Sıla:tamam e hadi artık arabaya geçelim ben gidip merti buluyım kasaya gidelim.dedi bizde onaylıyıp aldığımız şeyleri ödeyip arabaya bindik.
_____________
Feride'denAhmet:Ee hadi herkes ne aldıysa göstersin.dedi
Feride:tamam o zaman ilk ben gösteriyorum sadece yemek almadım tabikii oyuncakta falanda aldım.dedim gülerek ve aldıklarımı gösterdim.
Ahmet:hani her şeyi anladımda niye terlik ve şapka aldın.dedi sırıtarak.
Feride:arabada ayakkabıyla rahat edemem e ayakkabımıda çıkaramam yerler pis sende ayakkabıyla arabanın koltuklarında basmama izin vermezsin diye terlik aldım şapkayı soruyorsan onuda güzel diye aldım.dedim gülerek.
Mert:kızım sen ne saçmalıyosun konu sen olunca ahmet arabanın üstünde zıplamana bile izin verir ağagagag.dedi kahkaha atarak ahmetle bende gülmüştük.
Sıla:valla mert haklı feroşum ben geçen videoda cips düşürdüm diye 2 saat konuştu .dedi gülerek.
Feride:ahmet bana nasıl davranıyosan sıloşumada öyle davranıcaksın kafanı kırarım sıloşuma bulaşma.dedim gülerek.
Ahmet:tamam kırmızı limon hanfendi.dedi gülerek.
Mert:Lan feride bu çocuk hangi ara hanımcı oldu aggagag hanımcı ahmoş.dedi kahkaha atarak.
Ahmet:mert sana bir çakarım sende camcı olursun cama yapışırsın.dedi gülerek.
Mert:hiç korkmadım valla sen arabanın camına kıyamazsın ayrıca cama yapışırsın derken sende ferideyemi yapışıyorsun hanımcısın ya daha doğrusu ferideci ahmoş ağağağağ .dedi kahkaha atarak.
Sıla:arabada zor dakikalar geçiriyoruz.dedi gülerek kameraya bakarak.
Feride:yok sıloş bence şuanda arabada zort dakikalar geçiriyoruz ahmet için.dedim kahkaha atarak hepimiz gülmüştük.
Sonra onlarda aldıklarını gösterdiler ve arabada 2 saat bir şeyler atıştırıp aldığımız oyuncaklarla oynadık.
Feride:şimdi ben kimim oynıcaz.dedim kameraya bakarak.
Mert:ben silayla takımım.dedi sırıtarak.
Sıla:tamam bana uyar.dedi oda ahmetle bana bakarak.
Feride:ahmoş bizde senle takımız o zaman sıla sizin takımdan ilk kim bilmeye çalışıcak.dedim
Sıla:mert ilk ben soruyım sen cevapla tamammı.dedi mertte onayladı.
Feride:O zaman önce siz başlayın sırayla oynıyalım.dedim onlarda onayladılar ve silayla mert oynamaya başladı.
Mert:tamam ben buldum dedi yazdığım kişiyi kameraya gösterdi burağı yazmıştı sonrada silanın alnına yapışkanlı kağıdı yapıştırdı ve sıla soru sormaya başladı.
Sıla:kızmıyım erkekmiyim.dedi
Mert:bilemiyorum arası ağaggagga şaka şaka erkeksin.dedi gülerek.
Sıla:yotubedamı içerik üretiyorum yoksa tiktoktamı.
Mert:galiba ikisinde de varsın.dedi
Sıla:peki youtubda nasıl içerikler üretiyorum.dedi
Mert:valla bildiğim kadarıyla shortsda efekt sıralayarak makyaj malzemelerini tahmin ediyorsun ama şuanda birilerinden özenip eğlence içeriği üretmeye başladın ha birde bir kişi var onun kadar çalmasanda sende içerik çalıyorsun.dedi kahkaha atarak.
(Mertimde mertim sjjzdk)
Sıla:kardeşim yada abim ablam varmı?.dedi.
Mert:kız kardeşin var.dedi
Sıla:bi an aklıma abim geldi ama o efekt deneyerek makyaj malzemelerini deniyerek ve en önemlisi de içerik çalmadan içerik üretiyor o yüzden o değilse geriye bir seçenek kalıyor ben burak bilirmiyim?.dedi.
Feride:mert çocuğa niye öyle şeyler dedin ayıp olucak.dedim
Mert:banane be yalan mi söylüyorum sankii.dedi sırıtarak.
Sonra sıra ahmetle bana geldi bizdede ahmet cevaplıycak ben sorucam.
Ahmet'ten
Bende kağıdı gamze kartayı yazdım ve kameraya gösterip kağıdı feridenin alnına yapıştırdım.
Feride:erkekmiyim kızmıyım.dedi
Ahmet:kız.dedim
Feride:ünlümüyüm yani fenomenmiyim?.dedi
Ahmet:bence değilsin ama bir kitlen var ünlü sayılmazsın.dedim
Feride:hmm peki şarkım varmı?.dedi
Ahmet:var.dedim
Feride:yotubeda içerik üretiyormuyum?.dedi
Ahmet:evet üretiyorsun ama daha çokta kopyala yapıştır yapıyorsun.dedim
Feride:hmm yani içerik çalıyorum aklımda biri var ama emin olmak için birkaç soru daha sorucam.dedi
Ahmet:tamam sor.dedim
Feride:videolarımın çoğu kurgumu.dedi
Ahmet:evet hatta bence hepsi kurgu.dedim sırıtarak.
Feride:son bir soru insanlar üzerinden prim kasıyormuyum.dedi sırıtarak.
Ahmet:evet hemde ne demezsin.dedim gülerek
Feride:ben prim kartamıyım ya pardonn gamze kartamıyım.dedi kahkaha atarak.
Ahmet:evet.dedim gülerek.ve bir kaç tur daha oynadık saat geç olduğu için marketler kapalıdır diye benziliğe 2.market hakkımızı kullanmaya gittik.
Feride'den
Benzinlikten bir kaç bir şey alırken bi anda silayla mert ortadan kayboldu bizde arabaya geçmişlerdir diye aldıklarımızı ödeyip benzinliğin marketinden çıktık ama arabayı park ettiğimiz yerde araba yoktu.
Ahmet:lan araba nerde off mert yaa bıktım ben bu çocuktan ya illa her arabadan son çıkan kazanır videolarında arabamı kaçırmasa olmuyo da bu hangi ara anahtarı aldı lan.dedi ceplerini kontrol ederken.
Feride:Ee napıcaz biz dur ben şunları bir arıyım.dedim
Ahmet: ara ara Ay ya bu markette durdukyere niye bana sarıldı diyorum bende o sırada anahtarı almış ya.dedi sırıtarak
Feride:valla deli bu ya sılada ona uymuş oda gitmiş telefonu da açmıyolar.dedim
Ahmet:e gel bari şu bankta oturalım illa dönücekler.dedi sırıtarak.
Feride:tamam.dedim ve banka oturduk.tam o sırada mert ahmeti görüntülü aradı.
Ahmet:Aha arıyor salak.dedi sırıtarak ve telefonu açtı telefonu sıla tutuyordu.
Feride:meert!nereye gittiniz yaa.dedim sırıtarak.
Ahmet:lan dönün çabuk mert seninde kafanı kırıcam sıla abicim sen niye şuna uyuyorsun ya.dedi
Sıla:abi valla abinle feride tek kalsın dedi benimde ahferciliğim tuttu siz tek kalın diye gittim.dedi gülerek.
Ahmet:sabırr hadi ne zaman dönüceksiniz feridenin video gitti.dedi
Mert:bak bak bide hanımcı değilim diyo arabasını kaçırdım o hayla feridesinin videosunu düşünüyor geçen kaçırdığımda arabam arabam diye tutturmuştuun.dedi kahkaha atarak.
____________
11.Bölüm sonuuu❤
mert hikayeye girdiğinden beri oyların maşAllahı var bakıyorum da bilseydim daha önceden katardım hikayeye sjsksks.
12.bölüm 12 oy gelince geliceek 💚
yorum ve vote lerinizi bekliyoree🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fiksi Penggemar"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)