25.Bölüm🤍|Limoniyiz,kırmızı limonumla|🖤

374 42 78
                                    

Feride:aşkım ben ona küs deilim kızgınım.dedi

____________
Sıla'dan

Bu sırada taksi geldi bizde binip ofise gittik bu arada feride bizle barıştıktan sonra hem w1 in 1.ofisinde içerik üretiyor hemde 2.ofisinde yani w2 de,mert,abim bende aynı şekilde.Sonra içeri girdiğimizde mert kurgu odasından çıkarken bizi gördü bizde yanına gittik.

Mert:kız nerelerdesiniz 2 gündür?, iyileştinmi feride?.dedi.

Feride:iyileştim iyileştim.dedi.

Mert:iyi iyi ahmetim nerde lan.dedi.

Sıla:abim sonra gelicek ferideyle araları limoni olduğu için beraber gelmedik.dedim.

Mert:neğğ! olamaz siz yine neden limonisiniz ya.dedi.şaşırmış bir şekilde

(Biraz küstüler sakin ol mertoş jsjjs)

Feride:of mert ahmet beni sinir etti bu yüzden konuşmuyorum limoniyiz oldumu.dedi.

Mert:olamaz! Yeter yeter küsüp durmayın artık rekormu kırmak istiyorsunuz anlamadım ya.dedi.

Feride:ne rekoru be?.dedi.

Mert:ne rekoru olucak kısa sürede en çok küsen çift rekoru.dedi.

(Valahi yaa sksj)

Sıla:ay bende diyorum ne diyor bu.dedim.gülerek

Feride:of mert.dedi.göz devirerek

Mert:ya bu ahmetiye ne yaptıda seni sinir etti biz  sizi yanlız bırakmıştık soğuk odada sonra evdede yalnız bıraktı-.dedi.devamını getirmeden

(Aha ksjd)

Sıla:Mert Allah seni kahretmesin.dedim.feride bizim onları baş başa bıraktığımızı bilmediği için.

Feride:ne? Sıla sen beni bilerekmi ahmetle yanlız bıraktın hem soğuk odada hemde evde nasıl anlamadım yaa.dedi.

(Günoo skjkhk)

Sıla:ya aşkım mert dedi bende kabul ettim.dedim.

Mert:lan üstüme atma bıldırcın beraber planladık ya!.dedi

Feride:of! off ateş başıma vurmuş herhalde hiç anlamadım ya .neyse ben stok video varmı diye bi tuğceye sorucam.dedi tuğcenin yanına gitti.

Mert:lan bıldırcın sen söylesene niye küstüler.dedi bende anlattım.

Mert:lan nerde o vurak! best çiftimin arasını bozmuş kız kılıklı! onun bi tarafından girerim bi tarafından çıkarım! inşallah Allahından bulursun amin! .dedi.

(Aminnn İnşallahhh)

Sıla:ay mert bir dur!.dedim.gülerek

________
Feride'den

Mertle sılanın yanından ayrılıp tuğcenin yanına gittim.

Feride:selam tuğce.dedim.gülümseyerek

Tuğçe:selam.dedi.gülümseyerek

Feride:ya Tuğçe stok video varmı bu hafta hastalıktan video çekemedim.dedim.

Tuğçe:son 1 tane kaldı bu gün onu yayınlıycaz. video çekmen gerekiyor şu ahmetle kelepçeli bir gün videosunu bu güne ayarlıyabilirim dün hazırlıkları yaptık.dedi.ama ben ahmetle konuşmuyorum nasıl video çekicemki?.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin