Byt

217 10 2
                                    

Probudila jsem se okolo deváté ráno. Z kuchyně se linula vůně palačinek. Jen jsem se usmála když jsem si uvědomila, že ležím ve svém starém pokoji na který mám spousty vzpomínek. Pomalu jsem se zvedla, vzala si mobil a odešla za mamkou do kuchyně.

„dobré ráno" řekla mamka když mě uviděla a zrovna nandávala palačinky na talíř.

„dobré" usmála jsem se na ni zpět. „mmm zase to vypadá nádherně" řekla jsem a poukazovala jsem na palačinky

„děkuju tak dobrou chuť terezko" dala mi pusu na čelo a dodělávala si palačinky pro sebe

Na palačinky jsem si namazala nutellu a snědla je. Moje maminka je nelepší kuchař! „mami to bylo výborný jak to děláš?" máma se nad mou otázkou jenom zasmála

„tajemství" odpověděla a jedla palačinky.

Já se zvedla, uklidila špinavý talíř do myčky a odešla do pokoje. Vybírala jsem si nějaké oblečení a vybrala jsem si černé legíny a k tomu hnědý top, obyčejné ale pěkné. Potom jsem se vydala do koupelny a podívala jsem se do zrcadla. Měla jsem asi metrový kruhy pod očima, vypadala jsem jak kdybych vůbec nespala.

Flashback

Šla jsem do galerie a začala mazat naše společné fotky. Když už v mé galerii nebyla ani 1 vzpomínka s ním podívala jsem se na čas a byly 2 hodiny ráno. Právě jsem si mazala asi hodinu a půl fotky skvělý, ale aspoň mě to nebude nutit se pořád dívat.

End of flashaback

Vzpomněla jsem si na minulou noc. Aha tak možná proto je mám no nevadí. Pod oči jsem si nanesla korektor a zamaskovala si je. Vzala jsem si řasenku a jemně jsem s ní přejela přes řasy. Víc se malovat nebudu, stejně nikam nepůjdu.

Vrátila jsem se za mamkou.

„sluší ti to" zalichotila mi mamka

„děkuju tobě též" odvětila jsem a vzpomněla jsem si že chceme vybírat byt takže jsem ještě rychle odběhla do pokoje pro notebook.

„podíváme se teda spolu prosím?" zeptala jsem se když jsem přiběhl.

„jo jasně pojď" poklepala na místo vedle sebe a já si sedla vedle ní. Otevřela jsem notebook a ukázala jsem ji byty které mám uložené že by mi cenově vyhovovaly.

...

„no a tenhle by nebyl dobrej?" zeptala se mě asi po dvouhodinovém vybírání bytů. Už jsem ani nedoufala že nějaký rozumný byt najdu tak, aby vyhovoval mamce i mně. Když se mi líbil bylo mi řečeno že tam jsou feťáci, že se tam krade a takhle. Máma je hodná ale taky hodně paranoidní. A když mě tam nidko neokrade ani tam nejsou feťáci tak to je šíleně drahej nájem nebo to je u hlavní silnice kde mě budou budit ve 4 hodiny ráno auta SUPER.

Znuděně jsem se podívala na byt který mi mamka ukazovala. Krásný byt, který byl zařízený do moderního stylu. Byla tam kuchyně sladěná do černých barev spojená s šedým obyvákem. Další místnost byla nádherná bílo-šedá ložnice s dvoulůžkovou postelí. A k tomu ještě jedna moderní koupelna obložená kachličkami. Ten byt byl nádherný! Pronájem je 22 000 za měsíc. Vydělávám si celkem hodně tohle pro mě není problém. Tohle je až moc skvělý kde je nějaký zádrhel?

„nějakej háček?" zeptala jsem se mamky a doufala jsem, že už máme vybráno.

„no akorát je to v Pardubicích ale to není zas tak daleko, občas by si za mnou ale dojela" podívala se na mě s výhružným pohledem

„však jasně že bych za tebou dojížděla!" vykřikla jsem a byla šťastná že jsem nejspíš našla ten pravý byt!! Máma se jen zasmála

„takže ten by se ti líbil?" zeptala se mě.

Běh láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat