17.Bölüm🤍|Kaçırıcaksın beni;)|🖤

331 33 67
                                    

Feride:yaa üşüyoruum.dedi sesi de kısılmıştı bağıramıyordu.

_________
Ahmet'ten

Ahmet:feride hanım şimdi hastaneyemi gitmek istiyosunuz yoksa duş almakmı.dedim.

Feride:ikisinide istemiyorum.dedi.

Ahmet:o zaman bizde ikisinide yaparız hastaneye de gidicez duşta alıcaksın.dedim

Feride:bananee.dedi

Ahmet:A a feride o zaman duş alıcaksın sonra ateşin düşmezse hastaneye gidicez.dedim o tabiki bunuda kabul etmese de zorla duş aldırabildim.

(Çok önemli bir ayrıntı kıyafetleriyleee jsjsjsjs)

Feride:donuyorum yeterr.dedi suyu bana doğruyu çevirmeye çalışıyordu suyu kapatmaya çalışıp duruyordu.

Ahmet:A ağ feride ikimizi de ıslattın ya bekle silanın bornozundan birini getiricem.dedim

Feride:nasıl oluyomuş donmak.dedi arkamdan.

Ahmet:yanlız ben donmadım benim ateşim yok suda soğuk değil ılıktı.dedim yanına doğru gelerek.

Feride:ya bana kıyafet getir.dedi.

Ahmet:bune agresiflik ateşiniz başınızamı vurdu.dedim kahkaha atarak.

Feride:çok komiksin donuyorum.dedi.

Ahmet:komiğimdir donuyorsan al şunu gel benimle kendin al.dedim sılanın özel eşyalarını karıştırmamak için.

(ACD kral ya)

Ve sonra feride kendine kıyafet alıp giydi bende oturma odasında koltukta oturuyordum.

Ahmet:giyindinmi!.dedim seslenerek.

Feride:giydim.dedi.bende kalkıp yanına gittim.tam yatağa giriyordu durdurdum.

Ahmet:kızım napıyon saçların ıslak hipotermi geçirceksin.dedim

Feride:ahmet delimisin saç kurutma makinesi sıcak hava veriyo ateşim iyice çıkar.dedi.

Ahmet:saç kurutma makinesiyle kurutmıycazki havluyla kurutucaz.dedim.

Feride:of ahmet uykum var.dedi kısık sesiyle.

Ahmet:2 dakika dur uyursun sonra.dedim kalkıp tarakla saç havlusunu aldım saçlarını önce biraz havluyla kuruttum sonra taradım.

(Ne romantik adam ya feridesinin saçlarını tarıyor kdksks)

Feride:kurudumu ahmet.dedi kısık sesiyle.

Ahmet:kurudu ama biraz nemli kaldı havluyla bu kadar kuruyor.dedim.

Feride:tamam o kadardan bişey olmaz teşekkür ederim.dedi halsiz halsiz gülümseyerek.

Ahmet:her zaman hanfendi dur ben ilaçını getiriyim yat uyu sonra ateşine bakıcaz.dedim.

(Her zaman jsjsksks)

Feride:tamam.dedi bende ilaçını getirdim içti ve uyudu.

Bende yanında bilgisayarla oyalandım 2 saat sonra uyandı.

Feride:ahmet.dedi.

Ahmet:efendim.dedim ona doğru kafamı çevirdim

Feride:ateşime bakarmısın ben anlamıyorum.dedi ben de yanına gidip hem elimi alnına koyarak ateşine baktım hemde ateş ölçerle baktım ateşi 38,6çıktı ateşi biraz düşmüştü ama hayla vardı.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin