10.Bölüm🤍|Canımın içi;)|🖤

329 33 60
                                    

Mert:lan ahmet ne boş boş dolanıyorsun kırmızı limonunu arıyorsan o burda yoktur ama galiba şu arka reyonda bir tane var git kimse almadan sen al Aagaggag.dedi kahkaha atarak.

______________

Ahmet:itiraf et mert bu espiriyi yol boyunca düşündün dimi.dedim

Mert:yoo ben espiri yapmıyorum ciddiyim git al kapıcaklar artık baranmı desem yoksa o geçen internette feridenin yanında gördüğüm kız kılıklı çocukmu desem ismi burakmıydi neydi neysee bilemedim biraz hız ol bence sana bir ahferci tavsiyesi.dedi gülerek yanımdan ayrılıp başka bir reyona gitti.

(Çok haklısın mertololom kdkdjd:)

Mertin söyledikleri biraz kafama takılmıştı gerçekten o burak ferideye biraz yakın davranıyor baran desem oda bildiğin ferideye yürüyor.

Ne kadar ferideye söyleyemesemde ferideden hoşlanıyorum ama acaba o nasıl düşünüyor şimdi gidip feride ben sana aşığım desem ya o başkasını seviyorsa o zaman arkadaş kalmamız.

Bile zor olur ben onsuz yapamam bu yüzden bu riski alamam ilerde ne olucağını bilemem ama belki bir gün her şeyi göze alıp ferideye itiraf ederim bizi shipleyenlerin bir bildiği varda shipliyorlardır bence aramızda 5 yaş var ama aramızda dağlar yok alt tarafı 5 yaş var bence yaşın bir önemi yok kim ne derse desin.

Feride'den

Sılayla yiyecek bir kaç bir şey alırken mert 32 diş sırıtarak yanımıza geldi.

Feride:ne oldu mert ne sırıtıyon.dedim

Sıla:sen yine ne yapıtında garip garip sırıtıyorsun.dedi hafif gülerek.

Mert:ahmete fena bi laf soktum var yaaa dondu kaldı aslında doğruları söyledim.dedi sırıtarak.

Sıla:ne dedin yine abime.dedi sırıtarak.

Mert:şimdi feride buradayken söyleyemem sen bi ara tek kalınca hatırlar söyliyim.dedi sırıtarak.

Sıla:ay tamam.dedi

Feride:mert bak uğraşma şu çocukla kafanı kırarım.dedim hafif sırıtarak.

Mert:Ooo ahmoşunu da korurmuş kırmızı limoon Ağagagag.dedi kahkaha atarak.bende mertle sılanın olduğumu taraftan uzaklaştım.

Sıla'dan

Sıla:ay sen feridenin yanında söyliyemiyecek kadar ne dedin abime feridele ilgili dimii.dedim gülümseyerek.

Mert:evet evet fena laf soktum amaa uğuğuğu.dedi kahkaha atarak.

Sıla:mert ne uğluyon hadi söyle ne dedin.dedim sırıtarak.

Mert:tamam be bak şimdi ahmet bir şeyler bakıyordu bende yanına gidip ne boş boş dolanıyorsun kırmızı limonunu arıyorsan o burda yoktur ama galiba şu arka reyonda bir tane var git kimse almadan sen al dedim Aagaggag.dedi

Sıla:ay o ne dedi.dedim heyecanla .

Mert:ne desin senin odun abin dediki itiraf et mert bu espiriyi yol boyunca düşündün dimi dedi.

Sıla:Ee başka bir şey dedinmi?.dedim

Mert:dedim tabi dedimki yoo ben espiri yapmıyorum ciddiyim git al kapıcaklar artık baranmı desem yoksa o geçen internette feridenin yanında gördüğüm kız kılıklı çocukmu desem ismi burakmıydi neydi neysee bilemedim biraz hız ol bence sana bir ahferci tavsiyesi dedim bu söylediğikten sonra yanınıza geldim o da dondu kaldı.

Sıla:ayğ çok iyi ben bunu bi ara ferideye söylerim.dedim

Mert:yok lan söyleme feride beni öldürür.dedi

Sıla:valla hiç sanmıyorum.dedim ve feridenin yanına doğru gittim.

Feride'den

Onların yanından ayrıldıktan sonra ahmetin yanına gittim.

Feride:ahmoşş neler aldın bakıyım.dedim sepetine baktım ve sepette şeftali vardı.

Feride:ayğ niye şunu aldın yağğ.dedim ahmetten uzaklaşarak.

Ahmet:ne oluyor kızım ne almışım.dedi şaşırmış bir şekilde bana bakarak.

Feride: ya ismini söyleyemem şey işten tikim var.dedim ahmet aldıklarına teker teker bana göstererek hangisine tikim olduğunu anlamaya çalıştı sonra şeftaliyide gösterince hangidisine tikim olduğuna anladı.

Feride:ayy buu geri bırak şunları.dedim

Ahmet:yok valla arabada bana bulaşırsın falan çıkartırım bende bunu yanımda bulunsun.dedi gülerek.

Feride:ahmet bak valla bulaşmıycam çok iyi davranıcam ben sana niye kötü davranıyım canımm çok sevdiğimi bir insansın canım benim.dedim hafif sırıtarak.

Ahmet:söz ver ona gore bırakıcam bak kötü davranırsan 2.hakkımı kullanırım gider bi şeftalili bir şey alır gelirim.dedi gülerek.

Feride:Ayy söyleme şunu valla bak çok iyi davranıcam canımın içi nolur bırak şunu.dedim.gülerek oda bıraktı sonra yanımıza sila geldi.

Sıla:Oo noluyor burada canımlar canımın içleri havalarda uçuyor ayy.dedi sırıtarak.

Feride:bişey olmuyo sıloşum abin benim tikimin olduğu meyveyi almışta geri bıraktırdım.dedim

Sıla:tamam e hadi artık arabaya geçelim ben gidip merti buluyım kasaya gidelim.dedi bizde onaylıyıp aldığımız şeyleri ödeyip arabaya bindik.

______________

10.Bölüm sonu🤍

Mert hikayeye girince çok iyi oldu ksjdjks😆

11.bölüm 11oy gelincee💚

11oy gelirse sabah  11.bölüm geliir💚

11 oy gelene kadar malesef bölüm atmıycam😑

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin