XIV.

297 14 0
                                    

~Stella~

Fogalmam sem volt mit kéne mondanom. Minden megállt körülöttem és csak, arra tudtam gondolni, amit Jack mondott nekem az előbb.
- Jack...én....
- Felejtsd el, amit mondtam. Nem számít.- jelentette ki, mintha nem éppen az előbb mondta volna ki, hogy akar engem. Baszki annyira össze vagyok zavarodva. Rámnézett és ezt mondta
-Gyere, hazaviszlek.

A parkolóig az út csendesen telt. Nem tudtam, hogy mit kellene mondanom. Jack rám sem nézett. Komolyan. Egy rohadt szemforgatást sem csinált. Semmi. Mintha teljesen nem ismernénk egymást. Amíg a gondolataimban töprengtem nem is tudatosult bennem, hogy már a parkolóig jutottunk. Jack nem igazán szólt hozzám egy árva szót sem, csak, amikor a sisakot ráhelyezte a fejemre. Majd felszállt a motorra, és én pedig mögé ültem. A lábaim még mindig remegtek a gondolattól, hogy valaki letaperolt az erdő közepén. Mélylevegő! Egy ideig minden szórakozóhelyet kerülnöm kell.

-Kapaszkodj.- ennyi. Komolyan mondom megőrülök attól, hogy nem szól hozzám. Belekapaszkodtam széles vállába és elindultunk. Most sokkal gyorsabb sebességgel ment, mint a múltkor, de nem tudtam erre figyelni ugyanis csak az járt a fejemben, amit mondott. Nem tudtam eldönteni, hogy igazán azt gondolta, vagy, hogy miért történt ez az egész. A töprengésemből feleszmélve jöttem rá, hogy leparkoltunk. Jack megfogta a kezem és lesegített a motorról.

Ő szó nélkül kísért be egészen az ajtómig. Meg sem kérdezte, hogy szükségem-e van rá, csak bejött velem. Amikor az ajtómhoz értünk valami elkattant a fejemben. Nem tudom, hogy történt, de rá vágytam. A csókjára. Arra, hogy teljesen elveszítsem a fejem. És nem érdekelt, hogy mit mond, mert akart engem, tudtam. A testünk ösztönösen reagál egymáséra és mi észre sem vesszük. Kellünk egymásnak, és ezt már elég régóta tudjuk.

-Csókolj meg.- néztem fel Jackre. Tudtam, hogy akarja. Nem tud hazudni.
-Nem hiszem, hogy ez jó ötlet, Napsugár.- jelentette ki mire kérdőn összehúztam a szemöldököm.
-Miért ne lenne?
-Mert, ha most megcsókollak nem hiszem, hogy bármikor is le tudnék állni.
-És mi van, ha én nem szeretném, hogy leállj?
-Bassza meg, Stell!- Jack ebben a pillanatban megfogta a derekamat és, olyan vadul csókolt, amilyenre most vágytam. Erőteljesen csókoltam vissza, közben belökte az ajtót és a zárat elfordította, és ebben a pillanatban az ajtónak lökött.
-Stell, ez az utolsó esélyed, hogy leállíts.- morogta két csók között, mire én azonnal megráztam a fejem.
-Kurvára te leszel a végzetem, Napsugár.

Baszki pár szavától menten el tudtam volna élvezni. Jack most a nyakamat csókolgatta, egyszerre volt erőteljes és lágy. Holnapra biztosan lesznek szívásnyomok a testemen, de kit érdekel. Még folytatta a nyakam környékén, majd vissza a számhoz. Éreztem, hogy nem bírok tovább várni, képtelen voltam rá.
-Baszki Jack, csak bassz meg végre!- tört ki belőlem, mire elmosolyodva rám nézett.
-Tudtam, hogy egyszer, majd könyörögsz, hogy basszalak meg.- mondta vigyorogva, mire megfogtam az övét és segítettem kioldani. Egyszerűen túl sok ideje vártam erre. Mikor kioldotta az övét elképedve néztem a hatalmas méretét. Szerintem a gondolataimban olvas, hiszen rögtön mondta.
-Nyugi, Napsugár, megoldjuk.- ekkor megfogta az egyik lábamat és behajlítva felemelte a csípőmig. - Bízz bennem, így mélyebbre fog menni.- és ezután a pillanat után olyan erőteljesen és mégis könnyen kezdett bennem mozogni, hogy AKURVAÉLETBE. Egy értelmes mondatot nem tudtam kinyögni. Jack mérete, annyira kitöltött, hogy levegőt is alig kaptam.
-Jack...- nyögtem, mivel nem tudtam rendesen megszólalni. Látva szenvedésem felgyorsított a tempón.
- Baszki, olyan szűk vagy, Stell- nyögte, mire az orgazmusom egyre csak nőtt bennem. Muszály volt! Egyszerűen nem bírtam tovább!
- Jack...kérlek...- egyszerűen nem bírtam elmondani egy kibaszott mondatot.
-Mire kérsz, Napsugár? El akarsz élvezni?- mire kimondta azonnal bólogattam.- Jól van. Élvezz el nekem, Napsugár.- amikor ezt kimondta, az orgazmusom villámként járta be a testem minden porcikáját. Jack erős kezeivel megtartott, mert biztosan össze estem volna. A kezemmel a széles vállában kapaszkodtam és a körmeimet a hátába süllyesztettem.

Mikor újra levegőhöz jutottam, ismét elkezdett bennem mozogni. Menten azt hittem ismét elélvezek, de uralkodtam magamon. Már Jacken is láttam, hogy egyre közelebb van, hozzá ő is.
-Olyan kurva szép vagy még így is Stells.- nyögte a fülembe, majd gyorsított.- és, csak az enyém! Ezentúl Stell senki sem fog hozzád érni, csak én. Világos?- bólogatással értettem egyet, hiszen már az orgazmusom iszonyatosan közel volt.
-Hallani akarom, Napsugár!
-Igenn...Jack.
-Rendben, élvezz el nekem, Napsugár.- a második orgazmus is villámként röpült at testemen , és ekkor Jack is elélvezett. Mindketten egymásba kapaszkodtunk és próbáltunk levegőhöz jutni. Baszki. Jack kifésült egy tincset a hajamból és megcsókolta a homlokomat.
-Olyan rohadtul tökéletes vagy, Stells.

Mire megszólalhattunk volna egyszer csak hangos kopogásra lettünk figyelmesek. Gyorsan összeszedtem magam, lehúztam a szoknyám és kidugtam a fejemet az ajtón. Az ajtó előtt éppenséggel az exem, Will állt. Nem váltunk el rosszban, azóta is beszélünk viszont az időzítés kicsit rossz volt. Kicsit nagyon!

Téged akarlak!...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora