Ahmet :valla ben sizden korkmaya başladım size iyi geceler.dedi gülerek. Ve odasına gitti
______________
Bizde sılayla beraber film izleyip birşeyler atıştırıp uyuduk.
Sabah uyandığımda saat 7:30'du gece koltukta uyumuştum koltuktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya geri geçip koltuğa oturdum.
telefonuma aldım açtım buraktan mesaj gelmişti mesajda şöyle yazıyordu.Burak:Feride bu gün YouTube çekimine geliceksin dimi?. yazıyordu ama içimden hiç gidesim gelmiyordu aslında kötü birisi değil ama işte gitmek istemiyordum.
Hem bu gün ahmetinde YouTube çekimi vardı ahmete gelemem desem olmazdı aylar sonra ilk defa video çekicektik onada olmaz ben burakların videosunu gidicem diyemezdim bu yüzden burağa mesaj attım.
Feride:burak ben youtube çekimine gelemiycem kusura bakma. Yazıp gönderdim
Burak:Neden ne oldu bi sorunmu var hasta falanmısın? yazdı onada garip gelmişti tanışdığımızdan beri ilk defa YouTube çekimlerine gitmiyordum o yüzden merak ediyordu.
Feride:Yok bişey olmadı tam tersi çok güziçinde ler oldu ben ahmetle sılayla barıştım bu gün onların çekimi var o yüzden seninkine gelemem.yazıp gönderdim.
Burak:tamam aşkım. Yazdı burak bana aşkım diyordu arada sırada arada sırada dememe bakmayın sürekli diyordu aslında bu bana garip geliyordu çünkü biz kız kıza birbirimize aşkım derdik ama burak söyleyince garip geliyordu.
birazda rahatsız oluyordum çünkü dışarda söylediğinde bizi sevgili zannediyorlardı ve bundan hiç hoşlanmıyorum.
Telefonunu koltuğa bırakıp sılayı uyandırmaya gittim gece konuşmuşduk 8:00'da uyanalım anca hazırlanırız diye çekim 10:30'daydı bende sılayı uyandırmaya gittim ama çok güzel uyuduğu içinden uyandıramadım.
Sonra ahmetin odasına gidip onu uyandırıyım dedim. odasına girdiğimde alarmı çalıyordu ama ahmet uyanmıyordu bende yanına gidip uyandırmaya çalışdım.
Feride:Ahmeet hadi kalk.dedim.
Ama ahmetten ses çıkmıyordu.
Feride:hadi kalk çekime geç kalıcaz.dedim kolundan dürterek sonunda ahmet biraz kıpırdadı.
Ahmet:5 dakikaya kalkıyorum.dedi arkasını dönerken.
Feride:Hayır şimdi kalkıyorsun 5 dakika sonra kalkmıycağını ikimizde biliyoruz hadi kalk. dedim.
Ahmet:Of tamam kalkıyorum sıla uyandımı.dedi doğrulurken
Feride:Yok o uyuyor.dedim
Ahmet:Ooo daha uyuyor mu paşamız onu niye kaldırmadın bak bak yine ayrımcılık yapılıyor bana.dedi gülerek
Feride:Napıyım ya çok güzel uyuyordu kıyamadım uyandırmaya kıskanma kıskanma zaten alarmı çalmışdır o sen değil alarmı 500 kere çalsada uyanmasın hadi kalk hazırlan bende gidip sılaya bakıyım sonrada hazırlanıyımda benim burda kıyafetim yokki ne giycem ben?.dedim
Ahmet:Hehe tamam. sende sıladan giyinirsin bişeyler.dedi
Feride:Doğruya ondan giyinirim ben hadi kalk hazırlandıktan sonra gelip kontrol edicem hazır ol.dedim gülerek
Sonra sılanın yanına gittim oda yeni uyanmıştı kıyafet seçiyordu
Feride:Günaydın sıloşum.dedim gülerek
Sıla:Günaydınn canımm.dedi oda
Feride:Ya sıla benim burda kıyafetim yok ya senden bişeyler giysem olurmu.dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfiction"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)