Ahmet:videosunu kurgulatcaktı bitmiştir herhalde sen bi arasana.dedim. oda aradı.
_____________
Feride'denSıla:alo canım nasılsın iyi oldunmu.dedi.
Feride:eh işte hastaneye geldik şimdi dönüyoruz sen ne zaman geliceksin?.dedim
Sıla:benimde işim bitti yoldayım.dedi.
Feride:tamam canım.dedim ve eczanenin önünde durduk ve telefonu kapattık.
_______
Ahmet'tenAhmet:geliyomuymuş ?.dedim
Feride:yoldaymış.dedi.
Ahmet:ha tamam sen arabada bekle ben ilaçlarını alıp geliyim.dedim.
Feride:tamam.dedi. ve feridenin ilaçlarını aldım ama eczanede çok sıra vardı sonra arabaya bindim.
Feride:ahmet nerde kaldın ya.dedi
Ahmet:sıra vardı.dedim.
Feride:ha tamam şu ilaçları versene bi bakıyım.dedi. ve ilaçları verdim.sonra eve geçtik.
Ahmet:ben sana çorba yapıyım bu ilaçlarda 1 tanesi yemekten önce 1 tanesi de yemekten sonra yemekten önce olanı içiceksin geç içeri.dedim oda içeri geçip koltuğa oturdu.bende su alıp yanına gittim.
Feride:ahmet sen bana çorba mı yapıcam dedin ve bu çok büyüük ben bunu nasıl yutıyım ya.dedi kısılmış sesiyle.
(Eveet kocan sana çorba yapıcaak skjjl)
Ahmet:evet öyle dedim ve feride ya içersin yada hastaneye gideriz iğne vururlar.dedim.oda korkup suyu hemen elimden alıp ilaci zar zor yuttu.
(Kızı tehdit ediyo ksksdjj)
Feride:ay bune boğulucaktım.dedi
Ahmet:boğulmadın.dedim sırıtarak.
Feride:bi dahaki içtiğimde ya boğulursam.dedi.
Ahmet:öf be kızım senin yine ateşin başına vurdu hap içerkende boğulmazsın boğulur gibi olursan ben seni kurtarırım.dedim gülerek oda gülmüştü.
____
Sıla'danMert:sıla lan ben seni eve bırakırsam bunlar baş başa kalamazlar feride sana yapışır.dedi
Sıla:doğru söylüyorsun da abime ne diycem ben eve gelmiyorum siz tek kalınmı diycem.dedim.
Mert:doğru ya sen yarene yada aysudeye git ben simdi ararım onlar zaten kabul ederler söz konusu ahmoş la fero olunca.dedi sırıtarak.
Sıla:tamam sen ara.dedim
_____
Mert'tenMert:alo aysudik evdemisin?.dedim
Aysude:evdeyim yarenle oturuyoruz bişeymi oldu sen beni çok aramazsın.dedi
Mert:yok bişey olamadı ben sana şey diycektim şimdi feridenin ateşi var ahmet ona kendi evinde bakıyor ama sıla yanlarına giderse tek kalamazlar.dedim tam devam edicekken lafa girdi.
Aysude:feride iyimi?.dedi
Mert:iyi iyi.dedim
Aysude:ha tamam ve sılayı bana getir sakın götürme bak.dedi
Mert:lan bende onu dicektim tamam getiriyorum.dedim telefonu kapattım.
__Sıla:ee ne dedi.dedi
Mert:tam söylüyodum kendi dedi sılayı bana getir diye.dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍
Fanfikce"Arkadaş deme lazım olur Feride" "★AhFer★" 'AhFer kitabıdır'★ (Kitap içeriği tamamen kurgudur)