24.Bölüm🤍|Ne bakıyorsun?|🖤

330 43 60
                                    


Sıla:abi feride koltukta uyuya kaldı al kızı koltukta uyumasın.dedim.
____________
Sıla'dan

Ahmet:uyusun napıyım?.dedi.

(Odunmusun ?)

Sıla:Kalk sen koltukta uyu feride yatağında uyıcak.dedim

Ahmet:niyeymiş o koltukta uyusa incilerimi dökülür hanfendinin?.dedi

Sıla:dökülür! Kalk ya.dedim

Ahmet:ha sonra yarın dikilir başıma bana kıyamadın yatağını vermişsin diye hem ben koltukta niye uyuyorum ya kendi evimde.

Sıla:haa dün ferideyle koltukta uyumuşsun o zaman da dedinmi "ben niye koltukta uyuyorum" diye hem koltukta uyumak istemiyosan sende onla uyu yapmadığınız şey değil ya.dedim gülerek.

Ahmet:hemen yetiştirmiş sana.dedi göz devirerek

Sıla:ben zorla öğrendim, hadi kalk al kızı sanki bilmiyoruz onu orda uyutmıycanı naz yapma be.dedim hafif gülümseyerek.

Ahmet:herşeyi de bil çok bilmiş.dedi ayağa kalkarak.odaya doğru gitti bende arkasından gittim sonra ferideyi kucağına aldı odaya götürüp yavaşça yatağa bıraktı elini feridenin alnına koyup ateşini kontrol etti hafif üstünü örttü ,sevdiğine eminim ya...

Ahmet:ateşi yok gibi.dedi.

Sıla:iyi bari bu arada yarın gidicekmiş.dedim.

Ahmet:kendi evine gidicek dimi.dedi.

(Pujsjjs)

Sıla:ay abi tabi kendi evine gidicek bu kadarda kıskanma kızı yarında özür dile bişey yap gönlünü al kızın.dedim.

Ahmet:off sıla tamam zaten ben yarın konuşucaktım o burak yüzünde kızı da üzdüm.dedi.

Sıla:tamam bende uyıyım artık sen nerde uyıcaksın.dedim gülümseyerek.

Ahmet:sıla! koltukta uyucam tabiki.dedi.

Sıla:ne biliyim daha önce uyudun ya ondan dedim ya.dedim gülümseyerek.

Ahmet:yürü hadi,yürü yat uyu.dedi sırtımdan kapıya doğru hafif itikliyerek.bende odadan çıktım oda benim giyinme odamdaki battaniyeleri falan koyduğumuz yerden yastık battaniye falan alıp oturma odasına doğru gitti bende kendi odama gidip uyudum.
_________
Feride'den

Sabah uyandığımda ahmetin yatağındaydım ama ben en son koltuktaydım buraya nasıl geldimki?.Sonra doğrulup ayağa kalktım.

Odadan çıktım sılanın kapısı aralıktı sıla uyuyordu sonra oturma odasına doğru gidip kapının önünde durdum ahmet koltukta uyuyordu belliki gece beni o yatağına götürmüştü.

Sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp saçımı topuz yaptım ahmetin odasına geri döndüm yatağa oturdum telefonumu elime alıp sıla uyanana kadar telefonla oyalandım..

(35 dakika sonra)
____________
Sıla'dan

Alarm sesine gözlerimi açtım saat 10 olmuştu sonra yattığım yerden doğrulup abimin odasına doğru gittim feride uzanmış telefonla uğraşıyordu.

Sıla:feroşum günaydınn.dedim gülümseyerek.

Feride:günaydınn aşkımda beni ahmet getirdi dimi buraya.dedi.suratını asarak.

Sıla:evet koltukta uyuya kaldın bende abime söyledim o getirdi.dedim.

Feride:ya sıla keşke söylemeseydin ben o uyanmadan gidiyim en iyisi iki saat konuşur şimdi.dedi.

Ben Senden Vazgeçmem...|AhFer|🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin