Ahmet:of tamamm malzemeleri çıkar.dedim ve malzemeleri çıkardık.
(Hanımcılık diyincede sen ACD Ksjdjdk)
_______________
Ahmet'tenAhmet:e şu tarifte yazanlar varmı dolabta.dedim.oda dolabı açıp dolaba baktı.
Feride:baktım var.dedi bana bakarak.
Ahmet:e ne bakıyon kızım çıkarsana birbirimize bakınca çorbanın kendi kendine olucağını düşünmüyorum.dedim sırıtarak.
Feride:ay dalmışım ya.dedi malzemeleri dolaptan çıkardık sonra tarifta bulgur,pirinç,salça,mercimek,soğan falan yazıyordu.
(Çaktırmayın tariften baktım skksks)
Ahmet:soğanı ben doğrıyım sen şu bulgurları pişir.dedim.
Feride:ahmet sen soğan doğramayı nerden bileceksin ver bana.dedi
Ahmet:sen çokmu biliyosun.dedim sırıtarak.
Feride:ahmet tabi biliyorum onuda bilmesem evde kalırım.dedi
Ahmet:evde kal nolmuş ne meraklısın evlenmeye.dedim.
(Sakin ol senin karın o djsj)
Feride:ahmoş evlenmeye meraklı falan değilim şaka yapıyorum doğru insanı bulana kadar evlenmicem.dedi.
Ahmet:Ya bulamazsan doğru insanı.dedim.
Feride:bence buldum gibi ama onun daha haberi yok.dedi.
Ahmet:kimmiş bu.dedim.
(Sensin skksks)
Feride:söylemem belki ilerde öğrenirsin.dedi bi taraftanda soğanların kabuklarını soyuyordu
Ahmet:ilerde derken mesela ne zaman.dedim.
Feride:onunda beni sevdiğini anladığım zaman yani emin olduğum zaman.dedi soğan doğradığı için gözleri yaşarmıştı.
Ahmet:öyle olsun bakalım sen ağlıyomusun.dedim sırıtarak.
Feride:ha ahmet ağlıyorum biliyosun soğan yüzünde olduğunu A-aa .dedi bağırarak.parmağını kesmişti.
Ahmet:ya ben dedim ben doğrıyım diye gel suya tut.dedim ellerini tutup suya doğru götürdüm.
Feride:of tamam yok bişey küçük kesilmiş zaten.dedi
Ahmet:bekle yara bandı getiriyim.dedim gidip banyodan yara bandı aldım.
Feride:of bi kerede bişey doğrarken elimi kesmesem şaşarım zaten.dedi sırıtarak.
Ahmet:hayla sırıtıyon ya getir elini.dedim yara bandını açıp parmağına yapıştırdım.
Feride:napıyım alışkınım ben.dedi.
Ahmet:otur şuraya kalkmıycaksın elini kesiyosun sonra yerinde dur.dedim sandalyeyi göstererek
Feride:of ahmet abartma altarafı azcık parmağım kesildi.dedi.
Ahmet:delimisin sen be kadın dur şurda işte.dedim
Feride:oof ben gidip film seçicem sonra sende benle oturup izliyceksin.dedi kaşlarını çatarak.
Ahmet:tamam ama korku filmi aç.dedim çorbayı karıştırarak.
Feride:neğ korku filmimii ya gece gece nasıl uyucam.dedi.
Ahmet:abartma be kızım ben yanındayım ne olucak izleyelim ya.dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfiction"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)