Ahmet:Zaten benim yerimi kimseyle dolduramazsın sadece doldurmaya çalışırsın ama dolmazz hele o çocukla aslaa.dedi gülerek.
____________
(Bu arada hikayeye iç ses ekledim ama daha çok bizim düşüncelerimizi söylüyor) (parantez içindekiler iç ses)
Feride:Hehe Ahmoş tamam sensin.dedim gülerek ve ofisten çıktım taksi çağırıp burağın attığı konuma gittim.
(Bir kerede kocamlayım gelemem de be:)
Gittiğimde bahçede sadece burağın oturduğunu gördüm ve yanına gittim
Feride:Selam.dedim burak ayağa kalkıp bana sarıldı.
(Yapıştı ahtapot burkiye :)
Burak:Selam aşkımm geç otur.dedi
(Aşkımm az oldu ya direkt karım deseydin sonrada ahmetle beraber seni bükseydik;)
Feride:Ee pınar nerede?.dedim
Burak:Ya pınarın bir işi çıktı bende seni ekmemek içinden geliyim dedim.dedi
(Kesin bir işi çıktı kesin asla sen ferideyle tek kal diye değil;)
Keşke ekseydin neden böyle düşündüğümü bilmiyorum ama sanki bilerek yapmış gibi geldi bana belkide pınarın bundan haberi bile yok belkide gerçekten işi çıktı kızın.
(Feride senin kafada bi gidiyor bi geliyi valla ilk düşündüğün doğru bizcee;)
Şuan hiç burakla sohbet edicek havamda değilim 1,2 saat oturup bir bahane uydurup kalkarım.
(Kocama gidicem diyip kalksan keşkee:)
Feride:Hm anladım.dedim
Burak:Artık onunla da başka bir zaman geliriz.dedi sırıtarak
Feride:aynen.dedim
Sonra garsonun çağırıp sipariş verdik.
Burak:Feride mesajda bana ahmetle sılayla barıştım yazmışmışsın hani ahmet kalbini çok kırmıştı bi daha asla barışmak diyordun ne olduda barıştın merak ettim.dedi.
(Sananee yarra- neysee kskdjdjdj;)
İçimden sanane demek geliyordu ama tabiki böyle bir şeye yapmıycam alt tarafı merak ediyordu bende cevap verdim.
(Desen şaşardım zatenn :)
Feride:Ha evet sana bir daha barışmam demiştim çünkü ahmet kalbimi kırmıştı ama bende herşeyi yanlış anlamışım zaten konuşup aramızdaki sorunları çözüp barıştık.dedim
Belliki barışmamıza mutlu olmadı yalandan hafif gülümsüyordu ama neden barışmamıza mutlu olmadı bunu anlamadım
(Valla biz anladık ama neyse)
Burak:hmm anladımm aşkım.derken bu sırada garson geldi siparişlerimizi masaya bıraktı sonrada burağa doğruyu dönüp"kız arkadaşınıza şal getirebiliriz isterseniz"dedi.
(Bana bak burkiye burdan sana bir dalarım bide garsona dalarım bide AhFer ciler ikinize dalar haberiniz olsuun ;)
Ve bunu bir çok kez yaşıyorduk ve ben artık bundan bıktım şimdiye kadar hep burak hiç itiraz etmeden biz arkadaşız demeden garsonun yolluyordu ama bu sefer öyle olmadı tam burak cevap vericekken garsona ben cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfiction"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)