Mert:yok bişey yağ sıkıldım ben elvinde bana ulaşamamış telefonum sessizdeydi az önce açtım zaten sılada kaçkere aramış elvinde bana ulaşamayınca sılayı aramış ben gidiyorum sizde baş başa kalın ağağhagag.dedim ve süper yalanımı söylediğime göre bıldırcını arıyabilirim.
_____________
Mert'tenMert:alo bıldırcın ben şimdi çıktım arabadan yani arabada tekler.dedim
Sıla:iyi iyi saçma sapan bişey söylemedin inşAllah.dedi
Mert:var ya bi yalan söylemişim aklın şaşar çok inandırıcıydi net inandılar lan acaba anahtarı da alıp arabayamı kitleseydim bunları ya.dedim
Sıla:ha inandırıcı olduysa tamam da arabaya kitleseydin neler olurdu düşünemiyorum.dedi
Mert:ben düşünüyorum ordan net sevgili olarak çıkarlardı ağagaga.dedim.
Sıla:mert yok yok o arabada olmaz bişekilde çıkarlar ordan onu biz başka bir yerde yaparız sonra zaten benim aklımda biraz farklı bişey var yarın anlatırım.dedi
Mert:tamam tamam ben kapatıyorum eve geçicem bayy bıldırcın.dedim ve telefonu kapattım.
Feride'den
Mert arabadan çıkmadan önce aklına ne geldiyse saydı saçma sapan bir yalan söyledi belliki sılanın planiydi biz arabada tek kalalim diye merti arabadan indirtti.
Ahmet:limon hanım baş başa kaldık ee ne yapalım sıkıldım ben.dedi sırıtarak.
Feride:evet de bilmiyorumki hadi sende pes etde ineliim.dedim gülerek.
Ahmet:Olduu sen in kaç saattir arabadayız şuanda bırakamam ben uyucam sana iyi geceler.dedi ve koltuğu geriye doğruyu yatırıp uyudu bende kamerayı kapatıp uyudum uyanınca açarım.
Ertesi gün
Sabah uyandığımda ahmet yan dönmüştü elide benim belimdeydi bende onun elinin üstüne elimi koymuş onun elini tutuyordum elimi çektim ama onun eli hayla belimdeydi sonra yavaşça elini belimden kaldırdım kendi üstüne bıraktım.
Feride:ahmet hadi uyann sabah olmuş.dedim kısık sesle ahmet biraz canlandı.
Feride:ahmet hadi kalksana.dedim oda gözleri kapalı bir şekilde bana cevap verdi.
Ahmet:beni böyle uyandırırsan uyanmam yanlız insan bi öper yani.dedi gülümseyerek bende dünden razıymış gibi bi anda yanağından öptüm.
Feride:öptüm hadi kalk videoyu kapatalım.dedim sırıtarak.
Ahmet:farkındayım bir kere daha öpersen videoyu kapatıriz.dedi gülerek gözlerini açtı.
Feride:Olduu hadi kalk.dedim kolundan dürttüm.
Ahmet:tamam tamam biliyodum zaten bi şansımı deniyim dedim.dedi sırıtarak.
Feride:ayy zaten senin yüzünde burda uyuduk her yerim tutuldu yaa.dedim
Ahmet:senin yüzünde derken sende inmedin yanlız.dedi sırıtarak.
Feride:he he tamam hadi videoyu kapatalımda acıktım ya bir şeylere yiyelim. dedim oda beni onayladı ve videoyu kapattık.
Sonra sılayı aradım.
Feride:alo sıloşum günaydınn.dedim.
Sıla:günaydınn aşkım.
Feride:sıloş ben sana şeyi sorucaktım dün gece arabada uyumuşuz şimdi kahvaltı etmeye gidicez sende etmediysen sende gel.dedim.
Sıla:yok yok siz gidin ben bir şeyler atıştırdım birazdan hazırlanıp taksiyle ofise geçicem sizde baş başa kahvaltı yapın.dedi.
Feride:Sılaa neyse tamam o zaman görüşürüz.dedim.
Sıla:görüşüürüz.dedi ve telefonu kapattım.
Ahmet:napıyomuş paşamız.dedi sırıtarak.
Feride:bir şeyler atıştırmış taksiyle ofise geçicekmiş birazdan.dedim.
Ahmet:Oo taksiyle ofise gidermiydi sıla hanım şu işe bak yaa biz tek kalalım diye taksiyle gidiyor valla helal.dedi gülerek.
Feride:delisin sen ya.dedim gülerek.
Ahmet:ha aynen gece senden geçti galiba.dedi gülerek.
Feride:hmm doğruya elin belimde uyuduğun için olabilir.dedim sırıtarak.
Ahmet:yanlız sizinde elinizin benim elimi tuttuğunuzu görmedim sanmayın hanfendi.dedi sırıtarak bi taraftan da arabayı çalıştırdı.
Feride:sen nerden biliyorsun onu uyuyordun?.dedim
Ahmet:uyumuyordumki.dedi gülerek.
Feride:ha yani elinde bilerek belime koydun.dedim
Ahmet:yoo o uyurken olmuştu bende uyanınca elimi çekicektim ama elimi tutuyordunuz hanfendi çekemedim kusura bakmayın.
Feride:siz fazla etkilediniz sanırım elinizi tuttum diye beyfendi.dedim ve elini tuttum tepkisini görmek için.
Ahmet:çok etkilendim canım.dedi bir taraftan da elime bakıyordu sonra elimi sıkı sıkı tuttu.
Feride:hmm bellii yanlız elimi biraz daha sıkı tut canım böyle olmaz elimi falan başkası kapar şimdi haberin falan olmaz.dedim oda gözlerini dikmiş bana bakıyordu.
Ahmet:ne demek şimdi bu.dedi bi taraftanda arabayı sürüyordu.
Feride:bilemiyorum artık ne anladıysan o.dedim sırıtarak.
Ahmet'ten
Feride:ne oldu da sustunuzz.dedi sırıtarak.
Ahmet:bir şey olamadı bu arada geldikte elimi tutmaya ara verirseniz arabadan inelim yanlız ara verin sadece bence. başkası falan tutar sonra haberiniz olmaz.dedim sırıtarak oda elimi bıraktı ve arabadan indik.
Feride:elinizi başkası tutabilir ama benim tuttuğumu tutamaz.dedi sırıtarak.
Ahmet:nedenmiş o ?.dedim
Feride:salakmısın ahmoş ben tutuyorsam başkası nasıl tutsun.dedi gülerek.
Ahmet:belkide siz bırakınca tutar oda.dedim ve içeriye doğru geçip bir masaya oturduk.
Feride:ya ben bırakmazsam.dedi sırıtarak.
Ahmet:oda size kalmış artık aynı şey sizede geçerli o zaman.dedim sırıtarak ve sipariş verip kahvaltı ettikten sonra arabaya doğru gittik.
Feride:Ahmoş aklıma bi video fikri geldii.dedi sırıtarak.
Ahmet:ne geldi .dedim
Feride:yanlız bu videoda sadece senle ben olucaz kabul ediyorsan söyliycem yoksa burakla çekerim.dedi sırıtarak.
Ahmet:tabiki benimle çekiceksin söyle.dedim.
Feride:kelepçeli bir gün geçirme zaten uzun zamandır yorumlarda görüyordum çekelim.dedi
Ahmet:of tamam çekeriz ne zaman.dedim
Feride:bak istemiyorsan burakla çekerim.dedi
Ahmet:benimle çekiceksin limon ne zaman çekicez.dedim.
Feride:tamam o zaman ben bi ofistekilerle konuşıyım sana ne zaman olduğunu söylerim.dedi ve ofise geçtik.
_____________
13.bölüm sonuu🖤
Sizin oylarınıza göre bölümleri atıyorum bu bölümede 14oy gelirse yeni bölüm en kısa zamanda geliir.💚
Yorum ve votelerinizi bekliyoreeee💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfiction"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)