva. Engemet. Én, Stella éppenséggel Jack ölében ültem egy taxiban, ami így is elég zsúfolt volt. Baszki... ebből semmi jó nem sülhet ki...

Jack kezei rögtön a derekamra vándoroltak, majd erősen megszorította. Volt időm megnézni a kezeit és.... A kezein erek mentek végig... olyan sexi. De komolyan, még sosem indított be valakinek a keze, de ez a férfi... kezeim rásiklottak az övére, és megsimítottam a kézfejét. Egy pillanatra, mintha Jack is megrezzent volna, de nem vagyok benne biztos. Az biztos, hogy ebben a pillanatban nem voltam magamnál. Ebben biztos vagyok.

-Napsugár, megtennéd, hogy azt a kis formás fenekedet nem mozgatod? Mert ebben a pillanatban nem biztos, hogy tudom magamat türtőztetni...- súgta a fülembe Jack mire teljesen lefagytam. Természetesen értettem mire gondol, de így beindítottam volna?...

Az út remekül telt. Betekintést nyerhettem az ablakból előtárult kilátásra és a tengerre is. Egyszerűen varázslatos volt. Jack pedig megnyugtatott. Az, hogy az ölében ülhettem kellemesebb volt, mint gondoltam volna.

Amint megállt az autó mindenki a hotel irányába vetette magát. Amikor a bőröndjeinkkel beértünk az előterembe a látvány azonnal levett a lábamról. Ám nem sok időnk maradt, hiszen azonnal a szabályokat és a menetrendet kezdték el nekünk magyarázni.

Téged akarlak!...Where stories live. Discover now