V.

333 15 0
                                    

~Stella~

Amikor a kanapén ültem, nem is értettem miért mentem bele. Az emberek nagy részét nem is ismerem, csak Jacket, aki meg egy seggfej szóval már tényleg megőrültem. Ami még jobban zavart, az az volt, hogy Jack az egész idő alatt engem nézett. De különös volt, mert nem a mellemet vagy a seggemet nézte. Nem. Ő engem nézett. Úgy nézett, mintha én lennék a legszebb teremtés a földön. Egy kicsit birtokló is, volt a nézés, de valamiért azon kaptam magam, hogy nem bírtam levenni a rohadt vonzó barna szemeiről a szememet... észre sem vettem mióta tart ez az egész, de egyszer csak a barátnőm, Liv, oldalba bökött...

- Khm... tudod nem zavarnám meg, de te jössz...- mutatott enyhén az üvegre, ami előttem volt és arra várt, hogy valakit kipörgessek. Vettem egy nagy levegőt és az üveghez nyúltam. Hideg tapintása bizsergette a bőröm, majd próbáltam rajta egyet csavarni. Egy kicsit bénán sikerült, de elkezdett pörögni. Jack szemei még mindig rajtam voltak, egyszerűen éreztem a pillantását. Az üveg kezdett lassabban pörögni, mígnem már láttam, hogy Jack felé közeledik. Akkor nyugodtan meg, amikor láttam, hogy valószínűleg az egyel mellette ülőt fogom ki pörgetni, majd egyszer csak a mellette ülő felállt egy "hozok még egy sört" mondattal és mit sem törődve felállt, majd az üveg megállt. Nem teljesen Jack előtt állt meg, de ő volt hozzá a legközelebb. Lefagytam...

Az érzések úgy kavarogtak bennem, hogy nem tudtam mire gondoljak. Halk sugdosásokat kezdtem hallani, de annyira nem izgatott, mert egyszerűen nem tudtam mit tenni. Őt gyűlölöm! Szó szerint! Igaz, lehet, hogy vonzó, de az attól még nem zárja ki, hogy egy pöcs. Nem mertem felnézni, legszívesebben kirohantam volna az egész épületből. Felnéztem. Valamiért éreztem, hogy a szemei még mindig rám vannak tapadva. Most viszont más volt a pillantása. Lehet én őrülten meg, de úgy nézett rám, mintha pusztán a szemeivel vetkőztetne le itt mindenki előtt. És a baj ott kezdődött, hogy lehet hagytam is volna neki...

Felálltam és elindultam felé. Szörnyű döntés volt, de, ha még tovább szemezünk már tényleg gyanús lesz, hogy miért nem csinálok semmit. Átmentem a másik felére a kanapénak és most még közelebb voltunk. Ami még jobban aggasztott, hogy egy csomó ember, csak minket nézett. De valamiért itt már nem érdekelt. Ha játék, hát játék!

Egy határozott mozdulattal már Jack ölében is voltam és figyeltem a meglepődöttséget az arcán. Nem számított rá, de tetszett neki. Egy pillanatig sem lökött le magáról, vagy esetleg arrébb. Csak várta mi sül ki belőle. Az ölében ülve a kezei a derekamra vándoroltak és a szemeink mostmár tényleg nem bírtak magukkal. Az erős kezei a derekamon egy bizsergető érzést váltott ki belőlem, amit nem bírtam megmagyarázni. Közelebb hajoltam, mostmár mindkettőnk érezte a másik heves légzését. Kezeimet a hajtincseibe akasztottam, és baszki miért van ilyen jó illata? A dohány, vanília és egy erős parfüm illat csapta meg az orrom és valamiért rohadtul bejött. Még közelebb hajoltam várva a reakcióját.
- Napsugár...- súgta oda, hogy csak én halljam. Még senkitől sem kaptam olyan becenevet, amelyben a Stella bármilyen változata nincs benne. Tetszett... túlságosan is. Már olyan közel hajoltam, hogy a szánk már, csak milliméterekre volt egymástól majd oda súgtam a fülébe.
- Szar lehet, amikor átbasznak, igaz?- Egy kisebb mosollyal felültem, vissza se nézve Jackre, és az italok felé vettem az irányt.

Nem volt szándékomban, de Jess a barátnőm és az, olyan fiúk, mint, Jack, sosem értik meg milyen, amikor őket verik át. Szerintem ráfér egy kis ízelítő. Viszont ez a közelség sokkal jobban felkavart, mint gondoltam. A pillantásából, a tapintásából és a testbeszédéből nem úgy tűnt, mintha ellene lenne. Olyan volt, mintha.... Hagyjuk is. Megfogtam egy felest és lehúztam. Nem szoktam inni, sőt, szinte soha, de most rám fér. Muszály lazítanom, a sok stressz miatt. Viszont lehet, hogy nem volt jó ötlet. Jött még egy,meg még egy, de már a negyedik feles után nem is számoltam...

Téged akarlak!...Where stories live. Discover now