16.Bölüm🤍|Ateşin var|🖤

319 30 183
                                    

Feride:iyiyim dedim ya üşüdüm,ondan herhalde.dedi ve yolda giderken koltukta uyuya kaldı.

___________
Ahmet'ten

Sılanın attığı konuma vardığımda arabadan inmek için ferideyi uyandırmaya çalıştım.

Ahmet:feride ,feride hadi kalk geldik.dedim kısık sesle ve yüzünde bi solgunluk vardı.

Feride:ahmet ben çok üşüyorum.dedi sesi hayla hafif titriyordu.

Ahmet:iyimisin ateşine bakıyım yüzün solmuş zaten iyi görünmüyorsun.dedim ve elimi feridenin alnına koydum.

Ahmet:feride sen yanıyosun ateşin var hastaneye gidiyoruz.dedim.

Feride:hastaneye gitmeye gerek yok ben iğneden korkuyorum serum takarlar kesin gitmeyelim sadece ateşim çıktı.dedi halsiz sesiyle.

Ahmet:hastaneye gitmek istemiyorsan benimle eve geliceksin.dedim.

Feride: hayır deme şansım varmı.dedi halsizlikten gözlerini zor açık tutuyor ama hayla benle inatlaşıyor.

Ahmet:yok feride ben sılayı arıyorum evde olduğumuzu söylerim.dedim.

Feride:tamam benim uykum var uyucam.dedi halsiz sesiyle.

Ahmet:tamam ama battaniyeye sarılma ateşin iyice çıkıcak.dedim

Feride:üşüyorum yağ.dedi kısık sesiyle

Ahmet:biliyorum ateşin olduğu için üşüyorsun ama buna sarılırsan havale geçirirsin.dedim.bi taraftanda sılayı arıyordum.

Feride:of tamam.dedi

____
Sıla'dan.

Ahmet:alo sıla biz gelmiyoruz geldikte geri dönüyoruz feridenin ateşi var.dedi.

Sıla:ateşimi var iyimi bende geliyim.dedim.

Ahmet:iyi sadece ateşi var sen sonra istediğin zaman gelirsin biz eve geçiyoruz o merte söyle seni bıraksın.dedi.

Sıla:tamam abi ben akşama gelirim ofise geçicez birazdan videomu kurgulatıp gelirim.dedim.

Ahmet:tamam abicim görüşürüz.dedi ve telefonu kapatttık.
___

Mert:ne oldu bıldırcın kimin ateşi varmış.dedi

Sıla:feridenin ya valla mert manifestledinmi hasta olmasalar iyidir dedin kızın ateşi çıkmış.dedim.

Mert:iyimiymiş bari ayrıca o ben den kaynaklı değil soğuk odada bekledikten sonra 32° dereceye çıkınca olmuştur hipotermi geçirmediğine dua etsin.dedi.

Sıla:ay mert hadi kalk ofise gidelim videomu kurgulatıcam.dedim.

Mert:tamam sen arabaya git, al anahtarı ben gelmeden klimayı aç içerisi hamam olmuştur şimdi.dedi sırıtarak.

Sıla:tabii efendim.dedim gülerek ve anahtarı alıp arabaya gittim.

____
Ahmet'ten.

Ahmet:feride hadi uyan geldik.dedim ama ses çıkmıyordu.

Ahmet:feride,feride.dedim. ses çıkarmıyordu.
sonra bir kez daha seslendim. Bu sefer cevap verdi.

Feride:ahmet çok uykum var gözlerimi zor açıyorum.dedi gözlerini yarım açarak kısık sesiyle.

Ahmet:tamam bekle ben seni alıcam.dedim ve arabadan inip diğer koltuğun olduğu kapıya açtım.

Ahmet:gel bakalım elini boynuma koy .dedim ve ferideyi kucağıma aldım.sonra evin kapısına gelince indirdim kapıyı açtım.

Ahmet:uyıcakmısın açmısın birşeyler söyliyim.dedim.içeri girdikten sonra.

Feride:uyucam aç değilim.dedi oturma odasına doğru adım atarak.

Ahmet:nereye gidiyorsun?.dedim.

Feride:e uyucam işte.dedi.

Ahmet:uyıcaksında koltukta değil gel benim yatağımda uyucaksın.dedim.

Feride:gerek yok ben koltukta uyurum.dedi.

Ahmet:feride benle inatlaşma ayakda zor duruyorsun yürü hadi.dedim.

Feride:Oof tamam.dedi odama doğru gitti bende sılanın giyinme odasına gittim hem ferideye pijama almak için hemde dolaptan yeni yastık kılıfı falan almak için.Aldıktan sonra feridenin yanına gittim ama o çoktan yatağa girmiş uyumak üzereydi.

Ahmet:feride kalk bu kıyafetlerlemi uyıcaksın al şunları giy hemde şunları değiştiriyim.dedim.

Feride:kıyafetleri giyerimde bunları değiştirmene gerek yok delimisin sonrada bana bok muamelesi yapıyorsunuz diyosun kendin yapıyosun.dedi halsiz halsiz sırıtarak.

Ahmet:sıla benim kafamı koyduğum yastığa kafasını koymuyor sende koymazsın diye düşündüm ama sen koyuyormuşsun.dedim sırıtarak.

Feride:sıloşumla uğraşma insanların bazı huyları vardır onun huyuda bu.dedi kısık sesiyle.

Ahmet:bişey demedik sıloşuna sakin ol ben çıkıyorum üstünü değiş.dedim.kapıyı kapatıp odadan çıktım.5 dakika sonra kapı açılma sesi gelince yanına gittim.

Ahmet:feride gel bi ateş ölçerle ateşini ölçelim dedim.sonra ateşini ölçtüm

Feride:kaç cıktı?.dedi halsiz sesiyle.

Ahmet:38,7

Ahmet:hastaneyede gitmiyosun ben gidip sana eczaneden bi ilaç alıyım ateş düşürücü falan.dedim.

Feride:tamam git ama çok ilaç alma bak bide çabuk gel.dedi halsiz sesiyle sonra yatağa girip uyudu.

Bende gidip eczaneden ilaç aldım ordaki çalışan hastaneye gitseniz daha iyi olurdu dedi ama ben gitmek istemediğini söyledim oda ateş düşürücü hap verdi.Sonra alıp eve geçtim içeri girdim feridenin yanına gittim ama uyuyordu ve battaniyeye sıkı sıkı sarılmıştı ve biraz terlemişti.

Ahmet:feride sarılma şu battaniyeye havale geçirceksin bak.dedim oda bana cevap verdi.

Feride:ahmet çok üşüyorum ya.dedi bende yatağın ucuna oturup elimi alnına koydum ateşi yükselmiş gibiydi gidip ateş ölçeri getirip onunla ölçtüm ateşi 38,9 çıktı ateşi biraz daha yükselse havale geçiricekti.

Ahmet:feride ateşin iyice çıkmış ve şu battaniyeyi bırak kalk hastaneye gidicez.dedim.

Feride:ahmet gitmem ben hastaneye iğne den korkuyorum dedim ya.dedi halsiz sesiyle.

Ahmet:deli ediceksin beni ya kalk bi ılık duş al biraz ateşin düşer belki düşmezse hastaneye gidicez.dedim

Feride:uyucam ben duş falan almam üşüyorum.dedi.

Ahmet:kızım kalksana.dedim.

Feride:hayıır.dedi

Ahmet:iyi tamam o zaman zorla götürüz zaten sen orda düşersin ayakta zor duruyorsun.dedim ayağa kalkıp ferideyi kucağıma aldım.

(Ne- sjsjk)

Feride:ahmet bırak benii.dedi.

Ahmet:bırakmıyorum hayatında bir ilki yaşıycaksın büyük ihtimalle birazdan kıyafetlerinle duş alıcaksın.dedim.

(Hağ ahmet bi an farklı anladım kusura bakma ksjdj)

Feride:yaa üşüyoruum.dedi sesi de kısılmıştı bağıramıyordu.

__________

16.Bölüm sonuuu🤍

Yeni bölüm 17 oy gelince sınavlarım başladığı için bölüm geçilebilir ama en fazla bir gün gecikir 🖤

yorum ve votelerinizi bekliyooruum💚

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin