1.Bölüm🤍|Cevapsız sorular...|🖤

841 37 47
                                    

Feride'den
____________

Merhaba ben Feride Özdinç arkadaşlarıyla YouTube'da içerik üreten aynı zaman da bir çok platformda da içerik üreten biriyim.
~"buda benim hikayem"~

🖤keyifli okumalar🤍

//Sabah saat 7:30 uyandım ve ofise gitmek için hızlıca duş alıp makyajını yapıp hızlıca evden çıktım.

Bu gün hem kendi kanalıma YouTube videosu çekip hemde burakla pınarın YouTube videoalarına konuk olucaktım burakla pınarla yeni tanışdım aslında iyi insanlar ama bir türlü ısınamıyorum.

Hep bir tarafım ne kadar sosyal medyaya belli etmesemde Ahmetle Sılayı özlüyor ama yapıcak bişey yok gibi ikimizde birbirimizi çok kırdık sılaylada ahmetin kardeşi olduğuna için konuşamıyordum oda benimle konuşamazdı sonucta bir tarafta abisi bir tarafta ben ve tabiki o abisini seçmek zorundaydı ben olsam bende ablamın tarafında olurdum.

Mertlede bu olaylardan dolayı konuşmuyorduk birbirimizi hayla sosyal medyadan takip ediyoruz onunla da bi sorunum yok ama oda arada kalmamak icin benimle görüşmüyor sanırım

(Ahmetle Feridenin küsmesine sebep olan olay) (6 ay önce)

Bu gün herzamanki gibi hazırlanıp ofise geçtim bu gün sadece videomu kurgulatmam lazımdı video çekmiycekdim bu yüzden ofiste pek bi işim yoktu bizde ahmet,sıla,mert hep beraber bi eğlence mekanına gittik .

Orda ahmetin eski sevgilisi ebrarda vardı karşı masadan sürekli bu tarafa ahmete bakıyordu biz ahmetle sevgili değildiz ama onun ahmete bakması beni nedenini bilmediğim bir şekilde rahatsız ediyor.

(1saat sonra)

Ahmet mert ve ben biraz sarhos olmuştuk sıla çok içmediği için o sarhoş olmamıştı ben kendime geliyim diye sılayla beraber lavaboya gittik elimi yüzümü yıkadım azda olsa kendime geldikten sonra içeri geçtik sonra ahmetin mertin olduğuna masada olmadığını farkettim.

Etrafıma baktığım ebrarı ahmetin yanında gördüm ve sonrasında ahmetin elinin ebrarın belinde olduğuna görünce hızlıca yanlarına gittim burda bağırsam sadece kendimi rezil ederdim bu yüzden telefonumu çantamdan çıkarıp o rezil olsun diye ikisinin fotoğrafını çekip instagramda storyde paylaşdim.

sonra ahmet kafasini çevirdi beni farkedip yanima geldi ve onlari St attığımı farketti ve hemen telefonu alimden alıp storyi sildi ama o silene kadar zaten yayılmıştı sonra beni kolundan tutup dışarı çıkardı hemen arkamızdan da mertle sıla geldi bana neden sonrasında da kavga edip birbirimize bağrıp çağrıp ordan ayrıldık

(Günümüz)

2 saatin sonunda ofise varmıştım ofise gittiğimde önce kendi kanalıma Tiktok hayat hilelerini denedik videosunu çekdim sonrasında bir taraftanda pınarla burak'ın YouTube videosu içine hazırlık yapılıyordu pınar ve burakla aynı ofisteydik.

Sonrasında onlarında YouTube videoalrını çekdik nedense kendimi onlarla YouTube videosu çekerken garip hissediyordum çünkü içerikleri ahmetlerin içeriklerine çok benziyordu ve bu bana garip geliyordu

(2 saat sonra)

Kendi vidoemu kugulattıktan sonra eve geçtim bu aralar pek canımı bişeyler yapmak istemiyordum genelde videolarımı çekip evde takılıyordum.Eve geçip kendime yiyecek bir şeyler hazırladıktan sonra yayın açmaya karar verdim ve instagram kanalıma 10dk sonra yayın açıcağımı haber verdim.

Yayın açıp biraz sohbet ettik herkes chate Ahferden başka birşeyler yazmıyordu sanki insanlar benim barışmak istemediğimi düşünüyorlardı ama ben herkesden çok istiyordum barışmak. sonrasında yine chati okurken bi anda chat sadece ahmet geldi yazmaya başladı bende ilk başta takmadım ama sonrasında ahmetin beni Tiktok da yeniden takip ettiğini görünce birşeyler olduğuna anladım sonrasında 1 saat boyunca yayında makyaj yaptım ve yayını kapattım.

Yayında ahmetin beni neden takip ettiğini anlamadım ama belkide yanlışlıkla takip etti yakında anlarım.

(30dk sonra)

Kendime kahve yaptım oturup instagramda reelslarda gezinirken bi anda ahmetin instagramdanda beni takip ettiğinin bildirimi geldi artık bişeyler olduğuna anladım ama hayla hiçbirşey yazmıyordu.

(Ertesi gün)

Sabah uyanıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra bu gün sosyal medya fenomenlerinin olduğu bir davet vardı ve büyük ihtimalle ahmette orda olucaktı acaba bana bişey söyliycekmiydi?

Biraz sonra hazırlanma yayını açmaya karar verdim ve instegram kanalından duyurdum sonrasında yayını açıp hazırlanmaya başladım ve sıkıcı bir yayın olmasın diye bana soru sormalarını söyledim gelen soruların çoğu şunlardı;

"Ahmetle neden küstünüz?"

"Bir daha ahmetle barışmıycakmısınız?"

"Dün ahmet abi seni takip etti barıştınızmı bi açıklama yapıcakmısınız?"

Bu soruların hiçbir birine cevap veremem çünkü cevaplarını bende bilmiyorum .

1.Bölüm sonu..🤍

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin