20.Bölüm🤍|Sarılıyoruz|🖤

327 36 80
                                    

Ahmet:tamam limoncum tamamm.dedim gülerek.ve arkama yaslanıp filmi açtım.

____________
Ahmet'ten

Feride:of ahmet of buneğg.dedi hafif bağırarak.

Ahmet:bak bu vurak'a benziyor burakdı dimi.dedim gülerek filmi göstererek.

Feride:ha ha ne kadar komik,ıyy bakamıyorum.dedi kafasını hafif kenara çevirerek.

Ahmet:valla bende bakamıyorum vurak gibi pardonn burak gibi onun gibi tipsiz buda .dedim.filmi izlemeye devam ettik.daha çok ben izliyordum feride bağırmakla meşguldü, yakında komşular bizi şikayet edicek.

Feride:off Ahmet bu niye bu kadar korkunç ya bizim sılalarla izlediğimiz böyle değildii ya.dedi yüksek sesle hemen sonra filme bakınca bi anda çığlık atıp bana sarıldı.

Ahmet:tamam tamam daha izlemeyelim geç oldu zaten.dedim filmi kapatıp bende elimi feridenin sırtına koydum.

Feride:ahmet gittimii?.dedi kafasını boynuna gömmüştü

Ahmet:ne gittimi?.dedim

Feride:ahmet ne olucak o filmdeki şey.dedi boğuk sesiyle.

Ahmet:ha onu diyosun ben filmi kapattım.dedim hafif gülerek.

Feride:ahmet şakamısın niye söylemiyorsun.dedi doğrularak.

Ahmet:kapattım ama sarılcaksan bi daha açabilirim.dedim hafif gülerek.

Feride:yok yok açma.dedi. alaycı bir şekilde gülerek.

Ahmet:sarılmak istemiyosun ha bana öyle olsun limon hanım.dedim

Feride:ahmet ne alaka ya filmi bi daha izlemek istemiyorum yoksa sana sarılırım ne var bunda.dedi sesi kısıldı ve bi anda sarıldı.bende elimi beline koydum.hafif güldüm.

Ahmet:ha şöyle ya ha bu arada senin ateşin düştümü bak film falan derken hastalığını unuttun sende hiç hasta gibi deilsinki yerinde durmuyorsun şu sesin olmasa unutucaz .dedim hafif gülerek.elini alnına koydum.

Feride:napıyım ya ben hasta gibi davranamıyorum sıkılıyorum ya one öyle sabahtan akşama kadar boş boş otur uyu.dedi.

Ahmet:sende haklısın senin bünyene ters bu arada biraz ateşin var gibi yerinde durmadın bak dinlenmedin.dedim.

Feride:nasıl yaa off şu ateş ölçer nerde bide onla ölçelim.dedi doğrulmaya çalıştı ama belinden tutup doğrulmasına izin vermedim.

Ahmet:sonra ölçeriz ya.dedim hafif gülerek.

Feride:tamam da ahmet biz şuan ne yaşıyoruz mert duysa tüm dünyaya haykırır.dedi gülerek.

(Haykırsın ne olucak kızz jsjs)

Ahmet:sarılıyoruz ayıpmı A-aa kızım mert duymaz sen söylemezsen.dedim hafif gülerek.

Feride:henüz söylicek kadar delirmedim ama beni sinir edersen söyler kaçarım başına uçuşur ha.dedi gülerek.

Ahmet: tehdit ediliyorum galiba.dedim hafif gülerek.

Feride:yok ahmoşcum tehdit değilde sadece bir uyarı gibi düşüün.dedi uykulu sesiyle.

Ahmet:öyle olsun bakalım saatta geç oldu uykun gelmedimi limon.dedim.

Feride:geldi ya hadi ben uyıcam.dedi kafasını göğsümden çekip doğruldu.

Ahmet:kalkmışken ateş ölçeri getir ateşine bakalım.dedim oda odadaya.gidip getirdi.

Feride:al ahmoş.dedi ateş ölçeri uzatarak.yanıma oturdu bende
ateşini ölçtüm.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin