Ahmet:laan salaklar napıyosunuuz valla deli bunlar yaa.dedi sırıtarak.sonra bizde onların yanına doğru gittik.
____________
Yanlarına gittiğimizde ikiside arabanın arka koltuğuna oturmuş garip garip sırıtıyorlardı.
Ahmet:lan deliler niye koştunuz.dedi
Sıla:hiiç öylesine spor olsun.diye dedi.gülerek
Feride:yaa mert ben arkaya bincektim sıloşuun yanına.dedim hafif gülümseyerek.
Mert:yoo sen ahmetinin yanına otur ben burda oturcam hem sen video sahibisin arkalarda ne işin var.dedi herzamanki ayı gibi kahkahasını atarak.
Ahmet:bakıyorum da fabrika ayarlarına hızlı bi dönüş yaptın mert te sılayı hangi ara kendine benzettin.dedi sırıtarak
Sıla:bendede doğuştan geliyor Ahfercilik sadece belli etmiyordum ama artık bol bol görüceksiniz.dedi sırıtarak.
Ahmet:haa belli oluyor.dedi gülerek.
Feride:o zaman sıla sen yanıma gelseydin ön koltuğa.dedim
Sıla:yok feridecim ben burda iyim abim önde otursun.dedi gülerek.
Sonra bizde arabaya bindik mert oturduğu yerden kalkmadığı için bende ön koltuğa ahmetin yanına bindim bellki bizi yakınlaştırmak için mert arka koltuğa oturmuştu sıla da bu yüzden yanıma gelmiyordu.
Aslında bende yakınlaşalım istiyorum ama dünde n razıymış gibi gözükmemek için belli etmiyorum ama artık belli etmeye başlasam iyi olucak;)
(Dünden razısın zaten dündar hanıım skdjdkd:)
Sonra videoyu çekmek için kameraları ayarladık 1 tane arka tarafa tavana kamera koyduk bir tanede ön cama kamera sabitledik ve kameraları açıp video girişimi yaptım.
Herkese merhabalar arkadaşlar kanalına hoşgeldiniz,bugün yanımda sıloş,mertoş,ve ahmoş var bu video başlıktanda gördüğünüz üzere arabadan son çıkan kazanır videosu çekiyoruz.dedim ve video ya geçtik
Mert:mertoş ne lan ben ahmoş muyum.dedi kahkaha atarak.
Sıla:aramıza hoşgeldin mertoş.dedi gülerek.
Mert:neyse en azından benimkinin bir ağırlığı var ahmoş değil ya Ağagagaga.dedi kahkaha atarak
Ahmet:mert bak dakika bir gol bir beni deli etme .dedi
Feride:ayy bu video belliki zor geçicek.dedim hafif gülerek
Sıla:kızım sana neyi zor ahmoşun yanında bi de bana bak kafam şişti mertin kahkahalarından.dedi gülerek.
Feride:sıloşum orda rahat deilsen yanıma gel.dedim sırıtarak
Sıla:yok yok katlanırım ben en azından yanımda büyük ahfercilerden biri var bende kendimi böyle teselli ederim artık.dedi gülerek
Mert:Aa sıla sendemi burdaydın bak şimdi farkettim AhFerciyim diyince sen oturunca iyice kısaldın görünmüyosun Ağağagagag.dedi kahkaha atarak.
Ahmet:bak kardeşimin boyuyla dalga geçme fena olur.dedi sırıtarak.
Mert:naparsın beni gökyüzünemi koyarsın ağağağağa.dedi kahkaha atarken buna hepimiz gülmüştük.
(Gökyüzüne koyarsını anlayan anladı kskjdj)
Bu videoda arabadan 2 kere inip istediğimiz şeyleri marketten alma hakkımız vardı bizde haklarımızın birini kullanıp beraber markete doğru gitmek içine yola çıktık.
Mert:ya ben lakabımı beğenmedim başka bir şeye bulun bana.dedi gülerek
Feride:yok valla seninki güzelde benim lakabım lakap sayılmazki bana herkes feroş diyor zaten farklı bir şey bulalım.dedim
Ahmet:aslında benim aklımda bir şey var hani biz tek renk saklambaç videosu çektik ya o zaman senin lakabını kırmızı limon koymuştum aramız limoniydi seninde o videoda rengin kırmızıydı diye sen o lakabına geri dön en iyisi.dedi sırıtarak.
Mert:ha ha kesin ondandır kalpde kırmızıdır diye kırmızı limon olsun demiyorda agagaga.dedi kahakaha atarak.
Feride:Aa aslında olabilir tamam arkadaşlar benim lakabım bundan sonra kırmızı limon haberiniz olsun.dedim kameraya bakarak.
Sıla:bende küçük kafalı sılalomdum bi ara bende ona geri dönüyorum o zaman.dedi sırıtarak.
Mert:lan ahmoş benim lakabım neydi önceden.dedi gülerek
Ahmet:koca popolu mert eren.dedi kahkaha atarak sonra hepimiz güldük.
Mert:lan bak ahmoş senin yüzünde ne zamandır videolarının yorumları onla dolu zaten bende mertololom olucam .dedi kahkaha atarak.
Feride:tamam o zaman ahmet senin lakabın şimdilik ahmoş olarak kalsın ilerde değişiriz bir şey bulursam.dedim
Ahmet:tamam bir tanem.dedi gülerek
Mertvesıla:Ooooooo
Mert:oo sıla biz inelim genç aşıkları baş başa bırakalım.dedi gülerek.
Sıla:Aynen aynen.dedi oda gülerek ahmetle bende sırıtıyorduk.
Markete girdiğimizde herkes kendine sepet alıp istediği şeyleri almaya gitti.
Ahmet'ten
Mert:lan ahmet ne boş boş dolanıyorsun kırmızı limonunu arıyorsan o burda yoktur ama galiba şu arka reyonda bir tane var git kimse almadan sen al ağagagga .dedi kahkaha atarak.
_____________
9.Bölüm sonuu❤🍋
Oy vermeyi unutmayınn💚
10 oy Gelince 10. bölüm geliir❤
10 oy gelene kadar malesef yeni bölüm atmıycam😑🖤
10 oyy geldii sözümde durucam ve yarın sabah erkenden 10. Bölüm geliceek🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfiction"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)